Skoči na vsebino

ventilator in gretje M5


Priporočeno sporočilo

Malo pomo?i please,

se mi zdi da men pr moji M5 bokj slabo piha iz ventilacije ( avtomatska klima). karkoli naredim je isto ( ni va?no kater na?in je izbran. dam ventilator na full, pa se mi zdi da piha pol manj kot je npr. pr scenicu in touranu!!

pa mam gretje na 23, pa me zebe!! hmm mogo?e sem pa ob?utljiv - 30 se bli?a he he)

No v glavnem kak?ne so va?e izku?nje pr gretju v m5

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo pomo?i please,

se mi zdi da men pr moji M5 bokj slabo piha iz ventilacije ( avtomatska klima). karkoli naredim je isto ( ni va?no kater na?in je izbran. dam ventilator na full, pa se mi zdi da piha pol manj kot je npr. pr scenicu in touranu!!

pa mam gretje na 23, pa me zebe!! hmm mogo?e sem pa ob?utljiv - 30 se bli?a he he)

No v glavnem kak?ne so va?e izku?nje pr gretju v m5

 

A to vedno ali ko je motor se hladen? Pa probaj ?e ?e je razlika ko da? notranje kro?enje zraka (bypass filtra)

 

Pa se to kdaj se je menjal kabinski filter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vseeno al je topel, al hladen! servis je bil narjen pred 2k km ( mazda servis pr kolegu)

vseeno je tut al je notranje kro?enje al ne

 

Ne vem pri meni v M5 je delalo ?ist ok. Mogo?e se mora? navaditi na ECO sistem v MAzdi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa u bistvu pomeni eco ( samo izklop klime??)

mene moti da full slabotno piha iz ventilacije

 

eco pomeni da me?a zrak klime z zunanjim da manj porabi ter te ne useka po zdravju.

 

Cruga?e pa ima mazda tudi neko 'varovalo' da ?loveku ne piha takoj na ful v glavo kot v nemcih ali drugje, sicer pa je tudi tako da je M5 velik avto in se toplota porazgubi

 

No samo da ti na ful ne piha ravno ful bi pa mogo?e bilo kaj narobe v senzorjih, a tudi ?e da? temp na max in vent na max ni razlike :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Boss, pozdravljen.A ti ve? kje je kabinski filter pr M6 letnik 2005?lp

 

sovoznikov predal? (zadaj)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej ga moram ven vzet(predal)? al je kak?na druga varianta, filter zamenjat?

 

mislim da ce hoces menjat filter mores prvo staregaa dat vn pa novega notri,predal pa das prej kot v 30s..sam zgornje robove mal skupaj stisnes in potegnes dol predal..viola...

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej ga moram ven vzet(predal)? al je kak?na druga varianta, filter zamenjat?

 

Lohk ga pa proba? iz druge strani ?ez po?arno steno ven izrezat - verjetno bo? moral tud motor odstranit, da pride? zraven. :D

 

Hecam se, sploh ne kompliciraj, ker je to nekaj najbolj enostavnega za zamenjat. Nima? par minut kej delat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lohk ga pa proba? iz druge strani ?ez po?arno steno ven izrezat - verjetno bo? moral tud motor odstranit, da pride? zraven. :D

 

Hecam se, sploh ne kompliciraj, ker je to nekaj najbolj enostavnega za zamenjat. Nima? par minut kej delat.

 

?e najve? dela sem imel sam z praznenjem predala. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lohk ga pa proba? iz druge strani ?ez po?arno steno ven izrezat - verjetno bo? moral tud motor odstranit, da pride? zraven. :D

 

Hecam se, sploh ne kompliciraj, ker je to nekaj najbolj enostavnega za zamenjat. Nima? par minut kej delat.

 

Hvala vsem, na odgovorih!Se priporo?am za nasljednji?!Mery x-mas to you all :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.