Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni, jaz imam mazdo mx5, letnik 91 in sedaj se mi skoraj vsak dan pojavljajo naslednje te?ave -

zjutraj v?ge kot nova, ko pa kon?am slu?bo mi sicer v?ge ampak kot da bi laufala na dva ali tri cilindre. Ko prevozim cca. do 10 km mi za?ne sama po sebi delati normalno. Tudi ?e jo ponovno v?gem dela normalno. Nobena lu?ka se mi ne pri?ge, sve?ke, kabli novi. Ali ima kdo take te?ave, aja, ?e obrati se mi nikoli ne zni?ajo pod 800.?! lp, primorska :ne vem:

Napisano

pozdravljeni, jaz imam mazdo mx5, letnik 91 in sedaj se mi skoraj vsak dan pojavljajo naslednje te?ave -

zjutraj v?ge kot nova, ko pa kon?am slu?bo mi sicer v?ge ampak kot da bi laufala na dva ali tri cilindre. Ko prevozim cca. do 10 km mi za?ne sama po sebi delati normalno. Tudi ?e jo ponovno v?gem dela normalno. Nobena lu?ka se mi ne pri?ge, sve?ke, kabli novi. Ali ima kdo take te?ave, aja, ?e obrati se mi nikoli ne zni?ajo pod 800.?! lp, primorska :ne vem:

 

 

Prvo, da te malo razo?aram, ?e je avto letnik 91, je skoraj nemogo?e da bi bil 1.8, ker so prve fabr?ke najke dobile ta moped s faceliftom leta 94. (Je sicer mo?no da ga je kdo montiral, v kar pa zelo zelo dvomim, ker je kr en zajeten kup dela.) Ali pa mogo?e ni 91...

 

Zdej pa k problemu;

Najprej ti svetujem da ga stestira? in sicer v motornem zalivu ima? eno ?katlico ki pi?e gor DIAGNOSIS ali nekaj v tem stilu, v tej ?katlici pa je en kup konektorjev. Vzame? eno sponko za papir, jo razmontira? in prebrika? konektorja TEN in GND. Se vsede? v avto, da? kontak in ?teje? kolikokrat utripne engine check lu?ka. ?e prej si sprinta? tole Diagnostika in tako morda izlo?i? nekatere probleme.

 

Druga?e pa mogo?e v?igalne tuljave, tesnilo glave, napa?ne sve?e. Kej drugega mi pa trenutno ne pade na pamet.

 

Lahko,da je razdelilna kapa ?e preke konc,?e prav?, da so kabli in sve?ke nove dry.gif

Je ta avto nima...
s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

ta bi ?e morala imeti obd konektor, kje se gor priklopi?, ampak bi verjetno gorela engine check lu?ka

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne komplicirat, pu??a gumi cev med senzorjem pretoka zraka in loputo za gas ali pa kak je kak cevka preperela i n vle?e zrak kjer ga nebi smelo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

ja sem imel enako tezavo za iti letnik isti model

zamenjal vzigalno tuljavo in je bil mir. je pa to kar velik strosek.

upam da sem ti malo pomagal in veliko nadaljnih uzitkov z avtom

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.