Skoči na vsebino

Letne gume_2011


Jest

Priporočeno sporočilo

Wooohooo, tudi v moji glupi 205/50/17 dimenziji so tele GY....bomo vidli drugo leto, ?e bodo Dunlopke ?e za zamenjati....zgleda so v GY za?eli ve?dimenzionalno gledati :bravo: ...tudi mene zanima kak?na bo cena, upajmo da bo kaj ni?je kot tele sedaj, ker bo en konkurent v teh dimenzijah ve? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 154
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

A pozna kdo te Toyo pnevmatike, pa izku?nje z njimi.

 

http://www.mojegume.si/toyo/proxes-cf-1-225-45-zr17-94w-xl

 

Pozdravljen

 

Ja jaz sem jih imel na prej?njem avtu sicer v dimenziji 195/50 r15.

Prvo sezono je bla guma ok, minus je bila samo obraba, polovica profila adijo (kot radirka)

 

Drugo sezono pa sem imel ob?utek kot da se vozim s plastiko (trda guma), res pa je tudi da ni bilo ve? veliko profila na njej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V kateri dimenziji jih ima?,pa kolko km si ?e naredil z njimi.

Me zanima kolk zdr?ijo, ker glede lege na cesti so baje super.

 

205/55/16.Z njimi sem naredil okoli 5000 km.Po de?ju dr?ijo kot po suhem.So izredno tihe in ?e ?parovne z nafto.Najbolj?e gume,ki sem jih imel do sedaj.Lani spomladi sem dal 70? za eno preko neta. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gume so gor http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=209267

 

Ve? vtisov bom dal po 1000km + ko truga ne bo gor, da vidim glasnost.

 

Druga?e je pa sam ob?utek prehoda iz 16 na 18 :rispekt: - cesto ?utim na roki + servotronic al kaj ?e deluje veliko bolje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po leto?njih testih so me malo zamikale Bridgestone ecopia 150. Rabim mero 205/55/16 91V.

 

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...rcePageId=31821

 

So 10 ? dra?je od P7 sa opasa?em ali Potenze Re 050. Malo me samo moti sredinski kanal, namesto polne ?rte. Ne vem, ?e je to najbolj?e za po mokrem (take so bile neko? Continental eco contact - najbolj?e ocenjene na testu - v resnici pa ne tako dobre). Pa ?e eco so, se pravi bolj trde, kar pomeni slab?i koeficient trenja.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po 1500km lahko re?em, da sem dobro kupil, avto je seveda tr?i, gre povsem naravnost, dr?i se ceste 1A, in tudi prej?nji moker teden je ?lo po ovinkih brez problema tr?e.

 

Good buy!!!

 

Sedaj bo vpra?anje kaj bo po kilometrih, ampak tudi ?e se znucajo staneta 2 kompleta 4-ih toliko kot 1 komplet novih bridgestonk...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po 1500km lahko re?em, da sem dobro kupil, avto je seveda tr?i, gre povsem naravnost, dr?i se ceste 1A, in tudi prej?nji moker teden je ?lo po ovinkih brez problema tr?e.

 

Good buy!!!

 

Sedaj bo vpra?anje kaj bo po kilometrih, ampak tudi ?e se znucajo staneta 2 kompleta 4-ih toliko kot 1 komplet novih bridgestonk...:)

 

Kaj za ene gume ma? to ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam so res pocen ko sto mater. 50% cenej od premium znamk. :) ...Jures pa jih kdaj tudi pretera??ali izku?nje zgolj na podlagi upo?tevanja prometnih predpisov :)

 

Prvih 1500 sem peljal lepo, po tem sem jih pa steral ?ez ovinke, ter v de?ju testiral speljevanje, dolge hitre ovinke in bremzanje + manever (z absom)

 

Vse ok - dr?ijo, najbolj me je skrbel de?, ker edina slaba to?ka vseh testov je bila ta, ampak profil dela svoje v vodi :)

 

P.S. ?e bolj me pa je skrbel kur?ev pesek ki ga nih?e ne pospravi, tega je toliko na cesti da je samo hre??alo izpod gum, na ovinkih v malo bolj hribovitem delu ga je toliko ob strani da bi lahko doma ?karpo zbetoniral....motoristi zo ?e zunaj in ?e koga odnese na pesku v ovinku bo itak neprilagojena hitrost

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super...bom imel v glavi tele gume, drugo leto jih bom moral kar zamenjati kot ka?e...tako da tale pride 75 eur po komadu, Dunlopka pa 150 eur :whatever:

 

To mi deli ?paranje pri gumah in bremzah. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To mi deli ?paranje pri gumah in bremzah. :blush:

 

Kdo pravi da ?para, jaz samo pravim (?e od nekdaj) da ime ni vse

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo pravi da ?para, jaz samo pravim (?e od nekdaj) da ime ni vse

 

To pravim tudi jaz, me pa zanima kako bo naslednje leto oziroma 2 sezono uporabe.

Prej sem uporabljal vse ?ivo, Toyo obvezno skurit v 1 sezoni, Dunlop do 2 sezoni pol v kanto, Goodyear isto, Michelin pa bom ?e vidu. Pol ko ?rto potegne? si na istem, oziroma pri?para? 1 monta?o 1 letanje in 1 leto skrbi. :ne vem:

 

To je na mojo uporabo, pri drugih je ziher druga?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se pa trenutno sekiram ker so Michelin Pilot Sport 3 tako prekleto drage. :( Ampak nekako ne dvomim, da se bo avto dr?al kot klop pa ?e obraba naj bi bila bolj?a kot trenutne. Treadwear na trenutnih je 240, na Pilot Sport je 320 (ve?ja ?tevilka pomeni, da trajajo dlje) obenem ko gledam teste je guma prva liga. ?e je za prvogradnjo v avtu z oznako AMG to ?e nekaj pomeni. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se pa trenutno sekiram ker so Michelin Pilot Sport 3 tako prekleto drage. :(

 

Mene ?e ?akajo, pa niso ble drage. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.