Skoči na vsebino

power box M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako se zadeva obnese, vsi obljubljajo velik prirastek mo?i in navora.Tudi cenovni razpon je velik.Zanima me ali ima kdo osebne izku?nje z power boxi, pa kateri proizvajalec da najve? za vlo?eni denar.

Tega je na ebayu malo morje, zato bi rabil malo pomo?i.

Napisano

Kako se zadeva obnese, vsi obljubljajo velik prirastek mo?i in navora.Tudi cenovni razpon je velik.Zanima me ali ima kdo osebne izku?nje z power boxi, pa kateri proizvajalec da najve? za vlo?eni denar.

Tega je na ebayu malo morje, zato bi rabil malo pomo?i.

 

4je uporabniki smo tuki.....3 mazde 1 evropejc, meni se konkretno pozna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Klele je na?eloma v stilu "kolk dnarja, tolk muske" . Ne kupuj najcenej?i ??i?, ker je na?eloma to lahko vr?en denar stran.

 

Predvsem najcenej?i nimajo mo?nosti izbiranja nivoja delovanja in delujejo vedno na polno, kar v praksi lahko pomeni, da pri polnem pospe?evanju motor ne dobi dovolj lufta in mu nenadoma pade mo? ali pa celo ra?unalnik spro?i zasilni program.

 

Pri takem si kaj dosti ne more? pomagati kot samo to, da predela? filter (konusni), da ti bo vlekel ve? zraka oziroma, da naredi? cel CAI pa ?e takrat nisi ziher, da bo vse OK.

 

Zato, daj malo ve? denarja in najdi takega, ki ima mo?nost nastavljanja delovanja potem pa probava? v katerem na?inu lahko pri maksimalnem pospe?evanju motor ?e vle?e na polno.

 

Ni neumno, da ?e menja? vlo?ek filtra s kak?nim bolj prepustnim - ne mislim prepustnim za svinjarijo ampak da lahko spravi ve?ji volumen zraka skozi (recimo k&n).

 

Tko, da kr ra?uni, da skupaj s filtrom te bo pri?lo nekje med 250-300?, da bo? zadovoljen. Si pa pol ?e zelo kmalu v obmo?ju chiptunninga, ki pa je ?e bolj?a zadeva.

33112_1.png

Napisano

Klele je na?eloma v stilu "kolk dnarja, tolk muske" . Ne kupuj najcenej?i ??i?, ker je na?eloma to lahko vr?en denar stran.

 

Predvsem najcenej?i nimajo mo?nosti izbiranja nivoja delovanja in delujejo vedno na polno, kar v praksi lahko pomeni, da pri polnem pospe?evanju motor ne dobi dovolj lufta in mu nenadoma pade mo? ali pa celo ra?unalnik spro?i zasilni program.

 

Pri takem si kaj dosti ne more? pomagati kot samo to, da predela? filter (konusni), da ti bo vlekel ve? zraka oziroma, da naredi? cel CAI pa ?e takrat nisi ziher, da bo vse OK.

 

Zato, daj malo ve? denarja in najdi takega, ki ima mo?nost nastavljanja delovanja potem pa probava? v katerem na?inu lahko pri maksimalnem pospe?evanju motor ?e vle?e na polno.

 

Ni neumno, da ?e menja? vlo?ek filtra s kak?nim bolj prepustnim - ne mislim prepustnim za svinjarijo ampak da lahko spravi ve?ji volumen zraka skozi (recimo k&n).

 

Tko, da kr ra?uni, da skupaj s filtrom te bo pri?lo nekje med 250-300?, da bo? zadovoljen. Si pa pol ?e zelo kmalu v obmo?ju chiptunninga, ki pa je ?e bolj?a zadeva.

 

A ti si ?e dal mazdi dihat? :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ti si ?e dal mazdi dihat? :hudicek:

 

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

33112_1.png

Napisano

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

 

jaz sem ze na 11 :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem ze na 11 :bravo:

 

?zmeden?

 

Jst sm ze na 13.... :harhar:

 

Sem sel do konca, pa sem raje zmanj?al nazaj... :blush:

 

?zmeden?

 

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

 

:whatever:

 

 

Napisano

?zmeden?

?zmeden?

:whatever:

 

:whatever: malo se mi svita zakaj se gre ampak nisem siguren bi bil rad da tocno povejo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

 

js sem uceri nastavu na 9 pa dela brez problema...

www.trziskisladoled.si

Napisano

:whatever: malo se mi svita zakaj se gre ampak nisem siguren bi bil rad da tocno povejo

 

penisenlarger :hudicek: kolk cm pridobi? :blush:

33112_1.png

Napisano

Ha ha

 

je pa tudi res da je sedaj zrak veliko bolj mrzel in pomaga. Jaz imam na primer zajem zraka do K&Na speljan spredaj pred fridgeom - lovi direkten zrak :bravo: (tovarni?ko)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo dal na 8 in bom zdele en teden al pa dva testiral na tej nastavitvi... zaenkrat vse OK

33112_1.png

Napisano

Evo dal na 8 in bom zdele en teden al pa dva testiral na tej nastavitvi... zaenkrat vse OK

 

Od kere firme maste to. Tudi kak?en link bi prosu, pa kje ste nabavljali ?

 

lp

Napisano

Evo dal na 8 in bom zdele en teden al pa dva testiral na tej nastavitvi... zaenkrat vse OK

 

Boss, kaka pa nej bi bla razlika u mo?i, med - ko omenjate 6 in pa 8 nivo npr.? :ne vem: :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Huh, le kdo bi vedu... te?ko bi rekel, da se ?uti... bi blo treba zmert sam ve? kot kakih 5KM dvomim, da je oziroma po ob?utku prej zagrabi. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Kolega si je nabavil "powerbox" za tunanje ATVja.

Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.

Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.

Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.

Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!

Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").

 

Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!

 

Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj :rozico:

Napisano

Kolega si je nabavil "powerbox" za tunanje ATVja.

Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.

Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.

Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.

Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!

Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").

 

Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!

 

Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj :rozico:

 

Teli boxi, o katerih fantje govorijo so priklopljeni na ?obe in ne na senzor pretoka zraka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Huh, le kdo bi vedu... te?ko bi rekel, da se ?uti... bi blo treba zmert sam ve? kot kakih 5KM dvomim, da je oziroma po ob?utku prej zagrabi. :ne vem:

 

ja ta box zacne trgat ze pri 3, programi naprej pa samo porazdelijo delovno polje....jaz se vozim komot 1000-1500rpm...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Teli boxi, o katerih fantje govorijo so priklopljeni na ?obe in ne na senzor pretoka zraka.

 

 

Dal sem samo primer. Teh boxov ne ppoznam, ?e se pa ?uti, da avto potem bolj potisne, je pa super :)

Napisano

Tko kot Jures pravi - motor za?ne vle?i iz kleti, se pravi da? gas pri 1000 obratih in lepo potegne kar za diesel glih ni zna?ilno. Da ne re?em kak?en u?itek je medpospe?ek, ko stisne? nekje pri 60km/h v tretji. Prehitevanja so pa sploh WooooW :jupiii::jupiii:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za ta denar več kot OK , ga imam za električnega 27,5 kg in ga drži BP.
    • In zakaj maš pol ti 326KM? Kako bi zgledalo, če bi jih mel pol manj? Avto mora imet toliko moči, da je varen. Ne za dirkanje ne za kazanje mišic. Dovolj moči pomeni več varnosti. Pa ne govorim tukaj o tem, da je treba imet pol 500KM. Dovolj pomeni, da avto zmore toliko, da nima ob vsakem takem manevru voznik polne hlače.   Se pa da vozit tud z manj moči in če spomnimo je imel VW en tak model, ki ga je imenoval SDI (samo da ide) in ljudje so sicer govorili, da je dovolj, ampak nihče ni 2x kupil SDI-ja. Zakaj le?   Pa ne zato, ker bi bil to optimalni motor, ampak zato, ker bo cenejši od hibrida in verjetno edini na voljo kot ICE. Se pravi ne moreš izbirat niti 192KM, niti turbača in niti dizla. Zato pa bo veliko teh prodanih, ne pa zato, ker je to optimalen motor za tako masiven avto.
    • Oprosti, ampak tole je pa nebuloza. Sploh se ne ukvarjamo s tem kako hitro moraš priti na cilj. Gre za varno vključevanje. Vključevanje je varno, če lahko izenačih hitrost na voznem pasu, ko se vključiš. Kamionarji in Avtobusarji lahko malo pogoljufate in na račun velikosti izsilite vključevanje. Ostali takrat bremzamo, če ni prehitevalni prazen. Ampak to vas razumemo in poskušamo pomagat, ker vemo, da so pospeški kamionov in busov preslabi. Ampak vseeno, velika razlika je ali si odvisen sam od sebe, da se lahko vključiš in zato ne rabiš "pomoči" ali pa da morajo sodelovati drugi, da ti omogočijo vključitev.    Ne zdaj to osebno vzet, ker ni to tvoja krivda ampak je pač krivda prevoznega sredstva. Zato poleg kamionov in busov ne bi rabili met še osebnih avtov ali SUV-ov, ki se zaradi pomanjkanja moči morajo ukvarjat s podobnim problemom.   Seveda, ko je avto imel 1200kg je 150KM tako nekako kot, če maš danes CX-5 pri 1600kg in 200KM. To je to razmerje, ker avti so se zredili in to fejst. Zakaj imajo električarji praktično že vsi konjaže preko 200KM - zato, da lahko premikajo vso to težo.
    • Vremenska napoved je bila izjemno piškava in negotovo, pa tudi dejansko je začelo dobro nalivat kmalu po 14.uri. Je pa sicer bilo znotraj koče nabito polno, tudi veliko otrok prisotnih, itd.
    • Težko, če ni sodelovanja ostalih v prometu al pa da izsili. Dobr ti veš, da je fuk se vključit z busom, če je velik prometa in da ostali ne sodelujejo ali pa ne morejo sedolevat, ker je prehitevalni poln, da bi se umaknili tja. Glej jaz se vključujem iz pospeševalnega na voznega s hitrostjo omejitve pa tudi, če je ta 130km/h in seveda, da je promet tam tudi tolk hiter. Nikoli nimam težav z vključevanjem razen, če se pred mano znajde mečkač, ki to poskuša pri 60km/h. In ja, če avto ni dovolj zmogljiv tudi največji dinamik rata mečkač.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.