Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

:ne vem: rabim pomo? mojstrov ki se bolje spoznajo na avtoelektriko.Zanima me kaj se da storiti ali zamenjat komplet in?talacijo ali se da kako ?e na obstoje?o priredit motor je pa iz mazde 626 2.5 v6

Napisano

:ne vem: rabim pomo? mojstrov ki se bolje spoznajo na avtoelektriko.Zanima me kaj se da storiti ali zamenjat komplet in?talacijo ali se da kako ?e na obstoje?o priredit motor je pa iz mazde 626 2.5 v6

 

kontaktiri Mitjo, ki je to delal biv?emu lastniku moje sedanje F-ke ;)
Napisano

ja saj je bobi govoril z njim in gre na obstoje?o elektriko samo me zanima ?e je treba sesalne kolektorje met od xedos 9 ker tu na teh kolektorjih je malo ve? stvari gor za priklopit xedos pa ma sli?no kot efka na tvoji je pa baje komplet in?talacija menjana

Napisano

Zamenjaj samo motor, sesalni kolektor in razdelilec v?iga pusti? in bo delalo BP.

Mi smo to naredili iz 1.8 V6 na 2.0 V6 in smo zamenjali vse razen razdelilca in sesalnega kolektorja in ja kresnil in delal BP.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zamenjaj samo motor, sesalni kolektor in razdelilec v?iga pusti? in bo delalo BP.

Mi smo to naredili iz 1.8 V6 na 2.0 V6 in smo zamenjali vse razen razdelilca in sesalnega kolektorja in ja kresnil in delal BP.

 

:D torej kolektor treba dat od 2.0 pa pol dela v redu ce je kolektor pa posledicno maf senzor od 2.0 a ni pol druge mesance goriva in posledicno motor nebi mel take moci kot z original kolektojem,al more bit maf od 2.5 ce je ze racunalnik od 2.5 po moje ja,samo pol konektor ne pase treba predelat za maf senzor :ne vem:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Zamenjaj samo motor, sesalni kolektor in razdelilec v?iga pusti? in bo delalo BP.

Mi smo to naredili iz 1.8 V6 na 2.0 V6 in smo zamenjali vse razen razdelilca in sesalnega kolektorja in ja kresnil in delal BP.

 

men se zdi, da vris nebi deloval pravilno

Napisano

men se zdi, da vris nebi deloval pravilno

 

Samo zdi se ti. :hudicek:

 

:D torej kolektor treba dat od 2.0 pa pol dela v redu ce je kolektor pa posledicno maf senzor od 2.0 a ni pol druge mesance goriva in posledicno motor nebi mel take moci kot z original kolektojem,al more bit maf od 2.5 ce je ze racunalnik od 2.5 po moje ja,samo pol konektor ne pase treba predelat za maf senzor :ne vem:

 

Maf se mi zdi nisem ziher je celo isti, ?e drugo ne je vsaj konektor isti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

EGR? to je tist k mam jst... nimam :D ? mislim da imam zaprto..

 

Samo zdi se ti. :hudicek:

 

odvisn od tega kter kolektor je gor...

pre 99 al post 99.

 

mazda ma na 2.5 tri razlicne sesalne kolektorje, dva mata enake VRIS RPMe, en pa ne.

zdej tocno kako se pa poklapajo z 2.0 kolektorjem pa nevem...

sem se ze razpisal o tem.. ampak obstaja moznost da vris ne dela pravilno.

AJA btw, js mam samo prelotane konektorje in nimam nove instalacije, motor je iz xedosa starega (94 al neki?) racunalnik pa post 99.

 

deeyan ma tudi kolektor iz tanove in kompjuter iz tanove.

kolektor je to isti kot na KLZE... in so vris punkti pri visjih obratih postavljeni kot pa na starejsih KLDE kolektorjih. za KF pa nevem ?

malo treba pogledat.

Napisano

deeyan ma tudi kolektor iz tanove in kompjuter iz tanove.

kolektor je to isti kot na KLZE... in so vris punkti pri visjih obratih postavljeni kot pa na starejsih KLDE kolektorjih. za KF pa nevem ?

malo treba pogledat.

 

vidim, da si fajn informiran :P

Napisano

ja egr ali agr je isto sranje glede sesalnih kolektorjev mam jaz vse od 626 2.5 v6 in original in?alacijo od 2.0 kompjuter je od 626 in usi konektorji ?timajo samo na tem egr-ju ne nekateri pa celo to zadevo zablindirajo in vem da lahko prelotam samo mene je zanimalo ?e je kaka razlika med temi ege-rji da nebi lotal bi jih samo zamenjal.Motor je pa takpost-619-1294062123_thumb.jpg

Napisano

Neki so mi razlagal, da ?e EGR blokira?, lahko stopi kak?en bat. Ker naj bi povratni plini iz izpuha hladili temperaturo eksplozij, predvsem v prostem teku.

 

 

V principu naj bi pri vseh motorjih isto delal EGR, vsi imajo podobne ventile. Verjetno je samo razlika v kak?nem konektorju zaradi letnika.

Napisano
:bravo: ja saj to ni moj samo sliko sem prilepil da vidite kaki sesalni kolektorji so gor sam bo pa motor pred vgradnjo vrjetno tak ?e ne ?e bolj porihtan.Hvala vsem za enkrat ?e pa ?e ma kdo kake informacije pa so dobrodo?le :jupiii:
Napisano
:P motor ze dobiva koncno podobo po malo sraufanja,pucanja,poliranja,pitja piva itd. pa malo sn ?trausa dobo pri deli

post-328-1294598129_thumb.jpg

post-328-1294598155_thumb.jpg

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:P motor ze dobiva koncno podobo po malo sraufanja,pucanja,poliranja,pitja piva itd. pa malo sn ?trausa dobo pri deli

 

:rispekt:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
:hudicek: :hudicek:v soboto more ze vzgat za probo pol pa elektricara dobit da zamenja konektorje za maf senzor ker nista ista in barve so razlicne in zaj vedi kam kaj pride da bo maf senzor od 626 pravilno deloval :ne vem:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

?traus, tvoji mazdi ?e zdej ni konkurence (po izgledu) motor pa zgleda odli?no tale moder in krom! :danzoman::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
:jupiii: ja sam motor mi deluje malo pusto zato sem se malo poigral in ga polep?al tako da gre po?asi na monta?o in tudi vse ostalo je po?timano na sre?o je egr ventil enak po cifrah samo novej?i model je tako da nebo treba lotat samo ?e maf konektor je ostal za predelat pa bo, zato imam vpra?anje ?e kdo ve kje naj najdem diagram maf konektorja od 2.0 v6 ker od 626 2.5 v6 sem najdo od 2.0 pa ga ne najdem nikjer

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.