Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Probaj "mazda 6" , ?e bo kaj bolj?e.

 

Sicer sem pa zadnji? na?el enega handlerja ki ima 3 motorje od mazd 3,5,6 mogo?e bi lahko kaj ugodnega zrihtal. Jaz sem spra?eval za ?obe. Ma?ine imajo prevo?eno cirka 40.000km.

  • Odgovori 50
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Jah, ne ve?. Ravno tako kot dobra rabljena ?oba..ne ve?. :) Ampak ?e da? za eno rabljeno stvar ne vem..200? namesto 1200? pa ?e ti ta stvar dela ne vem..recimo 100.000km je to ?ist ok. Itak prej proda? ... :D

Napisano

Ja, lahko pa kupim neko stvar za 200 ?, pla?am ?e 200 ? za vgradnjo (ker ob menjavi vztrajnika se menja tudi sklopka) in ugotovim, da sem na slab?em ali istem kot prej.. In ?e enkrat ponovi? vajo pa si na ceni novega, ki bo zdr?la 200k km. ?e pa ma kdo kakega za 200 ? ki bo zdr?al 100k km se pa priporo?am ;)

 

lp

Napisano

Jah, odvisno. Kokr ma? sre?o. V?asih je treba tudi kaj rizkirat. Jaz vem , da bi iskal druge alternative kot pa tisto najdra?jo ceno na uradnem servisu..

Ker o?itno so deli za pop***** dragi.

Napisano

Jah, odvisno. Kokr ma? sre?o. V?asih je treba tudi kaj rizkirat. Jaz vem , da bi iskal druge alternative kot pa tisto najdra?jo ceno na uradnem servisu..

Ker o?itno so deli za pop***** dragi.

 

V?asih se je za vpra?at ali so deli na uradnih servisih tudi uradni!!!

Meni je v Kranju dal neke OEM diske na CX7, Boj?u so na cosmosu o?itno sestavili sklopko na hojladri!!!

 

Kriza res

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ti je dal OEM (Original equipment manufacturer) pol je blo v redu :P

 

Zaenkrat sem dobil ceno za oboje z delom vred malo pod 900 ? pa gre za nove dele in ta ki mi dela preklinja ?ez tiste, ki si ?unga lunga robo notr vgrajujejo, tk oda mislim, da nek kr? ne more bit.

 

Sem se pa tut sam odlo?u, da bom tole menjal ?ele ko bo dejansko treba, avto se ?e ?isto dobro pelje, sklopka ne drsi, avta pa tudi ne trese.. Ko se bodo pa ti simptomi za?eli pojavljat bomo pa menjali ;)

 

lp

Napisano

Ker sem imel podobno situacijo in sem si cca pol leta govoril, da bom po?akal da za?ne avto trest, te lahko le opozorim da kak?nih znakov ne bo za opazit. Pedal bo samo enkrat ostal v podnu in klicat bo treba avtovleko. ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pred cca. 6 meseci sem imel iste te?ave , z sklopko in vztrajnikom. ce na servisu je bila 1250 eur. Jaz sem zamenjal oboje za 480 eur. deli + 200 eur. delo.

Razlaga:

1. OBNOVLJEN vztrajnik sem kupil preko bolhe od enega gospoda z primorske. Ko sva se dobila mi je pokazal kaj je dejansko bilo obnovljeno. Ker se ta gospod spozna na te stvari, mi je dejal, da na vztrajniku ponavadi grejo vzmeti, zato ni enakomernega pritiska na lamelo kar povzro?i tresljaje in posledi?no obrabo sklopke oz. lamele.

2. Sklopka nova v avto trgovini VALEO je bila 470 eur. in ?e to ker se baje poznava z prodajalcem.

Na tem istem forumo sem dobil ?tevilko enega prodajalca avto delov ki naj bi oskrboval tudi mazda servise in, ki prodaja tudi na drobno. Cena kompleta torej (potisna plo??a, lamela in le?aj) 275 eur. Pika na I pa je, da ti to vse pripelje na dom.

3. Kam naj peljem menjat sklopko. Cena delovne ure na mazda servisu je bila 52 eur. "WTF". Zato sem se odlo?il, da probam kje drugje in sem se odlo?il za CHEVROLET servis. Cena delovne ure 29 eur.

Zamenjava sklopke in vztrajnika je traja 2 uri. Ker je to servis imajo tudi prikju?ke z katerim so mi pregledali komplet ra?unalnik na mazdi, ter poiskali morebitne napake, ki jih ni bilo.

Torej ?e povzamem vse od menjave je poteklo 6 mesecev moja mazda 6 2004 dizel te?e kot urica, brez napake.

 

PS: ?e se spra?uje? kako ve? ali je rabljen vztrajnik slab ali dober, lahko ti re?em JE VIDET. Plo??a na vztrajniku mora biti gladka skoraj brez praske.

 

Torej meni je ratalo pridet dosti ceneje, kot na servisu; ne vem zakaj nebi tudi tebi.

 

LP Uro?.

Napisano

Ja treba je katalo?ke pogledati ja.

 

Jaz sem ravno dobil en injektor, za 2006 - , 105kw je katalo?ka RF7J13H50 recimo.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

rabis pa pol se pravo lamelo,ker originalna NI primerna ya "navaden" vztrajnik,ker nina vgrajenega blazenja.

Ce bos menjal menjaj vse.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

rabis pa pol se pravo lamelo,ker originalna NI primerna ya "navaden" vztrajnik,ker nina vgrajenega blazenja.

Ce bos menjal menjaj vse.

 

ti pa rabis pocitek ker si vrjetno zaspan od piknika..

www.trziskisladoled.si

Napisano

ti pa rabis pocitek ker si vrjetno zaspan od piknika..

 

Ne HTC me malo heca.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

rabis pa pol se pravo lamelo,ker originalna NI primerna ya "navaden" vztrajnik,ker nina vgrajenega blazenja.

Ce bos menjal menjaj vse.

 

A to na uradnem servisu re?em nej mi enomasnega vgradijo pa pol pravo sklopko al kako to gre? :) Al morm sam ?arat pa iskat vztrajnike, ki bi pasal in potem ?e sklopko, ki bo pasala?

 

lp

Napisano

A to na uradnem servisu re?em nej mi enomasnega vgradijo pa pol pravo sklopko al kako to gre? :) Al morm sam ?arat pa iskat vztrajnike, ki bi pasal in potem ?e sklopko, ki bo pasala?

 

lp

 

Lahko prosim slika? ksihte po tej izjavi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A to na uradnem servisu re?em nej mi enomasnega vgradijo pa pol pravo sklopko al kako to gre? :) Al morm sam ?arat pa iskat vztrajnike, ki bi pasal in potem ?e sklopko, ki bo pasala?

 

lp

 

Po mojih informacijah, za mazdo6 trenutno ?e ne obstaja enomasni kit. Bo treba ?e malo po?akat :)

Slaba stvar enomasnega je potem bla?enje sunkov pri speljevanju, sicer jih obla?i lamela, vendar ne tako kot "dual-mass flywheel", ravno zaradi tega so za?eli prakticirati le-te in iz piz*e naredili kozolc.

 

Lp T

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pred cca. 6 meseci sem imel iste te?ave , z sklopko in vztrajnikom. ce na servisu je bila 1250 eur. Jaz sem zamenjal oboje za 480 eur. deli + 200 eur. delo.

Razlaga:

1. OBNOVLJEN vztrajnik sem kupil preko bolhe od enega gospoda z primorske. Ko sva se dobila mi je pokazal kaj je dejansko bilo obnovljeno. Ker se ta gospod spozna na te stvari, mi je dejal, da na vztrajniku ponavadi grejo vzmeti, zato ni enakomernega pritiska na lamelo kar povzro?i tresljaje in posledi?no obrabo sklopke oz. lamele.

2. Sklopka nova v avto trgovini VALEO je bila 470 eur. in ?e to ker se baje poznava z prodajalcem.

Na tem istem forumo sem dobil ?tevilko enega prodajalca avto delov ki naj bi oskrboval tudi mazda servise in, ki prodaja tudi na drobno. Cena kompleta torej (potisna plo??a, lamela in le?aj) 275 eur. Pika na I pa je, da ti to vse pripelje na dom.

3. Kam naj peljem menjat sklopko. Cena delovne ure na mazda servisu je bila 52 eur. "WTF". Zato sem se odlo?il, da probam kje drugje in sem se odlo?il za CHEVROLET servis. Cena delovne ure 29 eur.

Zamenjava sklopke in vztrajnika je traja 2 uri. Ker je to servis imajo tudi prikju?ke z katerim so mi pregledali komplet ra?unalnik na mazdi, ter poiskali morebitne napake, ki jih ni bilo.

Torej ?e povzamem vse od menjave je poteklo 6 mesecev moja mazda 6 2004 dizel te?e kot urica, brez napake.

 

PS: ?e se spra?uje? kako ve? ali je rabljen vztrajnik slab ali dober, lahko ti re?em JE VIDET. Plo??a na vztrajniku mora biti gladka skoraj brez praske.

 

Torej meni je ratalo pridet dosti ceneje, kot na servisu; ne vem zakaj nebi tudi tebi.

 

LP Uro?.

 

 

ma? mogo?e cifro od tega gospoda, ki je imel obnovljen dvomasni vztrajnik? oziroma ?e ve? kje bi dalo ?e dobit kak?nega?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.