Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo. O?e si je pred kratkim nabavo Mazdo 6 karavana, poleg katere sta bila samo 2 navadna klju?a. Na servisu so nam rekli, da so bili za ta avto v?asih 3 klju?i in da ima vgrajeno daljinsko zaklepanje. Zato sem malo pobrsko po netu in eBayu in na?o enga ponudnika iz Anglije, ki prodaja flip klju?e z daljincem in novim neizrezanim klju?em.

 

Problem je slede?, nikjer ne najdem informacije kak?en mehanizen/elektroniko ima na?a Mazda. Na netu sem na?o par podatkov (mitsubishi electric, visteon,...), zaj moram sam dolo?it kaj dejansko je v na?em not. Sem bil pri ?erbineku v MBju, pa tam ?e manj vedo kot jaz.

 

Prosil bi nekoga, ki se na to spozna, da bi mi mal pomago. Avto je 2003 letnik, karavan, 2.0 CD136, ?e ?e je potrebna kak?na informacija mi prosim povejte.

 

Hvala za pomo?.

 

LP Alen.

Napisano

Za ta letnik je bilo daljinsko samo za dopla?ilo, tako da imam o?utek da te malo ho?ejo nafarbat.

Zlo?ljive klju?e pa ima ?ele od 2005 naprej, tako da malo razmisli.

Daljinci - elektronika zaklepanja pa je vsa od Visteon.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Za ta letnik je bilo daljinsko samo za dopla?ilo, tako da imam o?utek da te malo ho?ejo nafarbat.

 

 

ne, daljinsko ni blo za doplacilo.

jaz mam dva daljinca, dva crna kljuca in en siv kljuc.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne, daljinsko ni blo za doplacilo.

jaz mam dva daljinca, dva crna kljuca in en siv kljuc.

 

Fotr ima 2 klju?a in NOBENEGA daljinca pa je nabavu od prvega lastnika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Fotr ima 2 klju?a in NOBENEGA daljinca pa je nabavu od prvega lastnika.

 

mutna posla :D

 

drugaca pa vsaka mazda 6 je imela daljinca (se pravi kljuc posebej in daljinc z dvemi gumbi posebej) do facelifta, ko jim je uspel vse to zdruzit v eno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mutna posla :D

 

drugaca pa vsaka mazda 6 je imela daljinca (se pravi kljuc posebej in daljinc z dvemi gumbi posebej) do facelifta, ko jim je uspel vse to zdruzit v eno

 

Res je.

 

 

Napisano

jest sem pri svoji 6ki, letnik 05, dobil tud dva klju?a in dva daljinca...kupil sem rabljeno in se nisem obremenjeval s tretjim.

 

ko sem malo posrfou po ebay-u pa sem zasledil flip klju? (ki ima prostor za elektroniko iz obstoje?ega mojega daljinca)...neizrezan, sme?no poce...seveda made in china, prav tako so mi ga tud od tam poslal.

 

ko sem ga dobu sem ga sestavu in ?el do klju?arja, da mi ga izre?e...nakar me opozori da rabm ?e ?ip kupt.

no tuki se pa pol stro?ki za?nejo...valda sem ga ekstra kupu,kr pri njem in mi ga je ?e sprogramiru. mislm da sem za vse skupi dal 40?(flip klju?+izrezava+?ip+programiranje).

 

tko da zdej zadeva funkcijonira, je pa res da je kvaliteta bl u rit ker je kitajsk.

Napisano

No, sej ni ravno potrebno da je flip (je pa lep dodatek :P ). Tud ?e mi kdo pove kateri je tapravi daljinc (sem na?o en VISTEON 41804, je to tapravi?), bo tud cool. Mi lahk kateri pove kak?na je razlika med Mitsubishi Electric SKE 126-01 in VISTEON 41787, VISTEON 41784? Pa kateri je sploh pravi flip klju? za to mazdo, trije gumbeki al ?tirje. ?e 1x hvala za odgovore.

 

P.S.: Ali deluje tisti postopek za programiranje daljinca (odprta vrata, 3x obrat klju?a, 3x, odpri/zapri vrata,...), ?e ima? samo 1 nesprogramiran daljinc, al je nujno potrebno imet ?e en sprogramiran daljinc?

Napisano

Sej vem kak zgledajo, sem na?o zadosti slik na netu. Vseeno hvala. Mene sam zanima katera elektronika je prava, da ne bom napa?ne nabavo in pol brezveze dnar stran meto.

 

LP

Napisano

Fotr ima 2 klju?a in NOBENEGA daljinca pa je nabavu od prvega lastnika.

 

 

Jaz sem imel tudi dva kljuca in dva daljinca ... pri prejsnji ... letnik 2003 ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dobo daljinca "3 button" iz Anglije Visteon 41804 (isti kot ma LabiGT za mx5), naredil postopek odprta vrata, 3 obrat klju?a, 3x vrata,... in DELA iz prve :danzoman::vesel::party0035::punk:

 

Zaj ker foter bi pa vseeno rad mel flip klju?, me zanima, ?e je kak?en uporabnik Mazde 6 2002-2005 (torej pred FL) z flip klju?em in ?e lahk pove ker Visteon model ima not, pa po mo?nosti, da zalima kak?no fotko gor.

 

LP Alen.

Napisano

Dobo daljinca "3 button" iz Anglije Visteon 41804 (isti kot ma LabiGT za mx5), naredil postopek odprta vrata, 3 obrat klju?a, 3x vrata,... in DELA iz prve :danzoman::vesel::party0035::punk:

 

Zaj ker foter bi pa vseeno rad mel flip klju?, me zanima, ?e je kak?en uporabnik Mazde 6 2002-2005 (torej pred FL) z flip klju?em in ?e lahk pove ker Visteon model ima not, pa po mo?nosti, da zalima kak?no fotko gor.

 

LP Alen.

 

Moj je bil navaden, z daljincem in sem ga kasneje vgradil v FLIP (seveda CE -China Export)..

?e kaj pomaga:

 

Visteon Model 41803 PCB 4183-501-42g

 

Vozim :party0035: pa 2005 diesel pred FL.

Napisano

Misko kaj si vezje od 41803 preneso v tak?en klju? mogo?e? KLIKNI ME NE?NO

 

LP :P

 

Itaq, to je prava stvar, prestavi? elektroniko in gumbe, samo je pa potem kot bi imel en cegu za zakurblat, ker zadeva postane velika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dobo daljinca "3 button" iz Anglije Visteon 41804 (isti kot ma LabiGT za mx5), naredil postopek odprta vrata, 3 obrat klju?a, 3x vrata,... in DELA iz prve :danzoman::vesel::party0035::punk:

 

Zaj ker foter bi pa vseeno rad mel flip klju?, me zanima, ?e je kak?en uporabnik Mazde 6 2002-2005 (torej pred FL) z flip klju?em in ?e lahk pove ker Visteon model ima not, pa po mo?nosti, da zalima kak?no fotko gor.

 

LP Alen.

 

 

pozdravljen!

 

a lahko da? en link do strani daljinca?

 

Hvala

Napisano

Sej to me ?e cel cajt odbija od nakupa, ker mi ne deluje ravno kot neka "elegantna" re?itev. Rad bi sam info, ?e so Visteoni iz novej?ih flip klju?ev zdru?ljivi z fotrovo mazdo.

 

@ kowkele eto zate LINK

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.