Skoči na vsebino

120 konjska bencin in dizel


Priporočeno sporočilo

Zanimam se na prehod na mazdo 6 (z fiat bravota l98 :) ) letnik 05. Rad bi sli?al va?e vtise o 89 kW / 121 KM diesel motorju. Konkretno me zanima slede? avtomobil in kaj me ?aka pri servisih saj ima avto konkretnih 180k km. Koliko pogosto se kaj kvarijo turbine?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4050275&show=1

 

Kako se kaj obdr?ijo bencinski motorji z 120 konji letnik 05?

 

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za ESP res ne vem. Moja ga ima.

 

Kar se pa primerjav ti?e ja pa ?e ogromno napisanega, malo se sprehodi po temah. Prva dilema: Dizel-bencin: odvisno od kilometrov. Za mestno vo?njo nikakor dizla. Nekateri ti bodo svetovali v vsakem primeru bencinarja, saj je neprimerno cenej? za vzdr?evanje. ?e te moti poraba da? jurja in avto dela na plin.

 

Druga dilema: 120 KM benz je nepremi?nina. Ok, peljal se bo?, a bolj kot ne po desnem pasu. Dinamike ne bo neke hude. Kolega joka z 2.0 motorjem da mu je pre?voh.

 

Za ve? pa preistaj forum

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si bom mal sposodil temo...

 

Ali ima res tako malo mazd 6 (2002-2006) vgrajen ESP? Ko gledam po tujih straneh ima ESP skoraj vsaka m6, pri nas je pa to prej izjema kot pogoj.... ali se motim?

 

Hvala.

 

Ne, prav ima?... pri nas je uvoznik zahteval tako opremo brez ESP, da bi bili modeli cenej?i. Tako ima ESP pri 121KM dieselci le pri opremi Evolution. Pri 136KM pa mislim, da je vklju?en ?e pri opremi TE in seveda navzgor.

 

Za ESP res ne vem. Moja ga ima.

 

?e se ne motim je tvoja uvo?ena (Italijanska?), kjer so nivoje opreme ozna?evali druga?e in niso ekvivalentni s slovenskimi nivoji opreme.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, prav ima?... pri nas je uvoznik zahteval tako opremo brez ESP, da bi bili modeli cenej?i. Tako ima ESP pri 121KM dieselci le pri opremi Evolution. Pri 136KM pa mislim, da je vklju?en ?e pri opremi TE in seveda navzgor.

?e se ne motim je tvoja uvo?ena (Italijanska?), kjer so nivoje opreme ozna?evali druga?e in niso ekvivalentni s slovenskimi nivoji opreme.

 

V Italiji skoraj niso imeli 120 konjskih-so bolj izjeme.In ve?inoma so full oprema.Vsaj kar je meni znano.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimam se na prehod na mazdo 6 (z fiat bravota l98 :) ) letnik 05. Rad bi sli?al va?e vtise o 89 kW / 121 KM diesel motorju. Konkretno me zanima slede? avtomobil in kaj me ?aka pri servisih saj ima avto konkretnih 180k km. Koliko pogosto se kaj kvarijo turbine?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4050275&show=1

 

Kako se kaj obdr?ijo bencinski motorji z 120 konji letnik 05?

Hvala

 

Ko se bo? iz dizla 120 KM vsedel v bencinca 120 KM, se ti bo zdelo da ti je pol konjev nekdo pomoril in jih ma? dejansko krepko pod 100, glede na efekt v turbodizlu! :danzoman:

 

P.S. - da ne bo pomote, nisem nek dizel fan, skoraj obratno! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko se bo? iz dizla 120 KM vsedel v bencinca 120 KM, se ti bo zdelo da ti je pol konjev nekdo pomoril in jih ma? dejansko krepko pod 100, glede na efekt v turbodizlu! :danzoman:

 

P.S. - da ne bo pomote, nisem nek dizel fan, skoraj obratno! :P

 

sam izgleda,da pa postaja?,he,he. :hudicek:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se ne motim je tvoja uvo?ena (Italijanska?), kjer so nivoje opreme ozna?evali druga?e in niso ekvivalentni s slovenskimi nivoji opreme.

 

Boss ne ?ali me z makaronarji :) Moja je nem?ka. Sam ?el ponjo k daljnemu ?lahtniku... Oprema je active. Nisem vedel, da so na?i spet ?prarali. Lahko bi si pa mislil. Se spomim ?asov ko so vrli Porschejevci splavili golfa 5 in mislili, da se bo prodajal brez klime. Kak balkan smo mi ne mor? verhet. ....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ups, se pardoniram :blush:

 

Mah sej se zajbavam :danzoman: Ampak makaronarjem pa res ne zaupam ama ni?- Pravijo, da e? se rokuje? z italjanom, je dobro pogledat, ?e si dobil nazaj vse prste :hudicek:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah sej se zajbavam :danzoman: Ampak makaronarjem pa res ne zaupam ama ni?- Pravijo, da e? se rokuje? z italjanom, je dobro pogledat, ?e si dobil nazaj vse prste :hudicek:

 

He,he,a misli?,da v Nem?iji prodajajo v glavnem avte Nemci? :hudicek:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.