Deeyan Napisano 13. januar, 2011 Prijavi Napisano 13. januar, 2011 Wankl? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
ro-bi Napisano 13. januar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 13. januar, 2011 je Deeyan napisal: Wankl? Ne Citiraj
uklopko Napisano 14. januar, 2011 Prijavi Napisano 14. januar, 2011 pa saj nisi resen ! Elektromotor za proizvajanje pritiska Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Symon Napisano 14. januar, 2011 Prijavi Napisano 14. januar, 2011 Katerikoli ampak nekako sumim, da je kak dizel. :ne vem: Citiraj
mazdaman Napisano 14. januar, 2011 Prijavi Napisano 14. januar, 2011 CX-7 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
qwerty Napisano 14. januar, 2011 Prijavi Napisano 14. januar, 2011 Men pa temperatura li?i na kako turbino za letala ali pa da je senzor turbine pri kakem dizla?u ker je pritisk v pascalih tut tam... pomoj je tole kak dizl ker za letalsko turvino je velik premal pritiska... :ne vem: Citiraj If in doubt, flat out...
Symon Napisano 14. januar, 2011 Prijavi Napisano 14. januar, 2011 Pritisk goriva 114 barov Temperatura katalizatorja skoraj 700°C (kar ni ni? nenavadnega Volta?a O2 je ?isto relevantna 11°predv?iga Vzamem nazaj tisto o dizlu. Glede na pritisk goriva in temperaturo katalizatorja je tole kak novej?i (turbo) bencinar. Mogo?e res CX-7? Zdaj se pa znajdite. Citiraj
Deeyan Napisano 14. januar, 2011 Prijavi Napisano 14. januar, 2011 ok, se prav, ?e je CX-7 pol je lohk tut 3 in 6 MPS, tak da lohk poenostavljeno re?emo, da je to 2.3 turbo motor Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
ro-bi Napisano 14. januar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 14. januar, 2011 je Deeyan napisal: ok, se prav, ?e je CX-7 pol je lohk tut 3 in 6 MPS, tak da lohk poenostavljeno re?emo, da je to 2.3 turbo motor Tak majhen predv?ig pri wot, tako zalit motor ( pod 10!) in tak tlak goriva je samo pri enem- 2.3l DISI.lpR Citiraj
ro-bi Napisano 14. januar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 14. januar, 2011 je rendy napisal: in kaj dobi za nagrado? Za nagrado dobi pir Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 17. januar, 2011 Prijavi Napisano 17. januar, 2011 je ro-bi napisal: Tak majhen predv?ig pri wot, tako zalit motor ( pod 10!) in tak tlak goriva je samo pri enem- 2.3l DISI.lpR Kaj je tle posebnega ? Predv?ig, nekateri ga imajo manj nekateri pa ve?(celo stoenka - Jugo ga je imela 10 stopinj)?ritisk goriva, vi?ji ker ima direkten vbrizg v zgorevalni prostor, pa kaj, tud tisti turbaki ki tega nimajo imajo vi?ji tlak, res pa da ne tolk.Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel. Temperatura prve lambde gre tudi do 1150+ stopinj, zato pa tudi ima 2 katalizatorja, ker je prvi "prevro?" in dejansko ne dela ve?, in potem dela samo drugi. Kolk ima? pa PTO ? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
ro-bi Napisano 17. januar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 17. januar, 2011 je YavarYe X6V6 napisal: Kaj je tle posebnega ? Predv?ig, nekateri ga imajo manj nekateri pa ve?(celo stoenka - Jugo ga je imela 10 stopinj)?ritisk goriva, vi?ji ker ima direkten vbrizg v zgorevalni prostor, pa kaj, tud tisti turbaki ki tega nimajo imajo vi?ji tlak, res pa da ne tolk.Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel. Temperatura prve lambde gre tudi do 1150+ stopinj, zato pa tudi ima 2 katalizatorja, ker je prvi "prevro?" in dejansko ne dela ve?, in potem dela samo drugi. Kolk ima? pa PTO ? Stoeenka je imela 7° pri prostem teku, na polno pa 35°-38° cca.11° je redko celo pri turbakih in pri DISIju je tole verjetno zaradi velikega CRTak tlak goriva imajo SAMO direktni vbrizgi ala fsi in disi.Kaj si tukaj napisal, niti ne vem: je YavarYe X6V6 napisal: Se mi pa zdi da je meritev malo previsoka, ker je vbrizg takrat kot sesalni takt in ne tik pred najvi?jo kompresijo, kot ima diesel.Prva lambda je EDINA WIDEBAND in samo ta regulira oz. direkt vpliva na zmes. Tadruga je tam samo za kontrolo katalizatorja.In pri 1150°C ki jih omenja?, se ne bo? prav dale? pripeljal WOT pomeni FULL TROTL p.s.Iz podatkov je res o?itno, za kateri motor gre, ker je na dolo?enih delih precej specifi?en in glede na "znamko" foruma ...... Citiraj
Symon Napisano 18. januar, 2011 Prijavi Napisano 18. januar, 2011 Si prepri?an, da ima serijsko wideband sondo? Serijsko imajo avtomobili ozkopasovno, ki samo pove ra?unalniku ali je preve? ali premalo zalit in se zato ves ?as korigira. Poleg tega mi ni jasno kako naj mi iz volta?e vemo, koliko to pomeni? Ker razmerje a/f se ponavadi ne meri v volta?i. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 18. januar, 2011 Prijavi Napisano 18. januar, 2011 je ro-bi napisal: Stoeenka je imela 7° pri prostem teku, na polno pa 35°-38° cca.11° je redko celo pri turbakih in pri DISIju je tole verjetno zaradi velikega CRTak tlak goriva imajo SAMO direktni vbrizgi ala fsi in disi.Kaj si tukaj napisal, niti ne vem: Prva lambda je EDINA WIDEBAND in samo ta regulira oz. direkt vpliva na zmes. Tadruga je tam samo za kontrolo katalizatorja.In pri 1150°C ki jih omenja?, se ne bo? prav dale? pripeljal WOT pomeni FULL TROTL Stoenka-jugo je imel 10°, ?e ni imela vakumskega regulatorja predv?iga. Pri tlaku sem pa napisal da NE potrebuje tako visokega tlaka, ker se cilinder polni, z "bencinom" pri sesalnem taktu in ne pri kompresijskem, je pa to verjetno zato da se bencim bolj razpr?i in posledi?no bolj?e zme?a z zrakom. A ne dela wideband na ve? kot 1,5V ? Pridi se greva peljat, pa bova videl do kolk ° gre, ker to ?e NI maximum ki sem ga nameril. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
ro-bi Napisano 18. januar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 18. januar, 2011 je YavarYe X6V6 napisal: Stoenka-jugo je imel 10°, ?e ni imela vakumskega regulatorja predv?iga. Pri tlaku sem pa napisal da NE potrebuje tako visokega tlaka, ker se cilinder polni, z "bencinom" pri sesalnem taktu in ne pri kompresijskem, je pa to verjetno zato da se bencim bolj razpr?i in posledi?no bolj?e zme?a z zrakom. A ne dela wideband na ve? kot 1,5V ? Pridi se greva peljat, pa bova videl do kolk ° gre, ker to ?e NI maximum ki sem ga nameril. Stoenka ali yugo- pod prostim tekom sta imela oba okrog 10°, nekaj manj. Pod polnim plinom pa tako na kladivca kot na vakuum ?ez 30°.Za tlak mi je vseeno dokler dobro dela, sem pa kupil upgrade pumpe, ker se serijska menda seseda pri tunanem motorju in polnem plinu. Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na". Citiraj
Symon Napisano 18. januar, 2011 Prijavi Napisano 18. januar, 2011 je ro-bi napisal: Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na". Zanimivo in zelo pametno od snovalcev DISI MZR motorja. Upam, da se elektronika potem res ?imbolj korigira glede na to lambdo, da potem motor res dela ves ?as ?imbolj optimalno. A je govora o bencinski pumpi? Got Walbro? Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 18. januar, 2011 Prijavi Napisano 18. januar, 2011 Upam, da bomo kdaj v ?ivo videli, kako deluje tale avtomobil?ek Citiraj
ro-bi Napisano 18. januar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 18. januar, 2011 je Symon napisal: A je govora o bencinski pumpi? Got Walbro? Pumpa je batna, deluje podobno kot odpiranje ventilov. ?ene jo "trigrba" gred. Walbro ne gre do 100 bar niti v sanjah ?e boste videli v ?ivo je odvisno, kje se zadr?ujete in kako dolgo bo delal Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 19. januar, 2011 Prijavi Napisano 19. januar, 2011 je ro-bi napisal: Za tlak mi je vseeno dokler dobro dela, sem pa kupil upgrade pumpe, ker se serijska menda seseda pri tunanem motorju in polnem plinu. Wideband ima pri 1V 14,4 AFR se mi zdi. In prva lambda pri tem motorju JE ?irokopasovna, druga je "klasi?na". Pa si opazil da ko ga stisne? do daske, se loputa za gas NIKOLI ne odpre na 100%, tam do 95% gre ?e ima? sre?o. Pa dokler je serijka turbina in tud ?e downpipe zamenja? ne bi smelo bit te?av s tlakom benza in pumpo.Te?ave s bencisko pumpo so imeli po ve?ini ameri?ani, ?e sem prav zasledil, samo tako za info oni imajo pumpo od druge firme kot pa original japonska mazda, ker oni imajo neke te?ave z ve? senzorji, kar pri japonskih sploh ni problemati?no. Pol se jim lomijo in odviajo vijaki na ohi?ju in nosilcu zadnjega diferencijala. Bomo videli kako bo z lambdo, ko ga kresnem na LPG. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mazdaman Napisano 19. januar, 2011 Prijavi Napisano 19. januar, 2011 Ro-bi dobro si zastavil projekt kak?ni so pa rezultati si v konji?kih. Pa ?imprej stvari za ERCa pripravit da bomo vidli kak lahko stroj leti. Pokazat se pa lahko pride? na mese?no sre?anje, ki je vsako prvo nedeljo v LJ ve? o teh sre?anjih pa drugi temi. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
ro-bi Napisano 19. januar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 19. januar, 2011 je YavarYe X6V6 napisal: Pa si opazil da ko ga stisne? do daske, se loputa za gas NIKOLI ne odpre na 100%, tam do 95% gre ?e ima? sre?o. Pa dokler je serijka turbina in tud ?e downpipe zamenja? ne bi smelo bit te?av s tlakom benza in pumpo.Te?ave s bencisko pumpo so imeli po ve?ini ameri?ani, ?e sem prav zasledil, samo tako za info oni imajo pumpo od druge firme kot pa original japonska mazda, ker oni imajo neke te?ave z ve? senzorji, kar pri japonskih sploh ni problemati?no. Pol se jim lomijo in odviajo vijaki na ohi?ju in nosilcu zadnjega diferencijala. Bomo videli kako bo z lambdo, ko ga kresnem na LPG. Loputa se preprogramira.Turbina ne bo serijska.Bencinska pumpa, ki je notri originalno, je na meji ?e pri 300km. Nekatere imajo dovolj pretoka, drugim ga zmanjka in posledica je luknja skozi blok.Pumpe so enake v Ameriki in v evropi. je mazdaman napisal: Ro-bi dobro si zastavil projekt kak?ni so pa rezultati si v konji?kih. Pa ?imprej stvari za ERCa pripravit da bomo vidli kak lahko stroj leti. Ciljam na 380 ker ve? menda ni zdravo za stock internals. Z deli, ki bodo skupaj, bi menda ?lo na 420 +. Za kakega ERCa moram kaj pripravit ?? Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 19. januar, 2011 Prijavi Napisano 19. januar, 2011 je ro-bi napisal: Za kakega ERCa moram kaj pripravit ?? ERC je tuner iz dolenjskih koncev in ve?inoma dela elektroniko za Honde, zelo hvaljen med honda?i. Ima pa tud valarje za merjenje mo?i, .... Citiraj
ro-bi Napisano 19. januar, 2011 Avtor Prijavi Napisano 19. januar, 2011 je Marko_mx-3 napisal: ERC je tuner iz dolenjskih koncev in ve?inoma dela elektroniko za Honde, zelo hvaljen med honda?i. Ima pa tud valarje za merjenje mo?i, .... ?e kdo ?asti, pol bomo tud tam merili ko bo ?as in ?e sploh bo delalo, kot je plan Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.