Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa glih v?eraj sem jo na vse pretege hvalil, ko me je znanec v njegovem renoldu peljal domov. :(

Potem pa moja mazdica zve?er v gara?i normalno v?ge, ampak se takoj za?ne tresti ko pes na kuzli, zadaj oblak dima in obrati padajo od 800 navzdol. Ugasnem, ponovno v?gem, ista pesem. Kade?o mrho zapeljem iz gara?e da se prelufta in potem normalno ste?e. Tudi krog do Morav? in nazaj potem BP.

Danes zjutraj stvar v?ge in zgleda na ?tantgasu normalno le ob?asno eno ?ist malo malenkost bolj treso?a.

 

Stvar sem imel v ?etrtek na rednem velikem servisu na 240 000 km, ampak mislim da to ni vzrok te?av, ker po servisu nisem zaznal nobenih te?av.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi bilo, a so to ?obe? ?i??enje cedila in menjava podlo?k na ?obah je bila izvedena pri 220 000.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

meni se je enkrat to zgodilo (oz parkrat dokler se ni spraznil tank) zaradi slabe nafte (neka makedonska mesanca je bla noter)

 

drugace pa lahko tko zajebava tudi imv (ventil)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

meni se je enkrat to zgodilo (oz parkrat dokler se ni spraznil tank) zaradi slabe nafte (neka makedonska mesanca je bla noter)

 

drugace pa lahko tko zajebava tudi imv (ventil)

 

Z jezika si mi snel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sedaj stvar ne kadi ob v?igu, le pri ?tantgasu mal spu??a zvoke podobne ?ivalnemu stroju. Tak zvok naj bi bil zaradi ?ob. V rezervoar sem vlil teko?ino za ?i??enje ?ob. Poizkus pa?.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sedaj stvar ne kadi ob v?igu, le pri ?tantgasu mal spu??a zvoke podobne ?ivalnemu stroju. Tak zvok naj bi bil zaradi ?ob. V rezervoar sem vlil teko?ino za ?i??enje ?ob. Poizkus pa?.

 

Meni v?asih tut tako ru?i. en tak kovinski zvok al kaj vem...baje je ena ?oba ?e bolj ?voh..

Napisano

Dizli so krasna stvar ker lahko pri gorivu pri?para? za nove ?obe. :bravo:

 

 

A? :blink:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Pa glih v?eraj sem jo na vse pretege hvalil, ko me je znanec v njegovem renoldu peljal domov. :(

Potem pa moja mazdica zve?er v gara?i normalno v?ge, ampak se takoj za?ne tresti ko pes na kuzli, zadaj oblak dima in obrati padajo od 800 navzdol. Ugasnem, ponovno v?gem, ista pesem. Kade?o mrho zapeljem iz gara?e da se prelufta in potem normalno ste?e. Tudi krog do Morav? in nazaj potem BP.

Danes zjutraj stvar v?ge in zgleda na ?tantgasu normalno le ob?asno eno ?ist malo malenkost bolj treso?a.

 

Stvar sem imel v ?etrtek na rednem velikem servisu na 240 000 km, ampak mislim da to ni vzrok te?av, ker po servisu nisem zaznal nobenih te?av.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi bilo, a so to ?obe? ?i??enje cedila in menjava podlo?k na ?obah je bila izvedena pri 220 000.

 

Lp M

 

MENJAJ IMV ventil pa ti bo stvarca s5 slu?ila nadalnjih 240.000 km! :bravo:

99,9%, da je ventil?ek crknil!

140? stane na servisu! v Avstriji!!!!!!!!!!!!!!PREVERJENO PRED KRATKIM!

PS KOLK SI DAL ZA SERVIS NA 240.000 KM??

jaz za iste km. v Avstriji 210? komplet, teden dni nazaj!

Napisano

A ti to resno? 210? za ta velik servis in menjavo vseh jermenov? ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

MENJAJ IMV ventil pa ti bo stvarca s5 slu?ila nadalnjih 240.000 km! :bravo:

99,9%, da je ventil?ek crknil!

140? stane na servisu! v Avstriji!!!!!!!!!!!!!!PREVERJENO PRED KRATKIM!

PS KOLK SI DAL ZA SERVIS NA 240.000 KM??

jaz za iste km. v Avstriji 210? komplet, teden dni nazaj!

 

Pri nas stane isto ali manj, samo pravega mora? vpra?at. :hudicek:

 

itaq da veliki servis tane samo tolk, pol je reden cca 50-max 80?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Za veliki servis sem dal 600 ?. Menjan je bil tudi jermen alternatorja. Velik del cene predstavlja tadrago mazdino olje.

 

Danes gre moja mazdica na tester, da bi lahko bila katera od ?ob sklepam po zvoku - pred ?asom so mi ?e menjali eno ?obo. Seveda bom rekel, naj pre?ekirajo ?e ventil?ek.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jest sem mel zdej en aditiv notri, sem ga kupil pri Potokarju. Ko sem ?el v Toskano se je regeneracija delala na dobrih 400 km. Prej pa na 170km :-). Bomo pa vidli kmalu, ?e je to kej pomagalo za spucat ?obe..Pomoje bolj ne kot ja.

Napisano

A ti to resno? 210? za ta velik servis in menjavo vseh jermenov? ?zmeden?

 

ne ne samo servis brez jermenov je tolk!

komplet servis z jermeni in vsem, pa sem lani dal 550?!

 

Za veliki servis sem dal 600 ?. Menjan je bil tudi jermen alternatorja. Velik del cene predstavlja tadrago mazdino olje.

 

Danes gre moja mazdica na tester, da bi lahko bila katera od ?ob sklepam po zvoku - pred ?asom so mi ?e menjali eno ?obo. Seveda bom rekel, naj pre?ekirajo ?e ventil?ek.

 

Lp M

 

a na Mazdinem servisu pri nas si dal 600????

Predra?un pri ?erbineku je bil za mojo mazdo 6 diesel, 1100 pa ?e nekaj evrov, v Velenju pri Skorn?ku pa okroglih 1200?!!?? v Avstriji sem pa pol dal 550?!!??

Napisano

Pele to nardi za pametn dnar, z materijalom seveda. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a na Mazdinem servisu pri nas si dal 600????

Ne na mazdinam, amapk na "privat" servisu. Pravzaprav je bil predra?un za veliki servis 600?, potem mi pa ni menjal filtra za gorivo ker je bil menjan prej?nji?, dodatmo je pa zamenjal jermen za alternator, tako da je nakoncu pri?lo mislim da 640?. Poleg jermenov in ?ponarja je bil menjan zra?ni filter pa filter za kabino in seveda oljni, olje pa kot sem ?e omenil - zloglasna dexalia.

 

Predra?un pri ?erbineku je bil za mojo mazdo 6 diesel, 1100 pa ?e nekaj evrov, v Velenju pri Skorn?ku pa okroglih 1200?!!?? v Avstriji sem pa pol dal 550?!!??

?e bi moral dat 1200? za servis, bi razmi?ljal o prodaji. Pravzaprav razmi?ljam o prodaji, ampak razlog je ta, da me ?ulji nek drug japonc. sramezljiv

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ne na mazdinam, amapk na "privat" servisu. Pravzaprav je bil predra?un za veliki servis 600?, potem mi pa ni menjal filtra za gorivo ker je bil menjan prej?nji?, dodatmo je pa zamenjal jermen za alternator, tako da je nakoncu pri?lo mislim da 640?. Poleg jermenov in ?ponarja je bil menjan zra?ni filter pa filter za kabino in seveda oljni, olje pa kot sem ?e omenil - zloglasna dexalia.

 

?e bi moral dat 1200? za servis, bi razmi?ljal o prodaji. Pravzaprav razmi?ljam o prodaji, ampak razlog je ta, da me ?ulji nek drug japonc. sramezljiv

 

ja zato pa vse kar rabim dobim v Avstriji na servisu original ,skoraj cenej, kot pri nas kopije!

?e ne, bi jaz tudi ?e menjal Mazdo za kaj cenej?ega!!

ej ja olje Dexelia se pa tudi ?e dobi za 10?/L pa? ne na servisih kjer je tudi 20?!!

 

Sigurno te ?uli Toyota al? :jupiii:

Napisano

ja zato pa vse kar rabim dobim v Avstriji na servisu original ,skoraj cenej, kot pri nas kopije!

Sem pozabil povedat, tud pri men je bilo jermenje in ?ponar original. Je pa mehankar v?eraj ?raufal enega forda in izra?al za?udenje, da je pri nas original filter za gorivo cenej?i kot neoriginal. O?itno so cene zelo razli?ne glede na to, kje kaj kupuje?.

 

Sigurno te ?uli Toyota al? :jupiii:

 

Ne. ?uli pa me avto z motorjem z nizkim centrom gravitacije sramezljiv . Iz principa kupujem avte za 10 let, tako da bo mazda v hlevu (verjetno) ?e leto in pol. Upam.

 

Aja, pol je blo to to? Kok si pa dal?

 

Rabljena ?oba 200? - toliko je tudi na ebay-u (ampak brez dela)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

 

 

Ne. ?uli pa me avto z motorjem z nizkim centrom gravitacije sramezljiv . Iz principa kupujem avte za 10 let, tako da bo mazda v hlevu (verjetno) ?e leto in pol. Upam.

 

 

Bi rekel da subaru :bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.