Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 3 l 2005 1.6 dizel

Sedaj se mi je ?e dvakrat zgodilo, da mi je pri vo?nji v klanec (2-3 km klanca) crknila - zmanjkalo goriva.

Mehanik jo je prezra?il in je potem normalno v?gala. Prvi? sem naredil 20 km do klanca, drugi? pa pribli?no 5 od pri?iga lu?ke.

Glede na kilometre in kasnej?e tankanje, bi moralo biti v tanku ?e 10 litrov. Tankal sem namre? potem 45 litrov.

 

Tole se mi ne zdi ravno normalno. Razen ?e je tank res ?udno narejen.

Napisano

Predlog NE ZANA?AJ SE NA BC !

 

Nisi prvi s temi te?avami. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sploh ne gre za zana?anje. V keslu je blo vsaj 10 litrov - glede na tankanje.

 

Sicer ne vem kako zgleda znotraj tanka, ampak glede na simptome bi bilo lahko, da je odjem goriva nastavljen previsoko ali pa da je kaj zvito in ne potegne nafte, ?e je ta prenizko.

 

Kako strm pa je ta klanec? A ?e se vozi? po ravnem pa teh te?av ni in lahko pokuri? tudi teh 10 litrov goriva?

 

?e je to problem tega, da je klanec pa? predolg in po?asi gorivo zleze v zadnji del kestla bo verjetno to konstrukcijska te?ava in ti ne bo preostalo drugega kot, da bo? tankal prej, ker ?e bo? preve?krat ostal brez goriva bo? uni?il visokotla?no pumpo saj se le ta ma?e s samim gorivom in ?e ga zmanjka se bo enkrat zgodilo, da bo ribnila.

33112_1.png

Napisano

Ja klanec je kar strm.

Po ravnini 'relacija Trebnje LJ' sem skuril tudi teh 10 litrov.

 

Si pa ne upam ?e enkrat probat, ker avto potem v?ge ?ele po obisku mehanika.

Ali obstaja kaka finta za prezra?it, da bi jo lahko sam izvedel.

No vsekakor bom od sedaj mal prej tankal.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.