Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Ali pa "zmanj?ane" bencinarje, ki ?e bolj onesna?ujejo okolje s trdimi delci...

 

:vskalo:

Prav Renoldov Twingo z bencinskim mlin?kom je na  testih proizvedel tolik?no ?tevilo delcev, kot dizli pred 20leti. Ko bodo eko standardi nehali tehtat koli?ino delcev pa? pa  za?eli ?teti ?tevilo delcev (kar je edini realen pokazatelj ?kodljivosti), takrat bodo pa v Renoldu v pi... ker bodo morali ukinit ?e bencince.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer drago, kot da bi bil za profesionalce, vsekakor bi si ga pa rad v ?ivo ogledal. Da vidim, ?e je res vreden tega denarja. Vsaj na papirju deluje celo bolj?e od BTjke...

 

http://siol.net/avtomoto/novice/fiat-fullback-prvi-fiatov-terenski-pickup-japonske-tehnike-426242?image=19

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje so ?asi, ko sva z ?eno (no, takrat ?e ni bila ?ena) potovala s podobno garnituro...

 

http://siol.net/avtomoto/reportaze/potovalni-komplet-po-meri-hobbitov-in-zaljubljenih-mikroavtomobilcek-s-prikolico-za-nekdanji-4640-mark-foto-426564

 

Zdaj pa potrebujemo preko pet metrov dolg minibus in preko pet metrov dolgo prikolico...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.youtube.com/watch?v=nGf4XmbWY0c

 

Prelepa Angleska pokrajina, Guy Martin (!) in viktorjanska tehnologija. 6 pol urnih delov. :)

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hrvatje naj raje pi?ejo o tem kje vse imajo njihovi genocidniki spomenike. Pometanje pred tujim pragom...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole bi pa skoraj bilo nekaj zame. Zanima me samo, kak?na bo cena in kolik?en bo stro?ek goriva:

 

http://foxtrotalpha.jalopnik.com/the-u-s-armys-chevy-colorado-zh2-looks-ready-for-world-1787359212

?e SLO verzija - http://siol.net/avtomoto/novice/chevy-colorado-zh2-tihi-in-toplotno-nevidni-bojni-voz-na-vodik-427201

 

Sam kje bo? pa gorivo nato?il? Verjetno nima? blizu

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.