Skoči na vsebino

Menjalnik


Ploki

Priporočeno sporočilo

DSG je kul, mora pa obvezno met shemo + nazaj (dol), - pa naprej (gor)

tko k ma VW (no jaz sem peljal skodin dsg), mi ni vsec in vecino peljes na D)

 

BMW ma npr najbolj carsko izveden: mas gumbe na volanu ali pa rocko + dol - gor kot treba

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kul

Objavljena slika

 

not kul

Objavljena slika

 

labi bol se nebi mogu strinjat

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, no ker avtomatika mam in moram re?t da je zakon. DSG avtomatiziran je pa v bistvu klasi?ni menjalnik samo da je pa? mehansko ra?unalni?ko voden, ?e se ne motim

 

 

Mislim, da se moti?. DSG je avtomatik z dvojno sklopko in ni ni? podoben klasi?nemu menjalniku

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa vem, da se moti ker DSG je ?isto drug tip menjalnika. In baje je kul. In ja, Labi ima prav BMWjev sistem je bolj logi?en. :bravo:

Imajo pa nekateri avti avtomatika narejenega iz navadnega. Prijateljeva mati imajo Corso in ko odpre? haubo to izgleda tako, da je notri navaden menjalnik na njemu pa neki motor?ki in nek ?irule ?arule. V bistvu ra?unalnik stisne sklopko, pre?alta in spet sproti sklopko. Peljal me ni ampak pravi, da je hecna in po?asna zadeva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To kar omenja? Symon je robotiziran menjalnik. V bistvu klasi?en menjalnik sam da servoti menjajo prestave in stiskajo sklopko.

 

DSG je menjalnik z dvema sklopkama ena za sode, druga za lihe prestave in rikverc. Je skupek najbolj?ih lastnosti avtomatskega in ro?nega menjalnika tako, da je zagotovljeno udobje avtomatike, kot hitrost pretikanja in malih izgub ro?nega menjalnika.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To kar omenja? Symon je robotiziran menjalnik. V bistvu klasi?en menjalnik sam da servoti menjajo prestave in stiskajo sklopko.

 

DSG je menjalnik z dvema sklopkama ena za sode, druga za lihe prestave in rikverc. Je skupek najbolj?ih lastnosti avtomatskega in ro?nega menjalnika tako, da je zagotovljeno udobje avtomatike, kot hitrost pretikanja in malih izgub ro?nega menjalnika.

 

:bravo:

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V glavnem sem se vozil z M3(prva labijeva slika), samo ima ?e lopatke na volanu. PETARDA

Sem vozil tud passata R32 DSG, tud z lopatkami na volanu. MALO MANJ PETARDA ?e vedno zakon

Tuarega 5.0 V10 "navaden" avtomatik z lopatkami na volanu, sicer zamuja ampak ?e vedno OK

 

LABI, kje ti najde? te da lahko s samo ?altheblom ?alta? ?

 

Ok brat je imel svoje cajte H Prelude avtomatik (letnik 98 ?e se ne motim) in ?e si ro?no ?altal je blo isto za gor je blo da buta? naprej, za dol prestavljat pa nazaj.

Samo to je meni ?ist logi?no ?e rine? naprej ho?e? da gre hitreje, ?e pa nazaj pa po?asneje. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probal samo BMW-jevega in Mercedezovega. BMW-jev me je navdu?il, sploh z ro?kami na volanu :bravo: Mercedezov je bil tudi good, vozil sem ga v ML AMG, A, C, E. :bravo:, samo pred leti in je lepo ?altal, oz. kot da bi se vozil z mercedezovim busom :) Druge ?e nisem peljal, samo kar berem po netu se jih dosti prito?uje :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

LABI, kje ti najde? te da lahko s samo ?altheblom ?alta? ?

 

vecina normalnih iz vw skupine nimajo lopatic na volanu, nazadnje sem peljal skodo superb dsg

pa itak da je boljs, da ko pospesujes potegnes rocko dol (s pospeskom vred, ker telo gre nazaj)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nad DSGjem? zakaj bi se nad DSGjem pritozeval, to je tak, "proper" verzija avtomatika :)

 

Men se pa dopade, da ko te lima na zic, da ?e ?altkebl potegne? nazaj, da te ?e bolj zalima. :P

 

Ja Boss re?e se mu robotiziran menjalnik ja, nekaj tak?nega je imel ?e prav pomnim tudi Twingo pa ?e nekatera jajca....

 

fotrov volvo ma isto + naprej - nazaj.. ni kul, zaspan menjalnik. nek tist "tronic"

 

sploh nevem zakaj bi se avtomatik s torque converterjem dal v katerkol avto :)

CVT za hibride DSG za mocnejse pa rocni za ta hude psihice

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.