Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa glih v?eraj sem jo na vse pretege hvalil, ko me je znanec v njegovem renoldu peljal domov. :(

Potem pa moja mazdica zve?er v gara?i normalno v?ge, ampak se takoj za?ne tresti ko pes na kuzli, zadaj oblak dima in obrati padajo od 800 navzdol. Ugasnem, ponovno v?gem, ista pesem. Kade?o mrho zapeljem iz gara?e da se prelufta in potem normalno ste?e. Tudi krog do Morav? in nazaj potem BP.

Danes zjutraj stvar v?ge in zgleda na ?tantgasu normalno le ob?asno eno ?ist malo malenkost bolj treso?a.

 

Stvar sem imel v ?etrtek na rednem velikem servisu na 240 000 km, ampak mislim da to ni vzrok te?av, ker po servisu nisem zaznal nobenih te?av.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi bilo, a so to ?obe? ?i??enje cedila in menjava podlo?k na ?obah je bila izvedena pri 220 000.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

meni se je enkrat to zgodilo (oz parkrat dokler se ni spraznil tank) zaradi slabe nafte (neka makedonska mesanca je bla noter)

 

drugace pa lahko tko zajebava tudi imv (ventil)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

meni se je enkrat to zgodilo (oz parkrat dokler se ni spraznil tank) zaradi slabe nafte (neka makedonska mesanca je bla noter)

 

drugace pa lahko tko zajebava tudi imv (ventil)

 

Z jezika si mi snel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sedaj stvar ne kadi ob v?igu, le pri ?tantgasu mal spu??a zvoke podobne ?ivalnemu stroju. Tak zvok naj bi bil zaradi ?ob. V rezervoar sem vlil teko?ino za ?i??enje ?ob. Poizkus pa?.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Sedaj stvar ne kadi ob v?igu, le pri ?tantgasu mal spu??a zvoke podobne ?ivalnemu stroju. Tak zvok naj bi bil zaradi ?ob. V rezervoar sem vlil teko?ino za ?i??enje ?ob. Poizkus pa?.

 

Meni v?asih tut tako ru?i. en tak kovinski zvok al kaj vem...baje je ena ?oba ?e bolj ?voh..

Napisano

Dizli so krasna stvar ker lahko pri gorivu pri?para? za nove ?obe. :bravo:

 

 

A? :blink:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Pa glih v?eraj sem jo na vse pretege hvalil, ko me je znanec v njegovem renoldu peljal domov. :(

Potem pa moja mazdica zve?er v gara?i normalno v?ge, ampak se takoj za?ne tresti ko pes na kuzli, zadaj oblak dima in obrati padajo od 800 navzdol. Ugasnem, ponovno v?gem, ista pesem. Kade?o mrho zapeljem iz gara?e da se prelufta in potem normalno ste?e. Tudi krog do Morav? in nazaj potem BP.

Danes zjutraj stvar v?ge in zgleda na ?tantgasu normalno le ob?asno eno ?ist malo malenkost bolj treso?a.

 

Stvar sem imel v ?etrtek na rednem velikem servisu na 240 000 km, ampak mislim da to ni vzrok te?av, ker po servisu nisem zaznal nobenih te?av.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi bilo, a so to ?obe? ?i??enje cedila in menjava podlo?k na ?obah je bila izvedena pri 220 000.

 

Lp M

 

MENJAJ IMV ventil pa ti bo stvarca s5 slu?ila nadalnjih 240.000 km! :bravo:

99,9%, da je ventil?ek crknil!

140? stane na servisu! v Avstriji!!!!!!!!!!!!!!PREVERJENO PRED KRATKIM!

PS KOLK SI DAL ZA SERVIS NA 240.000 KM??

jaz za iste km. v Avstriji 210? komplet, teden dni nazaj!

Napisano

A ti to resno? 210? za ta velik servis in menjavo vseh jermenov? ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

MENJAJ IMV ventil pa ti bo stvarca s5 slu?ila nadalnjih 240.000 km! :bravo:

99,9%, da je ventil?ek crknil!

140? stane na servisu! v Avstriji!!!!!!!!!!!!!!PREVERJENO PRED KRATKIM!

PS KOLK SI DAL ZA SERVIS NA 240.000 KM??

jaz za iste km. v Avstriji 210? komplet, teden dni nazaj!

 

Pri nas stane isto ali manj, samo pravega mora? vpra?at. :hudicek:

 

itaq da veliki servis tane samo tolk, pol je reden cca 50-max 80?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Za veliki servis sem dal 600 ?. Menjan je bil tudi jermen alternatorja. Velik del cene predstavlja tadrago mazdino olje.

 

Danes gre moja mazdica na tester, da bi lahko bila katera od ?ob sklepam po zvoku - pred ?asom so mi ?e menjali eno ?obo. Seveda bom rekel, naj pre?ekirajo ?e ventil?ek.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Jest sem mel zdej en aditiv notri, sem ga kupil pri Potokarju. Ko sem ?el v Toskano se je regeneracija delala na dobrih 400 km. Prej pa na 170km :-). Bomo pa vidli kmalu, ?e je to kej pomagalo za spucat ?obe..Pomoje bolj ne kot ja.

Napisano

A ti to resno? 210? za ta velik servis in menjavo vseh jermenov? ?zmeden?

 

ne ne samo servis brez jermenov je tolk!

komplet servis z jermeni in vsem, pa sem lani dal 550?!

 

Za veliki servis sem dal 600 ?. Menjan je bil tudi jermen alternatorja. Velik del cene predstavlja tadrago mazdino olje.

 

Danes gre moja mazdica na tester, da bi lahko bila katera od ?ob sklepam po zvoku - pred ?asom so mi ?e menjali eno ?obo. Seveda bom rekel, naj pre?ekirajo ?e ventil?ek.

 

Lp M

 

a na Mazdinem servisu pri nas si dal 600????

Predra?un pri ?erbineku je bil za mojo mazdo 6 diesel, 1100 pa ?e nekaj evrov, v Velenju pri Skorn?ku pa okroglih 1200?!!?? v Avstriji sem pa pol dal 550?!!??

Napisano

Pele to nardi za pametn dnar, z materijalom seveda. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a na Mazdinem servisu pri nas si dal 600????

Ne na mazdinam, amapk na "privat" servisu. Pravzaprav je bil predra?un za veliki servis 600?, potem mi pa ni menjal filtra za gorivo ker je bil menjan prej?nji?, dodatmo je pa zamenjal jermen za alternator, tako da je nakoncu pri?lo mislim da 640?. Poleg jermenov in ?ponarja je bil menjan zra?ni filter pa filter za kabino in seveda oljni, olje pa kot sem ?e omenil - zloglasna dexalia.

 

Predra?un pri ?erbineku je bil za mojo mazdo 6 diesel, 1100 pa ?e nekaj evrov, v Velenju pri Skorn?ku pa okroglih 1200?!!?? v Avstriji sem pa pol dal 550?!!??

?e bi moral dat 1200? za servis, bi razmi?ljal o prodaji. Pravzaprav razmi?ljam o prodaji, ampak razlog je ta, da me ?ulji nek drug japonc. sramezljiv

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Ne na mazdinam, amapk na "privat" servisu. Pravzaprav je bil predra?un za veliki servis 600?, potem mi pa ni menjal filtra za gorivo ker je bil menjan prej?nji?, dodatmo je pa zamenjal jermen za alternator, tako da je nakoncu pri?lo mislim da 640?. Poleg jermenov in ?ponarja je bil menjan zra?ni filter pa filter za kabino in seveda oljni, olje pa kot sem ?e omenil - zloglasna dexalia.

 

?e bi moral dat 1200? za servis, bi razmi?ljal o prodaji. Pravzaprav razmi?ljam o prodaji, ampak razlog je ta, da me ?ulji nek drug japonc. sramezljiv

 

ja zato pa vse kar rabim dobim v Avstriji na servisu original ,skoraj cenej, kot pri nas kopije!

?e ne, bi jaz tudi ?e menjal Mazdo za kaj cenej?ega!!

ej ja olje Dexelia se pa tudi ?e dobi za 10?/L pa? ne na servisih kjer je tudi 20?!!

 

Sigurno te ?uli Toyota al? :jupiii:

Napisano

ja zato pa vse kar rabim dobim v Avstriji na servisu original ,skoraj cenej, kot pri nas kopije!

Sem pozabil povedat, tud pri men je bilo jermenje in ?ponar original. Je pa mehankar v?eraj ?raufal enega forda in izra?al za?udenje, da je pri nas original filter za gorivo cenej?i kot neoriginal. O?itno so cene zelo razli?ne glede na to, kje kaj kupuje?.

 

Sigurno te ?uli Toyota al? :jupiii:

 

Ne. ?uli pa me avto z motorjem z nizkim centrom gravitacije sramezljiv . Iz principa kupujem avte za 10 let, tako da bo mazda v hlevu (verjetno) ?e leto in pol. Upam.

 

Aja, pol je blo to to? Kok si pa dal?

 

Rabljena ?oba 200? - toliko je tudi na ebay-u (ampak brez dela)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

 

 

Ne. ?uli pa me avto z motorjem z nizkim centrom gravitacije sramezljiv . Iz principa kupujem avte za 10 let, tako da bo mazda v hlevu (verjetno) ?e leto in pol. Upam.

 

 

Bi rekel da subaru :bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.