Skoči na vsebino

Izvoz vozila v R Srbijo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

Zanima me, kaj moram bit pozoren oz. - kak?na je procedura, ?e ?elim izvozit (prodat) vozilo v R Srbijo? Labi al pa Gazi in morda ?e kdo, mi zihr vesta kaj svetovat! :bravo:

 

Se prav - mam nek na?elni dogovor preko mojga mehankarja Simona, ki ima dol neke veze, da bi ?la rde?a makina na ju?ni trg!

 

Vem da mora avto izpolnjevat EURO 3, kar vsekakor ga, pa starost tok in tok, se prav stara je 9 let trenutno!

 

Potem pa kako naprej; dol se peljem itak s temi tablami in pa mojo polico in zeleno karto, naprej pa sem mal v negotovosti kako poteka procedura - verjetno isto prepis, overjen pri kakem notarju ob?ini, al kako se tem re?em tam stre?e???

 

Na koncu mi je jasno da moje reg. table moram pobrat in odjavit vozilo pri nas, ter pokasirat preostanek zavarovalnine, kokr jo je ?e preostal do konca iztega zavarovalnega obdobja, v mojem primeru je to februar leta 12!

 

Torej, katere faze so pa ?e vmes, bi prosil za kak?en nasvet! :rispekt::vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdrav!

 

Zanima me, kaj moram bit pozoren oz. - kak?na je procedura, ?e ?elim izvozit (prodat) vozilo v R Srbijo? Labi al pa Gazi in morda ?e kdo, mi zihr vesta kaj svetovat! :bravo:

 

Se prav - mam nek na?elni dogovor preko mojga mehankarja Simona, ki ima dol neke veze, da bi ?la rde?a makina na ju?ni trg!

 

Vem da mora avto izpolnjevat EURO 3, kar vsekakor ga, pa starost tok in tok, se prav stara je 9 let trenutno!

 

Potem pa kako naprej; dol se peljem itak s temi tablami in pa mojo polico in zeleno karto, naprej pa sem mal v negotovosti kako poteka procedura - verjetno isto prepis, overjen pri kakem notarju ob?ini, al kako se tem re?em tam stre?e???

 

Na koncu mi je jasno da moje reg. table moram pobrat in odjavit vozilo pri nas, ter pokasirat preostanek zavarovalnine, kokr jo je ?e preostal do konca iztega zavarovalnega obdobja, v mojem primeru je to februar leta 12!

 

Torej, katere faze so pa ?e vmes, bi prosil za kak?en nasvet! :rispekt::vesel:

 

po moje kupoprodajna in obvezna odjava iz pormeta...s tem si ti adakta...kakor pa je prometna na tvoje ime ?e - z besedo, saj bomo to uredili...je pa loh srajne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

najboljs bi blo ce un pride sem in ti ni treba nc razmisljat...itak nimajo viz

drugace pa kot je jures reku, se pravi odjavi, daj zacasne in kupoprodajno (da ne tezijo na mejah) in pol tam pri notarju/odvetniku uredis...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mislim da ti je najlazje da un pride gor iskat zacasne tablice in gremo nazaj proti srbiji..to ti je najlazje..nevem pa ce lahko kr tako uzames tablice iz avta in avto dol odjavis itd..ker v makedonski carini ce te vidijo da imas tablice dobis 1000e kazen kao da jim pustis stare avtomobile in smeti dol..js vem k mi je stara mazda dol crknala in sem mogu tablice skrit da sem jih nazaj prpeljal in tukaj odjavu..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Mislim, da mora sam prist gor po avto, na carini mu ga bodo ocenili po svoje(imajo svojo tabelo in sploh ni va?na pogodba),tu pa ga ti odjavi s kupoprodajno pogodbo in vrni tablice, nikakor pa ne nasedaj "daj mi ga ti doteraj dole...."ker bo? lahko ostal brez vsega.. :zvizga:

Tudi mene so ?icali naj pripeljem dol, ma nima smisla, prevelik rizik, ker so me enkrat res totalno pregledali na meji za nazaj... ?e bi najdli kak?ne registrske, pa ne vem kako bi jo odnesu.. :ne vem:

Napisano

Pred leti sem se ukvarjal z izvozi in uvozi tovora, predvsem nevarnega blaga. O avtomobilih in njihovih izvozih ne vem dosti, vseeno pa nekaj nasvetov:

- PAZI! Z preizkusnimi tablicami ne sme? pre?kat dr?avne meje. Preizkusne tablice so samo za to, da vozilo pelje? na najbli?ji tehni?ni pregled. ?e se prav spomnim, obstajajo nekak?ne posebne tablice za izvoz vozila.

- ?e se prav spomnim, vozila ne more? prepisati v tujini, razen v primeru prometne nesre?e ali huj?e okvare vozila, pa ?e to lahko samo v centru za uni?enje vozil ali avtoodpadu. Kupec vozila iz tujine mora pred prepisom imeti potrdilo o opravljenih carinskih postopkih in pla?anih carinskih dajatvah - ?e toliko bolj, ?e ne gre za "notranji" promet (znotraj evropske unije).

 

 

- ?e se prav spomnim, gre postopek nekako takole:

- mo?akar mora priti sem, ker brez njega ne more? narediti prepisa. ?e ti uspe dobiti njegovo osebno in pooblastilo, bi mogo?e ?lo tudi brez njega

- na upravni enoti odjavi? vozilo in vrne? svoje tablice

- na zavarovalnici uredi? posebno zavarovanje za izvoz (za?asno zavarovanje)

- na upravni enoti dobi? za?asne tablice in mislim da tudi novo prometno dovoljenje

- na SLO-CRO meji uredi? tranzitne dokumente (ECL)

- ravno tako na CRO-SCG meji za prevoz v carinsko skladi??e, ki je najbli?je kupcu

- pred za?etkom uvoznega carinjenja pregled ?tevilk ?asije in motorja pri poobla??eni organizaciji (najve?krat tehni?ni pregledi)

- prevoz vozila v carinsko skladi??e in predaja deklaracij za uvozno carinjenje

- ?akanje

- miritev ?ivcev

- ?akanje

- bruhanje zaradi slabe hrane iz avtomatov

- ?akanje

- iskanje preno?i??a

- spanje

- ?akanje

- ko dobi? vse papirje, pri?aka? ?e kupca, da dokumente odpelje na upravno enoto, kjer dobi preizkusne tablice

- vozilo odpelje na tehni?ni pregled in ga registrira

 

Sli?i se sicer grozno komplicirano, zato je mogo?e bolje, da se pove?e? s kakim ?oferjem, ki vozi tovornjak v Srbijo, pa ti pomaga, ker to po?nejo (za tovor, ki ga preva?ajo) na vsaki vo?nji. Ja, to, kar je napisano modro, traja od 2 do 6 ur, odvisno od gne?e.

 

Je pa ?e en enostavnej?i na?in:

- avto odpelje? dol

- ?aka? pred odpadom, da pripeljejo tja enak model

- zbaranta? papirje od tistega avta, ki ga bodo uni?ili

- na svojem pretol?e? ?tevilke

- razre?e? svoje tablice

- doma prijavi? krajo vozila

Tega ti nisem jaz povedal, ?e si ?e kaj prebral, je to halucinacija, ki je posledica branja prej?njega odstavka...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pred leti sem se ukvarjal z izvozi in uvozi tovora, predvsem nevarnega blaga. O avtomobilih in njihovih izvozih ne vem dosti, vseeno pa nekaj nasvetov:

- PAZI! Z preizkusnimi tablicami ne sme? pre?kat dr?avne meje. Preizkusne tablice so samo za to, da vozilo pelje? na najbli?ji tehni?ni pregled. ?e se prav spomnim, obstajajo nekak?ne posebne tablice za izvoz vozila.

- ?e se prav spomnim, vozila ne more? prepisati v tujini, razen v primeru prometne nesre?e ali huj?e okvare vozila, pa ?e to lahko samo v centru za uni?enje vozil ali avtoodpadu. Kupec vozila iz tujine mora pred prepisom imeti potrdilo o opravljenih carinskih postopkih in pla?anih carinskih dajatvah - ?e toliko bolj, ?e ne gre za "notranji" promet (znotraj evropske unije).

- ?e se prav spomnim, gre postopek nekako takole:

- mo?akar mora priti sem, ker brez njega ne more? narediti prepisa. ?e ti uspe dobiti njegovo osebno in pooblastilo, bi mogo?e ?lo tudi brez njega

- na upravni enoti odjavi? vozilo in vrne? svoje tablice

- na zavarovalnici uredi? posebno zavarovanje za izvoz (za?asno zavarovanje)

- na upravni enoti dobi? za?asne tablice in mislim da tudi novo prometno dovoljenje

- na SLO-CRO meji uredi? tranzitne dokumente (ECL)

- ravno tako na CRO-SCG meji za prevoz v carinsko skladi??e, ki je najbli?je kupcu

- pred za?etkom uvoznega carinjenja pregled ?tevilk ?asije in motorja pri poobla??eni organizaciji (najve?krat tehni?ni pregledi)

- prevoz vozila v carinsko skladi??e in predaja deklaracij za uvozno carinjenje

- ?akanje

- miritev ?ivcev

- ?akanje

- bruhanje zaradi slabe hrane iz avtomatov

- ?akanje

- iskanje preno?i??a

- spanje

- ?akanje

- ko dobi? vse papirje, pri?aka? ?e kupca, da dokumente odpelje na upravno enoto, kjer dobi preizkusne tablice

- vozilo odpelje na tehni?ni pregled in ga registrira

 

Sli?i se sicer grozno komplicirano, zato je mogo?e bolje, da se pove?e? s kakim ?oferjem, ki vozi tovornjak v Srbijo, pa ti pomaga, ker to po?nejo (za tovor, ki ga preva?ajo) na vsaki vo?nji. Ja, to, kar je napisano modro, traja od 2 do 6 ur, odvisno od gne?e.

 

Je pa ?e en enostavnej?i na?in:

- avto odpelje? dol

- ?aka? pred odpadom, da pripeljejo tja enak model

- zbaranta? papirje od tistega avta, ki ga bodo uni?ili

- na svojem pretol?e? ?tevilke

- razre?e? svoje tablice

- doma prijavi? krajo vozila

Tega ti nisem jaz povedal, ?e si ?e kaj prebral, je to halucinacija, ki je posledica branja prej?njega odstavka...

 

to kr pise pod halucinacijo pomojem je najboljse da kr pozabis,ker potem imas pri zavarovalnicah takoj kaksno crno pikico, ki se ti lahko spremeni v veliko piko..vsaj js tako mislim..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Matr, tole je o?itno kar komplikacija, v va?ih komentarjih pa je ena skupna to?ka - da mora tale majstr pridet v RS! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Matr, tole je o?itno kar komplikacija, v va?ih komentarjih pa je ena skupna to?ka - da mora tale majstr pridet v RS! :blush:

 

Res je. Najlazje je da pride majster gor in ti odpje avto z zacasnimi tabkicami mislim da so nekej rumene. Vsaj v mak jih je blo polno s takimi. Pac avto reg. Na tujega drzavljana.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ja, res najbolje, da pride gor. Avto odjavi?, vrne? tablice, potem te pa ?isto ni? ne briga, a ga bo peljal po cesti, a ga bo dal na vlak, a ga bo dal na tovornjak, a ga bo dal na trajekt al ga bo pa v Ljubljani v Savo zapeljal in po?akal, da ga pri Beogradu naplavi na obalo...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Po?as me dokon?no mineva ta deal, sicer pa ?e je nekdo zainteresiran, naj uleti do sem, ?e pa ni, pa mu itak te?ko proda? vozilo a ne! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.