Skoči na vsebino

power box M6


lc4

Priporočeno sporočilo

Kako se zadeva obnese, vsi obljubljajo velik prirastek mo?i in navora.Tudi cenovni razpon je velik.Zanima me ali ima kdo osebne izku?nje z power boxi, pa kateri proizvajalec da najve? za vlo?eni denar.

Tega je na ebayu malo morje, zato bi rabil malo pomo?i.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako se zadeva obnese, vsi obljubljajo velik prirastek mo?i in navora.Tudi cenovni razpon je velik.Zanima me ali ima kdo osebne izku?nje z power boxi, pa kateri proizvajalec da najve? za vlo?eni denar.

Tega je na ebayu malo morje, zato bi rabil malo pomo?i.

 

4je uporabniki smo tuki.....3 mazde 1 evropejc, meni se konkretno pozna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klele je na?eloma v stilu "kolk dnarja, tolk muske" . Ne kupuj najcenej?i ??i?, ker je na?eloma to lahko vr?en denar stran.

 

Predvsem najcenej?i nimajo mo?nosti izbiranja nivoja delovanja in delujejo vedno na polno, kar v praksi lahko pomeni, da pri polnem pospe?evanju motor ne dobi dovolj lufta in mu nenadoma pade mo? ali pa celo ra?unalnik spro?i zasilni program.

 

Pri takem si kaj dosti ne more? pomagati kot samo to, da predela? filter (konusni), da ti bo vlekel ve? zraka oziroma, da naredi? cel CAI pa ?e takrat nisi ziher, da bo vse OK.

 

Zato, daj malo ve? denarja in najdi takega, ki ima mo?nost nastavljanja delovanja potem pa probava? v katerem na?inu lahko pri maksimalnem pospe?evanju motor ?e vle?e na polno.

 

Ni neumno, da ?e menja? vlo?ek filtra s kak?nim bolj prepustnim - ne mislim prepustnim za svinjarijo ampak da lahko spravi ve?ji volumen zraka skozi (recimo k&n).

 

Tko, da kr ra?uni, da skupaj s filtrom te bo pri?lo nekje med 250-300?, da bo? zadovoljen. Si pa pol ?e zelo kmalu v obmo?ju chiptunninga, ki pa je ?e bolj?a zadeva.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klele je na?eloma v stilu "kolk dnarja, tolk muske" . Ne kupuj najcenej?i ??i?, ker je na?eloma to lahko vr?en denar stran.

 

Predvsem najcenej?i nimajo mo?nosti izbiranja nivoja delovanja in delujejo vedno na polno, kar v praksi lahko pomeni, da pri polnem pospe?evanju motor ne dobi dovolj lufta in mu nenadoma pade mo? ali pa celo ra?unalnik spro?i zasilni program.

 

Pri takem si kaj dosti ne more? pomagati kot samo to, da predela? filter (konusni), da ti bo vlekel ve? zraka oziroma, da naredi? cel CAI pa ?e takrat nisi ziher, da bo vse OK.

 

Zato, daj malo ve? denarja in najdi takega, ki ima mo?nost nastavljanja delovanja potem pa probava? v katerem na?inu lahko pri maksimalnem pospe?evanju motor ?e vle?e na polno.

 

Ni neumno, da ?e menja? vlo?ek filtra s kak?nim bolj prepustnim - ne mislim prepustnim za svinjarijo ampak da lahko spravi ve?ji volumen zraka skozi (recimo k&n).

 

Tko, da kr ra?uni, da skupaj s filtrom te bo pri?lo nekje med 250-300?, da bo? zadovoljen. Si pa pol ?e zelo kmalu v obmo?ju chiptunninga, ki pa je ?e bolj?a zadeva.

 

A ti si ?e dal mazdi dihat? :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

 

jaz sem ze na 11 :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem ze na 11 :bravo:

 

?zmeden?

 

Jst sm ze na 13.... :harhar:

 

Sem sel do konca, pa sem raje zmanj?al nazaj... :blush:

 

?zmeden?

 

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

 

:whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ha ha

 

je pa tudi res da je sedaj zrak veliko bolj mrzel in pomaga. Jaz imam na primer zajem zraka do K&Na speljan spredaj pred fridgeom - lovi direkten zrak :bravo: (tovarni?ko)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo dal na 8 in bom zdele en teden al pa dva testiral na tej nastavitvi... zaenkrat vse OK

 

Boss, kaka pa nej bi bla razlika u mo?i, med - ko omenjate 6 in pa 8 nivo npr.? :ne vem: :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega si je nabavil "powerbox" za tunanje ATVja.

Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.

Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.

Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.

Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!

Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").

 

Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!

 

Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj :rozico:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolega si je nabavil "powerbox" za tunanje ATVja.

Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.

Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.

Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.

Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!

Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").

 

Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!

 

Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj :rozico:

 

Teli boxi, o katerih fantje govorijo so priklopljeni na ?obe in ne na senzor pretoka zraka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Huh, le kdo bi vedu... te?ko bi rekel, da se ?uti... bi blo treba zmert sam ve? kot kakih 5KM dvomim, da je oziroma po ob?utku prej zagrabi. :ne vem:

 

ja ta box zacne trgat ze pri 3, programi naprej pa samo porazdelijo delovno polje....jaz se vozim komot 1000-1500rpm...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tko kot Jures pravi - motor za?ne vle?i iz kleti, se pravi da? gas pri 1000 obratih in lepo potegne kar za diesel glih ni zna?ilno. Da ne re?em kak?en u?itek je medpospe?ek, ko stisne? nekje pri 60km/h v tretji. Prehitevanja so pa sploh WooooW :jupiii::jupiii:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.