Jump to content

mazda bt 50


dirt
 Share

Recommended Posts

Po po?ti mi je Dirt poslal zanimivo vpra?anje. Bom odgovoril kar tule. Vpra?anje je tako:

 

Morm re?t d sm navdu?en nad tvojim ravnanjem z btjm resni?no je zverina fajn je pogledt d ga uporablja? za take namene. Vpra?al bi te ?e k jz bi se veliko vozil po makadamu kje so tudi kak?ne luknjice a se kej uni?i ?e se vozis eno leto po makadamu za vikende pa kdaj tudi med tednom pa? kr nekaj ane to so poti u hribe nekatere so uredu druge pa luknjaste ***** mi kr premetava zaenkrt je ?e use uredu.

 

Hvala za odgovor

 

Kot prvo se je treba zavedat, da je to poltraktor. To ni ?portnik niti SUV. Torej ga je treba tako uporabljati.

 

Avto ima spredaj torzijo, zadaj pa togo os in listnate vzmeti. Pri po?asni vo?nji je zadeva odporna na vse mo?ne previse in prelome, ?e le ni prevelika izboklina, da lahko nasede. Tudi vo?nja po neravnem in luknjastem makadamu ga ne uni?i. In podvozje lepo prebavlja neravnine in zmerne luknje makadama.

 

Ob?utljiv pa je na iz?ivljanje. Vzemimo primer: na travniku, v snegu ali v blatu prilkopi? zadnji pogon in u?iva? v tem, da avto koplje in "drifta". In pri tem naleti? na kamen ali na dobro podlago. Eno od zadnjih koles pod polnimi obrati naenkrat zagrabi. Ker je motor dovolj mo?an, ne bo odnehal. Torej pride do velikih sil v menjalniku, na kardanu, na zadnjem diferencialu,... Lahko celo zmakne zadnji most in se "poru?i" optika vozila. Torej, ?e ga uporablja? za te?ko delo, ni problema, avto zdr?i. Moj je bil pred kratkim na optiki, pa je meritev pokazala, da je vse "u nulo". Pa sam na forumu vidi?, kaj po?nem z njim (in koliko je tistega kar ne vidi? - nimam kamere vedno s seboj). Njegovo mo? sicer izkori??am, a ne za divjanje in iz?ivljanje. In sploh ni te?av. Za to je narejen in to zdr?i. Za divjanje in iz?ivljanje pa si poi??i raje kaj drugega.

Link to comment
Share on other sites

Lepo je sli?at take odgovore od uporabnikov, nikoli ?e nisem imel takega pol traktorja in z veseljem ga bom ko bo.. gnal po hribih in brezpotjih seveda z ob?utkom ne kako off road dirko, pri meni je edino problem k mam do slu?be 30 km avtoceste v eno smer, ?e je smisleno se vozit z takim avtom .... to me edin malo bode druga?e pa itak vidim skos ve? pick-up na cesti ki se uporabljajo ve? ali manj ?e ne skos na cestii..

Link to comment
Share on other sites

?e eno Dirtovo vpra?anje, ki bi mogo?e zanimalo ?e koga:

 

upam da ti ne te?im preve? po po?ti k ti tok vpra?anj po?iljam...

 

prejle sem te pozabil vpra?ati ?e ?e si dal vitel naknadno na btja si ga dokupil to je kr draga zadeva ane cena ?tarta kar pri 4000 eur za 3 tonski vitel...

 

1.) Kot je bilo ?e omenjeno, imajo pick-up vozila ?asijo. In na to ?asijo se lahko lepo obesi vitlo. Z vitli pa je tako kot z vsem ostalim: lahko je poceni lahko je drago. In cena NI garancija za kvaliteto. Vseeno pa velikokrat velja, da tisto, kar te ni? ne stane, te lahko najve? ko?ta. Torej se mora? kar krepko potruditi, da prei??e? vse mo?nosti. Vsekakor, ?e izbere? Warn, nima? kaj dosti zgre?iti, kar pa ne pomeni, da kak?na druga vitla niso ravno tako kvalitetna.

 

2.) Pri monta?i je potrebna ?e neka nosilna plo??a, ki jo mora? dokupiti dodatno. Le ta se montira na ?asijo in ima pritrdilna mesta, ki ustrezajo izbranemu vitlu.

 

3.) Malo zgodovine: imel sem Opla in smo montirali CB postajo. In 17 dni pred iztekom garancije mi je odpovedal zaganja?. In so mi garancijo zavrnili, ker sem CB postajo montiral sam in torej nepoobla??eno posegal v elektro sistem vozila. Smo se precej kregali zaradi tega, ker nikakor nisem na?el povezave med CB postajo in zaganja?em. Ko sem torej kupoval BTja, sem zahteval, da vitlo montirajo ?e preden ga odpeljem. Tako tudi uredijo homologacijo.

 

3.a ) Ne vem, kako je z ostalimi pick-up vozili, a Mazda ima spredaj intercooler. Ki ga je potrebno pri monta?i vitla prestaviti. In predelati ?e cevi. ?e to ni narejeno tako kot mora biti, ima? lahko precej te?av. Ne bom ?e enkrat opisoval, kaj vse sem imel, prei??i forum, pa bo? na?el. ?e se torej odlo?i? za vitlo, poskrbi, da ga bo trgovec peljel na monta?o h takim, ki se ne bodo na tvojem avtu ?ele u?ili, kako se to dela. Vsekakor naj to uredi trgovec in ne ti, ker gre za poseg v dovod zraka (motor) in predelavo vozila. Zato ima? lahko te?ave z garancijo.

 

3.b ) ?e ti premaknejo intercooler in montirajo vitlo tja spodaj, potem ni bistvene spremembe zunanjosti vozila (spredaj se vidi samo odprtina, v kateri so ?tirje valji in kljuka). Zato ni potrebne homologacije. ?e pa se trgovec ne odlo?i za predelavo intercoolerja, pa nima prostora znotraj vozila, zato ga montira spredaj. In ker je pred vozilom opazna gmota ?eleza, ki lahko spremeni vozne lastnosti vozila, ogro?a pe?ce, bla, bla, bla, mora trgovec nujno narediti tudi homologacijo. Praviloma mora imeti tako montirano vitlo ?e cevno za??ito v obliki loka, ki ??iti zgolj in samo vitlo.

 

In ?e nasvet: prodajalca hitro najde?. Vsakdo bi rad provizijo od tistih 25.000?, ki jih bo? prinesel tja za tako vozilo. A malo se jih res spozna na te poltraktorje. ?e ve? uporabnih informacij in nasvetov bo? dobil, ?e se odpelje? v Mazdin servis v BTC in vpra?a? za mehanika Jureta. O njem sem sli?al veliko pohvalnega, tudi od takih, ki sem jim svetoval, naj ga poi??ejo, pa tudi sam sem ga videl (zgolj in samo pri servisu). Fant je mlad, a obvlada. Vendar ti svetujem, da je to zadnja postaja pred nakupom. Fant je kljub vsemu serviser in mehanik in ne vem, koliko bi bili njegovi ?efi zadovoljni, ?e bi on eno uro "klepetal" s teboj.

Link to comment
Share on other sites

Torej takole:

Kot si najbr? ?e ugotovil s prebiranjem tega foruma, vedno pi?em odkrito, direktno in brez dlake na jeziku. In marsikomu moje pisanje ni v?e?. In so mi ?e grozili s civilno to?bo zaradi blatenja imena in podobnim, vendar do zdaj ni bilo iz vsega tega ni?. Zakaj? Ker vedno pi?em samo to, v kar sem res prepri?an in kar se ne da spodbijat. In na enak na?in je pisal tudi PeW (saj res, dolgo ga ?e nisem opazil, kje se pa potika?) in so meni mahali s papirji, ki naj bi bili kazenska ovadba zaradi direktnih zapisov na forumu, ki pa so nekoga spravili v nerodni polo?aj zaradi pohlepa in neznanja. Kolikor vem, tudi njega niso to?ili.

 

?e pa v nekaj nisem prepri?an, pa raje ne pi?em ni?, ker no?em te?av. In zakaj je Ford cenej?i od Mazde? Nimam pojma, to ti bo moraj odgovoriti nekdo drug. In tudi to, ?e res oba delajo v isti tovarni. Kolikor vem, so le sodelovali pri razvoju, delajo pa vsaki svojega. Nisem pa prepri?an, kdo drug bo to bolje vedel.

Link to comment
Share on other sites

Nekje sem na?el tole:

 

?eprav kapitalsko ve? nista mo?no povezana, Mazda in Ford skupno delata na nasledniku pick-upov BT-50 in Ranger. Mazda bo predstavljena ?e oktobra v Avstraliji, Ranger kasneje. Oba se bosta ?e vedno izdelovala na Tajskem, podjetji sta investirali velike denarce v proizvodne kapacitete za nova poltovornjaka.

 

Torej izdelujeta se v isti tovarni, kjer ju opremijo z delno razli?nimi sestavinami, ki pa ne morejo skriti, da imata isti DNK.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Link to comment
Share on other sites

civilne to?be :o:(:huh: a tuki na forumu je treba diplomatski jezik uporabljat :/

 

Torej, to je nekako takole: ?e ma?ki stopi? na rep, zacvili.

 

?e ti meni napi?e?, da sem bedak, se ti bom samo smejal. Jaz vem, da nisem bedak. Jaz sem mona.

 

?e pa nekemu serviserju napi?e?, da je ?alabajzer, pa tako kot tista ma?ka, ki sem jo omenil. Pa ?eprav njegovo delo to dokazuje.

 

Je pa tako, da ni problem v tebi, ?e misli?, da sem jaz bedak, ampak v meni, da sem naredil tak vtis nate. A tega ne razume vsak.

Link to comment
Share on other sites

BT50 sem imel pred leti, ?e predno sem imel vozni?ki izpit B kategorije, ampak tista re? je bla iz TOMOS fabrke! :P:blush:

 

Pa dobro je, da si po toliko ?asa po odprtju teme to delil z nami. Koristna informacija. :rispekt: Saj vem, da je javen forum ampak fajn je, da vsak s svojo objavo vsaj nekaj pomaga v tisti temi ne pa, da ven me?e bedarije. OK, na momente je fajn, ne pa ves ?as.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Glede vitla ?e ena informacija:

 

v?eraj sem na nekem starem ruskem pick-up terencu (pojma nimam katere znamke) videl zelo zanimivo vitlo. V kasonu takoj za kabino je imel dva bobna in en elektromotor. Nato pa jeklene vrvi speljane od enega bobna pod vozilom na sprednji del, z drugega bobna pa pod vozilom na zadnji del. In tako si lahko z enim vitlom vlekel avto naprej ali nazaj, kar je bilo pa? potrebno. Nerodno je bilo le to, da si moral vsakokrat na kason in do vitla, da si preklopil sklopko na tisti boben, kamor si ?elel vle?i vozilo. Poglej, ?e se dobi kaj sodobnej?ega. Sicer izgubi? nekaj prostora na kasonu, a se lahko vle?e? tudi nazaj, kar pa tudi ni slabo. Jaz si zdaj pomagam z enim "vitloidom", ki ga zadaj obesim kar na vle?no kljuko. Je pa kar mu?no in naporno delo. Kako bo? obti?al, te?ko na?rtuje?. La?je na?rtuje?, kako se bo? vlekel ven, ?e obti?i?. In tako dvobobensko vitlo sploh ni napa?no. Tudi zato, ker nisi vedno obrnjen pravilno na oporo in se jeklena vrv ne navija prav ampak se velikokrat navije samo na eno stran bobna. Pri tem vitlu na kasonu pa jeklena vrv vedno pravilno priteka na boben, pred oz. za vozilom pa je vseeno, v katero smer zavije.

 

Fotografije tega vitla nimam, imam pa sliko off-road-train. O?itno bo huda zima, hribovci ?e drva napravljajo...

post-5658-1303024234_thumb.jpg

post-5658-1303024266_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Neverjetno, kaj sem danes odkril. In to ?isto po naklju?ju. No, po sili razmer...

 

Na kljuko od Mazde BT-50 pa?e tudi po?itni?ka prikolica, ne le tovorna (ali dve). Kdo bi si mislil? ?e ne bi poskusil, ne bi verjel. No, jutri pa se odpravljamo na po?itnice. In ker je sestri ?kripnil Ford, si bo sposodila mojo Hondo. Nam pa potem ne preostane drugega kot da gremo s poltraktorjem na po?itnice. Upam, da bo zdr?al. Pot bo le dolga. Bolj kot dolga pot pa me mu?i to, da je ves ?as asfalt. In na kljuki skoraj nobenega resnega tovora (samo ena prikolica, pa ?e ta po?itni?ka). Se oglasim, ko pridemo nazaj in poro?am, kako se je obnesel BT pri takem (ne)delu.

Link to comment
Share on other sites

Neverjetno, kaj sem danes odkril. In to ?isto po naklju?ju. No, po sili razmer...

 

Na kljuko od Mazde BT-50 pa?e tudi po?itni?ka prikolica, ne le tovorna (ali dve). Kdo bi si mislil? ?e ne bi poskusil, ne bi verjel. No, jutri pa se odpravljamo na po?itnice. In ker je sestri ?kripnil Ford, si bo sposodila mojo Hondo. Nam pa potem ne preostane drugega kot da gremo s poltraktorjem na po?itnice. Upam, da bo zdr?al. Pot bo le dolga. Bolj kot dolga pot pa me mu?i to, da je ves ?as asfalt. In na kljuki skoraj nobenega resnega tovora (samo ena prikolica, pa ?e ta po?itni?ka). Se oglasim, ko pridemo nazaj in poro?am, kako se je obnesel BT pri takem (ne)delu.

 

Potem pa upaj vsaj na burjo! Uzivaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No, pa smo nazaj. In kako se je poltraktor izkazal na tej poti? Mah, na?eloma dobro. Ker ga imam ve?ino ?asa v snegu, blatu, makadamu ali travi, so na njem zimske gume. Na Cresu in Lo?inju (?li smo v Nerezine - kamp Rapo?a) pa je sonce kurilo na vso mo?. Ostalo najbr? ni treba razlagati. In prvi? po dveh letih sem pogre?al avtomatsko klimo in tempomat. Pa tudi za obra?at, parkirat in se ?okat po kak?nih ozkih ulicah je tale poltraktor kot slon v trgovini s porcelanom. Me je pa tale moj poltraktor presenetil s porabo. Jaz, ?ena, dva otroka, vsa prtljaga in kamp-prikolica, pa je na 912,7 km dolgi poti porabil vsega 75,73 litra nafte. Ne vem, ?e se ni le filter zabasal pa zato nafta po?asneje te?e :P . Kakorkoli, to je skoraj pol manj kot doma. In mislim, da kar huda konkurenca kak?ni bolj "kri?arski" Mazdi, ki je namenjena kri?arjenju po svetu. No, in tudi mi smo malo kri?arili. Najprej smo ?li v ?ate? za ?est dni. Da malo barvo naberemo, preden gremo na morje :P . Nato pa smo ?li v Nerezine za sedem dni. Vreme ves ?as lepo, le zadnji dan v Nerezinah je pihala "burja". Vsaj tako so imenovali tisti vetri?, ki je malo pometal prah in listje in kak?ne brisa?e po kampu. A nas to na poti domov sploh ni motilo, poltraktor tega sploh ni opazil. ?e najve?ji zaplet je bila kolona pred mejo, ki pa bi bila tudi, ?e ne bi ?el s poltraktorjem na pot.

 

Na morju pa nismo samo mi plavali. Tudi Mazda si je namo?ila "noge".

post-5658-1314644069_thumb.jpg

 

No, tako je potekala velika ve?ina poti.

post-5658-1314644225_thumb.jpg

 

Tako je pa, ko "zmanjka baterij".

post-5658-1314644325_thumb.jpg

 

Po dveh letih te?kega in te?a?kega dela si upravi?eno zaslu?i po?itnice na morju.

post-5658-1314644442_thumb.jpgpost-5658-1314644466_thumb.jpgpost-5658-1314644492_thumb.jpg

 

Tole je pa o?ina Osor. Me je imelo, da bi poskusil kot v filmu: gas do podna in ?ez tudi, ko umaknejo most. Pa ?ena ni pustila...

post-5658-1314644636_thumb.jpgpost-5658-1314644668_thumb.jpgpost-5658-1314644689_thumb.jpg

 

No, da pa se poltraktor ne bi preve? razvadil, sva ?e danes pospravila eno bukev, ker je imela veje blizu ?leba, pa so polhi skakali ?ez in meni na podstre?je. Sicer pa, dalo bi se takole v Nerezinah ?e kak teden al pa dva, brez kaj zelo se silit. A kaj, drva ?akajo, kamen pa tudi. In jutri zjutraj moram ?e po cement. Definitivno konec dopusta :( .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.