Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

eo sa nebom odperu nove teme kr kle povem... men tut kadi bel (u?as modr) sam mi vode ni? ne zmankuje. olje pa pije enmal ja sam pomoje bo krivo to da mam not v 19 let starem autu z 230.000 prevo?enih 5W-40 olje. :blush:

al mislte da bo to kej druzga krivo? :unsure:

 

tut js mam 5W40 noter, da ti pa pije olje je normalno za V6 (dokler je v mejah normale)

Napisano

tut js mam 5W40 noter, da ti pa pije olje je normalno za V6 (dokler je v mejah normale)

 

aha..... pa katalizator mam spraznjen torej je mo?no da je to krivo da auto nasploh kadi?

concept.gif

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Mazda 6, 120, diesel, DPF filter. V?eraj sem opazil da mi je med vo?njo kadilo moder dim. Ko sem se ustavil, je tudi ko je bil na mestu kadil. Dim je smrdel po nafti ali nekaj podobnega. Potem je na mestu v trenutku prenehalo kaditi in z nadaljevanjem vo?nje je bilo vse vredu. To sem opazil da se mi je ?e nekajkrat zgodilo cca 200 km nazaj po avtocesti. Regeneracija? Kaj bi lahko bilo?lp

 

Voda, olje, vse normalno. Avto vle?e normalno.

Napisano

Turbina ni ni? bolj glasna al karkoli. Skratka nisem opazil nobenih sprememb v delovanju motorja, mislim da sem kar picajzlast glede vseh zvokokov v avtu.

Napisano

Verjetno je bla regeneracija DPF, ?e je kar nenkrat nehalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ampak, moder dim :ne vem: Ne vem sam men se pri regeneraciji ni? ne kadi .

33112_1.png

Napisano

Mazda 6, 120, diesel, DPF filter. V?eraj sem opazil da mi je med vo?njo kadilo moder dim. Ko sem se ustavil, je tudi ko je bil na mestu kadil. Dim je smrdel po nafti ali nekaj podobnega. Potem je na mestu v trenutku prenehalo kaditi in z nadaljevanjem vo?nje je bilo vse vredu. To sem opazil da se mi je ?e nekajkrat zgodilo cca 200 km nazaj po avtocesti. Regeneracija? Kaj bi lahko bilo?lp

 

Voda, olje, vse normalno. Avto vle?e normalno.

 

Tako sem imel jaz na mazdi 5 v rovinju pa se mi je prizgal tudi DPF - sem pod obrati sel do Pule do servisa, ni? bolje tam so pa rekli da so lambdo menjali in je do danes mir (avto ma 130.000)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zaenkrat mi ne gori nobena lu?ka, sem pa to opazil zdaj v drugo. Po avtocesti je kadilo kaka dva, tri kilometre kilometre, potem normalno. V petek pa po lokalni isto, sem se ustavil, kadilo na mestu kake dve minuti, potem spet normalno. :ne vem:

Napisano

Ma ne komplicirajte, najprej probaj zamenjat samo olje z drugo znamko pa bo mogo?e bolje.

Da ti pokadi ko se nekaj ?asa pelje? brez gasa(da motor zavira) ni ni? takega, ?e ti ni treba dolivat olja pa sploh ni panike, samo teraj in BTK za dim.

 

 

Ja ne more? verjeti da po menjavi olja preneha "slab zadah" iz "avspuha"... :bravo:

Ko sem spet presedlal na valvoline 10 w 40 je po starem,brez modrega dima,bez porabe olja in ?rnega kromastega avspuha... O?itno valvoline le ni tako slab... :P

Napisano

zaenkrat mi ne gori nobena lu?ka, sem pa to opazil zdaj v drugo. Po avtocesti je kadilo kaka dva, tri kilometre kilometre, potem normalno. V petek pa po lokalni isto, sem se ustavil, kadilo na mestu kake dve minuti, potem spet normalno. :ne vem:

 

To je sicer zelo zelo zelo zelo majhna verjetnost ampak a se ti DPF pri?ge ko da? kontakt? Namre? ne bi bilo prvi? da bi ?arnica bla crknjena za DPF :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lu?ka DPF se pri?ge ob kontaktu ja, olje kontroliram malo manj vsak dan, vodo tudi, nekaj se dogaja v samem filtru, upam da ?e ni ?el po gobe...

Napisano

Lu?ka DPF se pri?ge ob kontaktu ja, olje kontroliram malo manj vsak dan, vodo tudi, nekaj se dogaja v samem filtru, upam da ?e ni ?el po gobe...

 

js sm to porajtau pri mojemu samo enkrat da je kadil ko turk. res pa da je imel samo ene 10.000 km. potem sm ga oreng prtisnu po avtocesti in je nehal kadit. js z mojimi nimam tezav z dpf razen ko je cas za servis.

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.