Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo mojstri!

Na Mazdi mx-5 1.6 '02 letnik imam probleme z zavorami, ki se mi ob?asno pojavljajo, so pa vremenskega zna?aja, dogaja se, ko je zunaj hladno in de?evno.

Primer: po de?evni no?i opazim zjutraj nenormalno veliko rje na diskih. Ko speljem in pritisnem pedal, se na cca. 3 pritiske ne zgodi ni?, ?ele potem avto za?ne zavirat in ?e to prov grdo ru?i, potem se umiri. Ko po dalj?i vo?nji pri ve?ji hitrosi v de?ju prvi? pritisne? pedal, se prvi trenutek ne zgodi ni?, potem pa za?ne avto poplesavat in neenakomerno zavirat, kasneje se umiri. ?ez par pritiskov je bolje. V takem vremenu opa?am tudi to, da se diski nikoli ne svetijo, so polni temnih lis in zelo hitro zarjavijo. Naj poudarim, da se pri toplem in suhem vremenu to ne dogaja, zavore primejo normalno, tudi diski so ?isti in enakomerno obrabljeni. S tem razlogom sem menjal diske in plo??ice, zavorno teko?ino, sistem je prezra?en... sprednji diski so brembo, plo??ice ferodo, zadaj lucas, trw in ni ni? bolj?e. Je mo?no kaj v zvezi s slabim ?i??enjem in odvajanjem vode med vo?njo, ker se tudi ob mo?nej?em zaviranju diski ne s?istijo in segrejejo ravno preve?, plus to, da moram kar konkretno pritisniti na pedal, da se ustavim?

Taka situacija je zelo mote?a in nevarna in ?elim ?imprej re?iti te?avo. Preden se podam v lov za mehankarji, vas prosim za kak?en pameten nasvet.

 

lp

 

Nejc

Napisano

zavore mi je zamenjal in pregledal mehankar in ni ugotovil kak?ne napake. Pravi, da je lahko vzrok glavni cilinder. Samo potem bi bil problem vedno, ne samo v de?ju, ali se motim?

Napisano

Ajvarje bi sigurn kej vedu kaj bi blo, ?e ne pa kr do Simona majstra! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo mojstri!

Na Mazdi mx-5 1.6 '02 letnik imam probleme z zavorami, ki se mi ob?asno pojavljajo, so pa vremenskega zna?aja, dogaja se, ko je zunaj hladno in de?evno.

Primer: po de?evni no?i opazim zjutraj nenormalno veliko rje na diskih. Ko speljem in pritisnem pedal, se na cca. 3 pritiske ne zgodi ni?, ?ele potem avto za?ne zavirat in ?e to prov grdo ru?i, potem se umiri. Ko po dalj?i vo?nji pri ve?ji hitrosi v de?ju prvi? pritisne? pedal, se prvi trenutek ne zgodi ni?, potem pa za?ne avto poplesavat in neenakomerno zavirat, kasneje se umiri. ?ez par pritiskov je bolje. V takem vremenu opa?am tudi to, da se diski nikoli ne svetijo, so polni temnih lis in zelo hitro zarjavijo. Naj poudarim, da se pri toplem in suhem vremenu to ne dogaja, zavore primejo normalno, tudi diski so ?isti in enakomerno obrabljeni. S tem razlogom sem menjal diske in plo??ice, zavorno teko?ino, sistem je prezra?en... sprednji diski so brembo, plo??ice ferodo, zadaj lucas, trw in ni ni? bolj?e. Je mo?no kaj v zvezi s slabim ?i??enjem in odvajanjem vode med vo?njo, ker se tudi ob mo?nej?em zaviranju diski ne s?istijo in segrejejo ravno preve?, plus to, da moram kar konkretno pritisniti na pedal, da se ustavim?

Taka situacija je zelo mote?a in nevarna in ?elim ?imprej re?iti te?avo. Preden se podam v lov za mehankarji, vas prosim za kak?en pameten nasvet.

 

lp

 

Nejc

 

Si ti v teh cca 10h letih kdaj menjal zavorno teko?ino?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Si ti v teh cca 10h letih kdaj menjal zavorno teko?ino?

 

Jures,avto si lastim 2 leti in pol,zavorna tekocina je bila menjana ob menjavi diskov in ploscic,sem tudi navedel v prvem postu.
Napisano

jaz sem tud isto pri moji opazil...sam potem, ene parkrat zaviram pa izgine (rja in zvok)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Rja nastane na diskih ?e,?e samo opere? avto z vodo.Ni ni? hudega to.

 

 

Napisano

Majstori, ?e uporablja? zavore z njimi nima? teh te?av, ?e pa avto stoji oziroma se malo vozi potem pa je sra...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pr Nejkotu je avto vsak dan v uporabi, naredi kakih 20 km minimalno! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Neyko povej kak?ne feltne ima? gor na avtomobilu. Pri meni z 18 colskimi feltnami voda skoraj ne ?prica po diskih pa ne glede kolk de?uje. Pri 16 colskih pa moram kr malo bit previden in v de?ju na vsake toliko rahlo bremzo stisnem, da se odstrani vodni film z diska.

 

Pri meni je problem o?itno v obliki feltne oziroma kako le ta usmerja zrak in tudi vodo preko diska. Predvidevam pa da je podobna te?ava tudi pri tebi. Da te pa v de?ju tudi rahlo zanese je pa tudi logi?en vzrok. O?itno plo??ice na eni strani bolje le?ijo na disku in bolje odstranjuje vodo ali pa toliko drsajo po disku, da ga skoz grejejo in s tem omogo?ajo, da prej prime kot na drugi strani in to se takoj pozna v zana?anju avtomobila najprej v smer kjer zavora prej prime nato pa ker zadevo posku?a? poravnati z volanom pa ?e za?ne dobro prijemat tudi na drugi strani in ker je volan rahlo obrnjen ima? ob?utek kot da vse skupaj ple?e.

33112_1.png

Napisano

trenutno mam gor original mazda 5kraka 15col platisca.se mi je pa to dogajalo tudi s 17colkami

Napisano

Pa ma? gor karkoli neoriginalnega - recimo kak spojler ipd, ki bi lahko spremenil pot zraka :ne vem:

 

Druga? pa v de?ju probaj to kar po?nem sam, da na vsake toliko ?asa rahlo bremzo stisnem. Glih toliko, da se ne ?uti zaviranje ampak, da malo obri?e vodni film s povr?ine deiskov. Pa poro?aj ?e je kaj bolje. Aja pa ?e to, a se ti po dolgi vo?nji katero od prednjih koles bolj segreva kot drugo? Probaj feltno na otip ?im bli?je vijakov.

33112_1.png

Napisano

Mah moja MX5 tudi dosti stoji, pa ni ni?esar takega....kaj pa ?e so diski odpeli svoje? :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mah moja MX5 tudi dosti stoji, pa ni ni?esar takega....kaj pa ?e so diski odpeli svoje? :ne vem:

 

Jure, komplet zavore sem menjal izklju?no zato, da bo avto zaviral tako kot se zagre. Sama rja na diskih me ne moti, ?e bi se po parih zaviranjih s?istila, to sem omenil v povezavi s slabim zaviranjem v vla?nem vremenu. Dvomim, da so zavore fu?, po dobrem letu uporabe in zelo ne?nim zaviranjem. Pa moj avto sploh ne stoji, vsak dan je v uporabi, celo leto.

Takole zgledajo sprednji diski danes, po celodnevni uporabi <_<, zadnji so pa videt vredu

 

Pa ma? gor karkoli neoriginalnega - recimo kak spojler ipd, ki bi lahko spremenil pot zraka :ne vem:

 

Druga? pa v de?ju probaj to kar po?nem sam, da na vsake toliko ?asa rahlo bremzo stisnem. Glih toliko, da se ne ?uti zaviranje ampak, da malo obri?e vodni film s povr?ine deiskov. Pa poro?aj ?e je kaj bolje. Aja pa ?e to, a se ti po dolgi vo?nji katero od prednjih koles bolj segreva kot drugo? Probaj feltno na otip ?im bli?je vijakov.

 

Avto je original, nimam nobenih pragov ali spojlerjev. Za ostale nasvete ti pa sporo?im, ko bom lahko probal, moram po?akat na de? :P

post-1055-1294952118_thumb.jpg

Napisano

Katere ima? pa plo??ice? Mogo?e je pretrda zmes in ko je hladna ne prime?

 

pri meni je tocno to (imam ferodo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

z mal zamude se vra?am nazaj na forum, sem bil na smu?anju v Franciji.

Kaj pravte, fantje, kaj bi blo za narest z zavorami? A je kdo pripravljen ali ?e kdo pozna koga, ki bi vse temeljito pregledal, preden grem karkoli kupovat?

  • 4 tedne kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Danes ob obilnem de?evju sprobal zavore in lahko re?em, da je to tisto, kar sem ?akal. Primejo konkretno, ni ve? ni nesigurnosti pri zaviranju. Lahko re?em, ATE so zakon in jih toplo priporo?am. L.p.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

tudi jaz bom moral zamenjati ploscice...

ferodo so v rangu 60-70 eur...(take mam trrenutno gor)

 

ce menjam prednje pol bi dal se zadnje

 

 

kok so ble ate?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.