rovnca Napisano 23. april, 2011 Prijavi Napisano 23. april, 2011 Zanima me ali je res da so 2.0 diesel motorji v mazdah v bistvu fordovi motorji. Citiraj
Alex Napisano 24. april, 2011 Prijavi Napisano 24. april, 2011 Zanima me ali je res da so 2.0 diesel motorji v mazdah v bistvu fordovi motorji. Ne.Edino v ameri?kih bezinskih so. Citiraj
Deeyan Napisano 24. april, 2011 Prijavi Napisano 24. april, 2011 Zanima me ali je res da so 2.0 diesel motorji v mazdah v bistvu fordovi motorji. nvem sicer o katerem motorju govori?, 323F ali novej?e? ampak mislim, da ni noben diesel pri Mazdi bil Fordov Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
rovnca Napisano 25. april, 2011 Avtor Prijavi Napisano 25. april, 2011 V mislih sem imel zadnjo generacijo mazde 6 (letnik 2008) No ?e ni nobena mazda imela fordovih dieslov potem je to dobra informacija, namre? s fordom nisem imel najbolj?ih izku?enj. Citiraj
Gustav Napisano 27. april, 2011 Prijavi Napisano 27. april, 2011 Hja, nimam sicer neposrednih dokazov in se mi jih zdele tud ne da iskat, ampak pomojem so vsi ti motorji Fordovi, al pa ?e ve?, da jih tud Ford nekje kupuje (PSA?). vsi imajo namre? identi?ne kubature, to je prvo. PRav tako mo? (2.0 140 KM, 2.2 180 KM, 400 Nm). Prav 2.2 motor je na veliko promoviral Ford v Mondeu in glej ga zlomka, ?ez leto dni se pojavi ?e v Mazdi. Enako je bilo z 2.0 motorjem, le ?e kako leto ali dve prej. Ista mo?, isti navor, isti kubiki. ?e je na ma?ini plastika Mazda to ?e ni Mazdin motor. Lahko sicer, da ?ivim v zmoti, a jaz pravim moji mazduri kar Ford v kimonu Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
LabiGT Napisano 27. april, 2011 Prijavi Napisano 27. april, 2011 Lahko sicer, da ?ivim v zmoti, res je, v zmoti zivis Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 29. april, 2011 Prijavi Napisano 29. april, 2011 res je, v zmoti zivis to?no tako, je pa res 1.6 CD iz PSA hleva Citiraj
Gustav Napisano 1. maj, 2011 Prijavi Napisano 1. maj, 2011 Dejte no.... a ne vidte kolk je 1+1. Boste trdil, da je celotna motorizacija ?ist po naklju?ju identi?nih kubatur, navorov in mo?i? Men to ni mo?no. Sej ne re?em, morda turbo, pa kaka elektronika, a osnova je ista, majke mi. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Seba Napisano 1. maj, 2011 Prijavi Napisano 1. maj, 2011 Mazda ma svoje dizle kolilkor vem, ma pa Ford iste kot PSA. Citiraj
mazdaman Napisano 1. maj, 2011 Prijavi Napisano 1. maj, 2011 Izjava na http://mazda-diesel-engine.co.tv/#RF_2002_20_MZRCD RF 2005 (2.0 MZR-CD)Production of improved, cleaner and more powerful common rail direct-injection turbocharged version of Mazda RF engine was started with July 2005 mazda 6 facelift. This drivetrain still has most of typical features of its predecessor including belt-driven soHC valve train with rocker arms and mechanically adjusted screws (in contrast to frequently mismatched, absolutely different Ford Duratorq ZSD or PSA DW10 engines). Mazda applied several technologies to this MZR-CD engine to achieve Euro Stage IV Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Boss Napisano 1. maj, 2011 Prijavi Napisano 1. maj, 2011 Hja, nimam sicer neposrednih dokazov in se mi jih zdele tud ne da iskat, ampak pomojem so vsi ti motorji Fordovi, al pa ?e ve?, da jih tud Ford nekje kupuje (PSA?). vsi imajo namre? identi?ne kubature, to je prvo. PRav tako mo? (2.0 140 KM, 2.2 180 KM, 400 Nm). Prav 2.2 motor je na veliko promoviral Ford v Mondeu in glej ga zlomka, ?ez leto dni se pojavi ?e v Mazdi. Enako je bilo z 2.0 motorjem, le ?e kako leto ali dve prej. Ista mo?, isti navor, isti kubiki. ?e je na ma?ini plastika Mazda to ?e ni Mazdin motor. Lahko sicer, da ?ivim v zmoti, a jaz pravim moji mazduri kar Ford v kimonu Ker ?e vedno ne verjame?, da nima? prav je tukaj nekaj podatkov tako o enem kot o drugem motorju: 2.0 dieselMazda : Fordprostornina - 1998ccm : 1997ccmkompresijsko razmerje - 16,70:1 : 17,90:1razmerje med presekom valja in hodom valja - 1 : 0,97Najvi?ja mo? - 140KM pri 3.500/min : 140KM pri 4.000/minNajvi?ji navor - 330Nm pri 2.000/min : 320Nm pri 1.750-2240/min 2.2 dieselMazda : Fordprostornina - 2184ccm : 2179ccmkompresijsko razmerje - 16,30:1 : 16,60:1razmerje med presekom valja in hodom valja - 0,91 : 0,89Najvi?ja mo? - 185KM pri 3.500/min : 175KM pri 3.500/minNajvi?ji navor - 400Nm pri 1.800-3.000/min : 420Nm pri 1.750-2750/min Kot vidi? je razlika med motorjema kar precej?nja tako, da mi ni jasno od kod tebi, da gre za iste motorje pri obeh proizvajalcih saj sta razli?na tudi ?isto po tehni?nih specifikacijah. Pri ?isto zadnjih 2.2 motorjih je razlika ?e bolj o?itna saj so pri Mazdi zmanj?ali mo? na 180KM pri Fordu pa pove?ali na 200KMin navor na 450Nm. Citiraj
Gustav Napisano 2. maj, 2011 Prijavi Napisano 2. maj, 2011 Ker ?e vedno ne verjame?, da nima? prav je tukaj nekaj podatkov tako o enem kot o drugem motorju: 2.0 dieselMazda : Fordprostornina - 1998ccm : 1997ccmkompresijsko razmerje - 16,70:1 : 17,90:1razmerje med presekom valja in hodom valja - 1 : 0,97Najvi?ja mo? - 140KM pri 3.500/min : 140KM pri 4.000/minNajvi?ji navor - 330Nm pri 2.000/min : 320Nm pri 1.750-2240/min 2.2 dieselMazda : Fordprostornina - 2184ccm : 2179ccmkompresijsko razmerje - 16,30:1 : 16,60:1razmerje med presekom valja in hodom valja - 0,91 : 0,89Najvi?ja mo? - 185KM pri 3.500/min : 175KM pri 3.500/minNajvi?ji navor - 400Nm pri 1.800-3.000/min : 420Nm pri 1.750-2750/min Kot vidi? je razlika med motorjema kar precej?nja tako, da mi ni jasno od kod tebi, da gre za iste motorje pri obeh proizvajalcih saj sta razli?na tudi ?isto po tehni?nih specifikacijah. Pri ?isto zadnjih 2.2 motorjih je razlika ?e bolj o?itna saj so pri Mazdi zmanj?ali mo? na 180KM pri Fordu pa pove?ali na 200KMin navor na 450Nm. Huh, dobr si tole spisal... O?itno sem bil zaveden. Prav vem, da sem nekje bral ko je pri?el ven 2.2 motor v Fordu, da ga bo prevzela ?e Mazda in ga predelala po svoje (mislim, da so pisali o drugi glavi motorja, krmiljenju in turbini). To bi lahko pomenilo tiste 4 kubike razlike v prostornini. kompresija pa se tudi lahko spremeni z drugo glavo. Kar se ti?e pa 2.0 RF motorja pa jaz najdem isto kubaturo, in isti hod, tko da ne vem.... Na slikci so podatki 2.0 Tdci ja in MZR CD motorja. Jaz bistvenih razlik v gibu in premeru bata ne najdem, niti v prostornini....oba imata 1998 ccm in 86 x 86 mm hoda.... Res pa je, da to ?e ni nikakr?en dokaz, le slutnje. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
LabiGT Napisano 2. maj, 2011 Prijavi Napisano 2. maj, 2011 jaoo clovek mazdin 2.0 dizel je super star, vec kot 20 let...je isti blok bolj ali manj se iz casov comprexa nima veze s fordom Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Deeyan Napisano 2. maj, 2011 Prijavi Napisano 2. maj, 2011 jaoo clovek mazdin 2.0 dizel je super star, vec kot 20 let...je isti blok bolj ali manj se iz casov comprexanima veze s fordom se prav, da je to nadgrajen motor iz 323F BJ, Premacy-a in 626? Starej?ih se ne spomnim, da bi ble 2.0 ampak 1.7 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
adormi11 Napisano 3. maj, 2011 Prijavi Napisano 3. maj, 2011 Tudi Opel je mel tak motor, s 1998 kubaturo in 86 x 86 premer bata in hod bata, pa 85 kw, samo da je bil bencinc, pa sem siguren da nima Mazda tu prstov vmes. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.