Skoči na vsebino

power box M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako se zadeva obnese, vsi obljubljajo velik prirastek mo?i in navora.Tudi cenovni razpon je velik.Zanima me ali ima kdo osebne izku?nje z power boxi, pa kateri proizvajalec da najve? za vlo?eni denar.

Tega je na ebayu malo morje, zato bi rabil malo pomo?i.

Napisano

Kako se zadeva obnese, vsi obljubljajo velik prirastek mo?i in navora.Tudi cenovni razpon je velik.Zanima me ali ima kdo osebne izku?nje z power boxi, pa kateri proizvajalec da najve? za vlo?eni denar.

Tega je na ebayu malo morje, zato bi rabil malo pomo?i.

 

4je uporabniki smo tuki.....3 mazde 1 evropejc, meni se konkretno pozna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Klele je na?eloma v stilu "kolk dnarja, tolk muske" . Ne kupuj najcenej?i ??i?, ker je na?eloma to lahko vr?en denar stran.

 

Predvsem najcenej?i nimajo mo?nosti izbiranja nivoja delovanja in delujejo vedno na polno, kar v praksi lahko pomeni, da pri polnem pospe?evanju motor ne dobi dovolj lufta in mu nenadoma pade mo? ali pa celo ra?unalnik spro?i zasilni program.

 

Pri takem si kaj dosti ne more? pomagati kot samo to, da predela? filter (konusni), da ti bo vlekel ve? zraka oziroma, da naredi? cel CAI pa ?e takrat nisi ziher, da bo vse OK.

 

Zato, daj malo ve? denarja in najdi takega, ki ima mo?nost nastavljanja delovanja potem pa probava? v katerem na?inu lahko pri maksimalnem pospe?evanju motor ?e vle?e na polno.

 

Ni neumno, da ?e menja? vlo?ek filtra s kak?nim bolj prepustnim - ne mislim prepustnim za svinjarijo ampak da lahko spravi ve?ji volumen zraka skozi (recimo k&n).

 

Tko, da kr ra?uni, da skupaj s filtrom te bo pri?lo nekje med 250-300?, da bo? zadovoljen. Si pa pol ?e zelo kmalu v obmo?ju chiptunninga, ki pa je ?e bolj?a zadeva.

33112_1.png

Napisano

Klele je na?eloma v stilu "kolk dnarja, tolk muske" . Ne kupuj najcenej?i ??i?, ker je na?eloma to lahko vr?en denar stran.

 

Predvsem najcenej?i nimajo mo?nosti izbiranja nivoja delovanja in delujejo vedno na polno, kar v praksi lahko pomeni, da pri polnem pospe?evanju motor ne dobi dovolj lufta in mu nenadoma pade mo? ali pa celo ra?unalnik spro?i zasilni program.

 

Pri takem si kaj dosti ne more? pomagati kot samo to, da predela? filter (konusni), da ti bo vlekel ve? zraka oziroma, da naredi? cel CAI pa ?e takrat nisi ziher, da bo vse OK.

 

Zato, daj malo ve? denarja in najdi takega, ki ima mo?nost nastavljanja delovanja potem pa probava? v katerem na?inu lahko pri maksimalnem pospe?evanju motor ?e vle?e na polno.

 

Ni neumno, da ?e menja? vlo?ek filtra s kak?nim bolj prepustnim - ne mislim prepustnim za svinjarijo ampak da lahko spravi ve?ji volumen zraka skozi (recimo k&n).

 

Tko, da kr ra?uni, da skupaj s filtrom te bo pri?lo nekje med 250-300?, da bo? zadovoljen. Si pa pol ?e zelo kmalu v obmo?ju chiptunninga, ki pa je ?e bolj?a zadeva.

 

A ti si ?e dal mazdi dihat? :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ti si ?e dal mazdi dihat? :hudicek:

 

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

33112_1.png

Napisano

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

 

jaz sem ze na 11 :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem ze na 11 :bravo:

 

?zmeden?

 

Jst sm ze na 13.... :harhar:

 

Sem sel do konca, pa sem raje zmanj?al nazaj... :blush:

 

?zmeden?

 

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

 

:whatever:

 

 

Napisano

?zmeden?

?zmeden?

:whatever:

 

:whatever: malo se mi svita zakaj se gre ampak nisem siguren bi bil rad da tocno povejo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

 

js sem uceri nastavu na 9 pa dela brez problema...

www.trziskisladoled.si

Napisano

:whatever: malo se mi svita zakaj se gre ampak nisem siguren bi bil rad da tocno povejo

 

penisenlarger :hudicek: kolk cm pridobi? :blush:

33112_1.png

Napisano

Ha ha

 

je pa tudi res da je sedaj zrak veliko bolj mrzel in pomaga. Jaz imam na primer zajem zraka do K&Na speljan spredaj pred fridgeom - lovi direkten zrak :bravo: (tovarni?ko)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo dal na 8 in bom zdele en teden al pa dva testiral na tej nastavitvi... zaenkrat vse OK

33112_1.png

Napisano

Evo dal na 8 in bom zdele en teden al pa dva testiral na tej nastavitvi... zaenkrat vse OK

 

Od kere firme maste to. Tudi kak?en link bi prosu, pa kje ste nabavljali ?

 

lp

Napisano

Evo dal na 8 in bom zdele en teden al pa dva testiral na tej nastavitvi... zaenkrat vse OK

 

Boss, kaka pa nej bi bla razlika u mo?i, med - ko omenjate 6 in pa 8 nivo npr.? :ne vem: :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Huh, le kdo bi vedu... te?ko bi rekel, da se ?uti... bi blo treba zmert sam ve? kot kakih 5KM dvomim, da je oziroma po ob?utku prej zagrabi. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Kolega si je nabavil "powerbox" za tunanje ATVja.

Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.

Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.

Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.

Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!

Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").

 

Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!

 

Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj :rozico:

Napisano

Kolega si je nabavil "powerbox" za tunanje ATVja.

Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.

Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.

Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.

Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!

Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").

 

Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!

 

Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj :rozico:

 

Teli boxi, o katerih fantje govorijo so priklopljeni na ?obe in ne na senzor pretoka zraka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Huh, le kdo bi vedu... te?ko bi rekel, da se ?uti... bi blo treba zmert sam ve? kot kakih 5KM dvomim, da je oziroma po ob?utku prej zagrabi. :ne vem:

 

ja ta box zacne trgat ze pri 3, programi naprej pa samo porazdelijo delovno polje....jaz se vozim komot 1000-1500rpm...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Teli boxi, o katerih fantje govorijo so priklopljeni na ?obe in ne na senzor pretoka zraka.

 

 

Dal sem samo primer. Teh boxov ne ppoznam, ?e se pa ?uti, da avto potem bolj potisne, je pa super :)

Napisano

Tko kot Jures pravi - motor za?ne vle?i iz kleti, se pravi da? gas pri 1000 obratih in lepo potegne kar za diesel glih ni zna?ilno. Da ne re?em kak?en u?itek je medpospe?ek, ko stisne? nekje pri 60km/h v tretji. Prehitevanja so pa sploh WooooW :jupiii::jupiii:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zdaj so na vrsti moto ture, naslednja e-bike pa oktobra Apulija 😍
    • Prva tura zakljucena, fenomenalno, vreme ne bi moglo biti bolje.   Ce sem toliko proti elektriki na avtu, pa je za kolo to nekaj najboljsega za taka potovanja. Povprecna starost ekipe 69 let.....dnevno 55-70km z lahka in to v Toskani! Dnevno 1000m visincev po hribckih, stalno dol gor.   Pot je vodila tudi po Strade Bianchi, ki bo jutri del etape Gira do Siene, ter Eroici, kjer je dirka danes. Kolesarski spomeniki...
    • Pozna kdo to varianto? Vem da je tezko, se posebej zarad papirjev, a vseeno probam.   Gre se za po moznosti skrito kljuko za Coupeja. Ja tud to vem, da je to v neskladju s sportnim duhom, ampK nisem si mislil da bo ta avto tako v uporabi in tako zazeljen za potovanja. Trenutno je dnevno v uporabi v Nemciji se. Rad bi da mam mozbost vzeti kolesa s sabo, nic drugega. Nikoli vleka.   Prtljaznik zadaj, prtljaznik na magnet, vakum to vse odpade.  Avto je fenomenalen, manjka nama da vzameva kolesi s sabo. 
    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.