Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

ko sem zjutraj v?al motor je je pojavilo vse to troje skupaj s tem da DPF utripa.

 

Kaj bi lahko blo? (vpra?anje za milion ?)

 

Hvala za pomo?,

lp,

igor

Napisano

Ni? dobrega :(

 

Ti je do sedaj ?e kaka lu?ka utripnila al je to bl murphy-jev zakon, ?e gre kaj narobe gre poj vse narobe :(

 

Druga?e je bilo o DPF-ju ?e veliko povedanega v drugi temi :(

Napisano

verjetno servis in ro?na generacija...

 

 

samo ?e nekaj - si kaj odklapljal akomulator?

engine + TCS je kadar se to dela in je treba volan 2x levo 2 x desno do konca.

 

DPF pa se vklopi tudi ko opozarja na servisni interval

 

DPF kot DPF ponavadi prej utripa ?ele nato se prizge

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Akumulator zna bit vzrok, mogo?e pa je te?ava tud z EGR.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja odklopil sem ga po tem, ko je ?e vse gorelo.

 

Napisal si 2x levo in 2x desno (malo butasto vpra?anje ampak ali je treba levo-desno-levo-desno) ali levo-levo in desno-desno :( =

 

lp

 

vse skupaj se je pri?galo eno jutro ,ko je blo mraz in se je avto kar matral v?gat.

mogo?e bi res lahko bil akomulator.

Napisano

To je akumulator ?e posebej ?e je mraz zna marsikaj prikazat na armaturi.

33112_1.png

Napisano

ja odklopil sem ga po tem, ko je ?e vse gorelo.

 

Napisal si 2x levo in 2x desno (malo butasto vpra?anje ampak ali je treba levo-desno-levo-desno) ali levo-levo in desno-desno :( =

 

lp

 

vse skupaj se je pri?galo eno jutro ,ko je blo mraz in se je avto kar matral v?gat.

mogo?e bi res lahko bil akomulator.

 

nima veze to kam za?ne?

 

pol pa res akumolator...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

akomulator zamenjan, ampak se zadeva ne resetira (volan levo-desno). Moti me pa ?e to ker utripa DPF.

 

Verjetno bo potreben obisk mojstra.

 

Lp

Napisano

A si mel ve? zaporednih kratkih vo?enj preden si do?ivel lightshow? A si preveril nivo olja s pal?ko (dipstick :lol: ) in do katere vi?ine se je ?e povzpelo. Si mel pred kratkim redni servis ali pa bi ga moral imeti?

33112_1.png

Napisano

akomulator zamenjan, ampak se zadeva ne resetira (volan levo-desno). Moti me pa ?e to ker utripa DPF.

 

Verjetno bo potreben obisk mojstra.

 

Lp

 

?aki kaj zdaj cel ?as utripa ali gori?

 

Najprej je bilo re?eno da gori....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najprej sta za?eli goreti lu?ka check engine in TSC, ?el ?ez par km je za?ela utripat DPF.

 

Servisni interval je bil resetiran ob menjavi olja.

 

lp

Napisano

Najprej sta za?eli goreti lu?ka check engine in TSC, ?el ?ez par km je za?ela utripat DPF.

 

Servisni interval je bil resetiran ob menjavi olja.

 

lp

 

Servisni interval o?itno ni bil resetiran, ?e za?ne DPF direkt utripat je to opozorilo servisa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Servisni interval o?itno ni bil resetiran, ?e za?ne DPF direkt utripat je to opozorilo servisa.

 

Itak verjetno, zato sem bil v dvomih ali DPF ali servis, ker mi ni bilo jasno ali gori ali utripa.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Interval je bil resetiran, sem bil zraven.

 

Bomo vidli, kmalu bo ?el k zdravniku.

 

lp

 

:D kako je bil resetiran,samo prek kontakta in tipke na stevcu al z racunalnikom,ker je velika razlika

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:D kako je bil resetiran,samo prek kontakta in tipke na stevcu al z racunalnikom,ker je velika razlika

 

to ni audi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.