Skoči na vsebino

Letne gume_2011

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To pravim tudi jaz, me pa zanima kako bo naslednje leto oziroma 2 sezono uporabe.

Prej sem uporabljal vse ?ivo, Toyo obvezno skurit v 1 sezoni, Dunlop do 2 sezoni pol v kanto, Goodyear isto, Michelin pa bom ?e vidu. Pol ko ?rto potegne? si na istem, oziroma pri?para? 1 monta?o 1 letanje in 1 leto skrbi. :ne vem:

 

To je na mojo uporabo, pri drugih je ziher druga?e.

 

Da ne bo? razo?aran - Michelin, ko se enkrat malo obrabi ne prime v de?ju ni? ve?. 140KM diesel Passat je na normalnem mokrem asfaltu vrtel v prazno, ko si dal v drugi gas. pri pospe?evanju mimo cestninskih ku?ic pa je v prazno ?lo celo v tretji prestavi. :(

33112_1.png

  • Odgovori 154
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Da ne bo? razo?aran - Michelin, ko se enkrat malo obrabi ne prime v de?ju ni? ve?. 140KM diesel Passat je na normalnem mokrem asfaltu vrtel v prazno, ko si dal v drugi gas. pri pospe?evanju mimo cestninskih ku?ic pa je v prazno ?lo celo v tretji prestavi. :(

 

 

 

Tudi jaz imam pilot exalto PE2, pa to ne dr?i! Tudi letos(drugo leto gor) dr?ijo v mokrem kot je treba. Sedaj sem pa naro?il pilot sport 3, ker so nadomestile pilot exalto PE2-pa bomo vidli. NA gume-pnevmatike so 205/55R16 W za 88,13?.

Napisano

Tudi jaz imam pilot exalto PE2, pa to ne dr?i! Tudi letos(drugo leto gor) dr?ijo v mokrem kot je treba. Sedaj sem pa naro?il pilot sport 3, ker so nadomestile pilot exalto PE2-pa bomo vidli. NA gume-pnevmatike so 205/55R16 W za 88,13?.

 

A niso nadomestile poilot sport 2 ?

 

 

Da ne bo? razo?aran - Michelin, ko se enkrat malo obrabi ne prime v de?ju ni? ve?. 140KM diesel Passat je na normalnem mokrem asfaltu vrtel v prazno, ko si dal v drugi gas. pri pospe?evanju mimo cestninskih ku?ic pa je v prazno ?lo celo v tretji prestavi. :(

 

?e ne bodo ql jih vzame nazaj, zdej al ma velika jajca, al pa je res dobra guma. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pilot Exalto PE2 so bile razviti skupaj s Cliom RS 182 CUP, in Clio 182 CUP je bil razvit na teh gumah. Glede na moje ?ase na Racelandu lahko re?em, da sem super zadovoljen. Zdaj so Pilot Exalto PE2 nehali delati in so jih nadomestile Pilot Sport 3. ?e se dr?ijo VSAJ tako dobro kot Exalto PE2 bom zadovoljen. In kot sem napisal, tudi po de?ju se pelje? brez skrbi. Zdajle imajo ?e minimalno profila pa ?e kar limajo.

 

Boss, ?e te pa ?e tole ne prepri?a potem pa ne vem. :ne vem: Bolj?e gume te?ko najde? zato je tudi ena bolj pogostih serijskih gum pri ?portnih avtih. Kake ekonom Micheling gume si pa ti imel pa ne vem. Pilotke so pa prva liga. ;)

 

 

Sploh za divjake, ki rabimo dobre gume, da se ne razkantamo takoj v prvem ovinku. :P

Napisano

odvisno kere michelin

 

prve pilot primacy so res take

pa prve exalto tud

 

pol so se izboljsali

jaz sem mel exalto pe2, so ble bomba, edin obraba je bla kar huda

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

TOLE sem jaz imel prej.

Ni primerjave.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz sem mel exalto pe2, so ble bomba, edin obraba je bla kar huda

 

Moje so bile 6x na racelandu in ene 10.000 - 15.000 km. Za kaj dosti km na leto pa te gume niso.
Napisano

Ne vem to?no ampak mislim, da so bile Pilot 2. ?lo je pa cca dobri dve leti nazaj na enem Passatu od rentacarja, ki je mel cca 15.000 prevo?enih. Profila je blo ?e ve? kot preve? guma pa v mokrem drsela kot hudi?. Na istem asfaltu v de?ju mi z nobenimi gumami ni tolk drselo - ?e celo z zimskimi je blo ?ist Ok.

33112_1.png

Napisano

a mogoce tole :)

(pol so primacy, ki je res bedna guma

 

hehe Labi "idiotentest" ;)

 

drga? pa Golf V je presenetljivo dober avto, napram prej?njemu modelu ...

 

Jaz pa trenutno vozim Passata 2.0TDI in moram re?i, da je to eden bolj kultiviranih avtomobilov, kar sem jih vozil. Udobje je res vrhunsko ampak vse to na ra?un ?portnosti - torej avto za malo starej?e umirjene atije. Mazda 6 je v primerjavi s tem pravi ?portnik :hohoho:

 

Edina zamera pa so gume Michelin Primacy (prva vgradnja), ki so najbolj bedne gume ever... v mokrem drsijo kot, bi bil na ledu in ?e dolgo se nisem po?util tako nesigurno na mokri cesti kot s temi gumami. :(

 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To pravim tudi jaz, me pa zanima kako bo naslednje leto oziroma 2 sezono uporabe.

Prej sem uporabljal vse ?ivo, Toyo obvezno skurit v 1 sezoni, Dunlop do 2 sezoni pol v kanto, Goodyear isto, Michelin pa bom ?e vidu. Pol ko ?rto potegne? si na istem, oziroma pri?para? 1 monta?o 1 letanje in 1 leto skrbi. :ne vem:

 

To je na mojo uporabo, pri drugih je ziher druga?e.

 

Turanza E300 sem zgonil v prvem letu.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a mogoce tole :)

(pol so primacy, ki je res bedna guma

 

 

UUU hvala, da si najdu... je ?e kr neki ?asa od tega pa sem mal pozabu ker model to?no je bil. Sam so ble pa res tolk slabe, da se ?e danes spomnim na to kolk me je blo strah v mokrem... verjetno zato ker sem divjak.

33112_1.png

Napisano

eno vpra?anje...mam gumo sportcontact3 235-45-17 pa ne vem kolk jo nafilat...vulkanizer mi jo je na 2.2 pa se mi zdi, da je premalo...

Prosim, ?e kir ve :closedeyes:

Hvala

Icewoman is here!
Napisano

Jaz bi jo vsaj 2,5 ?e posebi, ?e jo pumpa? na bencinski ?rpalki in se je zrak v gumi na poti do tja ?e ogrel.

33112_1.png

Napisano

Mene ?e ?akajo, pa niso ble drage. :hudicek:

 

 

Mene tudi... pa bom se malo zimske zgonil :) ... Tako gredo potem verjetno v smeti ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem kupil P7 cinturato samo ?udno je, da so letos dra?je kot lani 75? (205/55/16 V) in to je omenilo ve? prodajalcev :blush:

Napisano

Jaz sem kupil P7 cinturato samo ?udno je, da so letos dra?je kot lani 75? (205/55/16 V) in to je omenilo ve? prodajalcev :blush:

 

Nafilaj jih vsaj 2,7,2,8,ker imajo bolj mehke boke in druga?e plavajo.

 

 

Napisano

Nafilaj jih vsaj 2,7,2,8,ker imajo bolj mehke boke in druga?e plavajo.

 

 

Hvala za opozorilo sem dal na 2.6 tako, da bom ?e malo dodal na 2.8 :bravo:

Napisano

@ brezy

 

Jaz se ravno odlo?am med P7 "z opasa?em" in Bridgestone ecopia 150. Kako ti kej delujejo Pirelli? Zmeraj so ble v redu.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

@ brezy

 

Jaz se ravno odlo?am med P7 "z opasa?em" in Bridgestone ecopia 150. Kako ti kej delujejo Pirelli? Zmeraj so ble v redu.

 

 

Ja vozil sem se par dni po mestu tako, da ?e nimam pravega feed backa. So pa tihe vsaj po glasnih zimakih (UG 7+). V aprilu se odpravljam na dalj?e poti in jih bom zagotovo stestiral. So pa tudi meni ponujali Bridgestonke ampak sem se ?e pozimi odlo?il za Pirelli.

Napisano

Jaz ciljam na Bridgestone ER 300. La?i? jih ma po 75? kos (205/55/16). A te P7 Pirelli so v redu gume?

 

Ja lani so bile najbolje ocenjene P7 cinturato cena je pa ista jaz sem dal isto 75?/kos. Ti pa kolikor ve? jaz bi vzel na tvojem mestu Pirelli.

Napisano

Jaz ciljam na Bridgestone ER 300. La?i? jih ma po 75? kos (205/55/16). A te P7 Pirelli so v redu gume?

 

Kolega jih je imel na 6-ki in so zelo glasne gume.Letos je nabavil P7 in je ve? kot zadovoljen z njimi.

Pravi,da je kot bi imel avto dodatno zvo?no za??ito.

Jaz sem z njimi tudi izredno zadovoljen-so tihe,avto z njimi manj "pije" in v mokrem so izredne.

Le boke ima malo bolj mehke kot ER 300 in je zato bolj udobna,samo jo je treba zato ve? napumpati.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.