Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

haaa kera nostalgija :) ah ja, retro ?pili... obupna grafika, sound, framerate, n? save game file-ov, trailer za ?pil ni mel nobene veze s ?pilom in je bla zmer loterija kaj dejansko dobi?, nobenih popravkov za bug-e...

A radia ?tudent se spomne kdo s tistih cajtov? ''no fantje zdej pa kasete v roke'' je reku majstr in se je veselo snemal ?pile za spectruma :) Nalagal je pa 100 let tiste ?pile. Commodore je mel ?e nek turbo boost, sam ti je pa ful hitr kaseto zjebu... :)

Napisano

Nekdo si je "izposodil" mobilni radar iz Ljubljanske obvoznice :) ...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 18. 7. 2016 ob 8:25 je Shrek napisal:

Zato sem pa navedel, naj peljejo k Vene avtoplin mojstru, ker tale podjetje je sel k hudicu in se mi smilijo nategnjene stranke! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ko se ne vetrnici za pridobivanje elektrike kaj pokvari, sicer ni fajn biti nekje v blizini... izgleda pa zelo zanimivo :) ...

 

http://sploid.gizmodo.com/a-malfunctioning-flaming-wind-turbine-is-actually-quit-1784760987

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 8. 8. 2016 ob 7:40 je samSimon napisal:

Ha! Fiat na Mx-5 naredu nov model 124 za 2017 :)

 

Pa to je stara zgodba (fiat =alfa).... Itak je pa zanimiv samo abarth

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pr' Hostar prihaja na velika platna ... :)

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Haha, spet ene FDV cvetka.

 

Gre za po?ivali??e Plitvice na AC mimo Zagreba pri Savi in ne za Plitvi?ka jezera. Da dol pade? kako so to povezali. :jupiii:

 

http://www.zurnal24.si/iz-avtomobila-resili-dveletnico-clanek-275970

 

Ni mi pa jasno kateri avto ti samodejno zaklene vrata, ko ma? klju?e notri. To je bedasto?a brez primere, razen ?e je ta izjava spet plod nepravilnega prevoda.

33112_1.png

Napisano
  dne 13. 8. 2016 ob 21:50 je Boss napisal:

Ni mi pa jasno kateri avto ti samodejno zaklene vrata, ko ma? klju?e notri. To je bedasto?a brez primere, razen ?e je ta izjava spet plod nepravilnega prevoda.

Zloglasni "fauve" je ze en tak, ki se zna nazaj zaklenit, ko ga odklenes, ceprav vmes odpres zadnja vrata... Nevem kako je ce odpres voznikova.. Vem pa da si je mamin partner v Polotu tako zaklenil kljuce v avto ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja ce odpres voznikova ali katerakolinod stirih je ok se ne aktivira, s prtljaznimi pa ne dela.

 

Meni se je prav to zgodilo na exeotu, pred stacuno posebej odklenil samo prtljaznik, dal not gajbo nevedoc da sem se kljuce pograbil, zaprl se zaklepetal in ?kljoc...

 

Oce pripeljal rezervo.

Ne razumem samo tega kako 2 letnik lahko najde kljuce, ki so morali biti v prtlkazniku, ne zna pa vrat odpret s kljuko oz z gumbom spredaj (po navodilih cez okno seveda)?

 

Ni pa vag najhujsi, fiat ima se slabse, vag ima vsaj kljuko na havbi zadaj, punto na primer ni imel nic, zgolj gumb na armaturi in kljucih. Tako da tam ni tiste casovne opcije takoj ko zapres je gotovo.

 

Vag ma cca 40s do samozaklenitve vkolikor ne odpres vrat.

Se en problemcek je, ce je avto zaklenjen pa spustim sipe s kljucem se bo tudi sam nazaj zaklenil (ce ne odpres vrat) in potem tuli alarm...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 14. 8. 2016 ob 9:37 je jures napisal:

Ja ce odpres voznikova ali katerakolinod stirih je ok se ne aktivira, s prtljaznimi pa ne dela.

 

 

Ni slo za prtljazna... ampak zadnja vrata za potnike za voznikovimi :) ... 

 

 

  dne 14. 8. 2016 ob 9:37 je jures napisal:

Ne razumem samo tega kako 2 letnik lahko najde kljuce, ki so morali biti v prtlkazniku, ne zna pa vrat odpret s kljuko oz z gumbom spredaj (po navodilih cez okno seveda)?

 

 

 

Ce je dvojno zaklepanje... ne mores odznotraj odpret na noben nacin... Edino z daljincem ali pa s kljucem od zunaj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni se z zadnjimi odaktivkra. In se mi zdi da ne gre drugace, spet cudna zgodba

 

A z dvojnim se pol ne mores resiti z avta?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 14. 8. 2016 ob 9:37 je jures napisal:

Vag ma cca 40s do samozaklenitve vkolikor ne odpres vrat.

Se en problemcek je, ce je avto zaklenjen pa spustim sipe s kljucem se bo tudi sam nazaj zaklenil (ce ne odpres vrat) in potem tuli alarm...

Moja Mazda ima enako samo brez alarma.

 

Nekako mi ni jasno... enga otroka ti??i lulat, potniki stopijo ven, klju? ostane notri in avto se zaklene al kako? Pri Mazdi je edina mo?nost, da klju?e takole zaklene? samo v primeru, da je avto zaklenjen in samo s klju?em odpre? pritlja?na vrata, da? klju?e v prtlja?nik in ga nato zapre?. Druge opcije dejansko ni.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Prva ženska leti na Mesec in javlja v bazo: "Houston, imamo problem." "Kaj je narobe?" "Nima veze, nič." "Povej, kaj je problem!" "Ne bom!" "Prosim, povej, kaj je problem." "Ti dobro veš, kaj je problem!“
    • Rogla lahko dirka še dvajset let, a se ne bo znal postavit na čelo kolone. Ko loviš zaostanek se moraš nalepit roza majici na zadnje kolo in ga ne spustit niti centimetra. Ne pa, da se laganini voziš v šesti, sedmi vrsti ali  še bolj nazaj.  Potem je logično, da pobereš vse možne padce in težave drugih.  Pa tudi, ko spredaj skočijo v napad si oviran in ne moreš nič. Toro se je lepo vsega naučil od Pogija in je vedno tam, kot mora bit. Seveda moraš imeti tudi dobre noge. Kar oa mislim, da je to pri Rogli že malo mimo. Be moreš samo defenzovno vozit in čakati na čudež.  Ali pa računati na dolge klance. Tukaj je en kup kolesarjev, ki so tudi dobri in ne moreš pridobiti minute ali dve proti njim. Najbrž je sanj o prvem mestu z včerajšnjim dnem konec. 
    • Ubistvu ni še eden, ampak je samo na vrhu. Če bi dal tri vzporedno, se vedno vse krivi, zvija in se vidi potem šparnja med plohi. Tako pa lahko "diha" les in se ne opazi krčenje lesa. Pa še nekaj posebnega zgleda     
    • Popravljam (izgleda, da so PS5) Mi gremo z letnimi M PS5 na M6 sedaj v četrto sezono in so še čisto OK - še za 1x toliko (cca 30.000 km). Je pa res 90% avtoceste.          
    • Danes je bilo super na GIRU v Brdih in spoznal DPicul-a, forumskega Mazdaša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.