Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!!

 

Kupujem mazdo 6 sport CD136 letnik 2003 zanima me vzdr?ljivost teh vozil in na sploh vse o tem modelu mazde ?e so kje kak?ne napake naj si bo to serijske ali pa take da jih lastnik lahko prikrije saj bi rad kupil brezhibno vozilo in ne ma?ka v ?aklju. :bravo:

 

Za vse nasvete se lepo zahvaljujem in upam da bom z va?o pomo?jo postal novi lastnik MAZDE

Napisano

Pozdravljeni!!

 

Kupujem mazdo 6 sport CD136 letnik 2003 zanima me vzdr?ljivost teh vozil in na sploh vse o tem modelu mazde ?e so kje kak?ne napake naj si bo to serijske ali pa take da jih lastnik lahko prikrije saj bi rad kupil brezhibno vozilo in ne ma?ka v ?aklju. :bravo:

 

Za vse nasvete se lepo zahvaljujem in upam da bom z va?o pomo?jo postal novi lastnik MAZDE

 

Malo pobrskaj po forumu, vsake tolko se najde to?no isto vpra?anje.

Na?eloma nekih norih te?av ni, odvisno kak?en avto naleti?. ?e so realni km, potem kul, ?e jih ima pa nazaj prevrtene, bo pa crkovalo lahko da vse po vrsti. Rak rana npr je ?isto banalno cedilo, ki zajema v karterju olje. ?e ni na 100.000 km enkrt pre?i??eno, je velika mo?nost da bo motor "zaribal". Vzdr?evanje tudi ni na najni?ji ravni, servis jermenov te ko?ta okol 1.200 do 1.500 na poobla??enih servisih in pol manj pri fu?arjih. Nekateri so imeli probleme z rjo, mislem da ravno okol letnika 2003.

 

Bo pa ?e kdo kaj dodal. Sre?no pri nakupu in dobrodo?el med mazda?i.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Nekateri so imeli probleme z rjo, mislem da ravno okol letnika 2003.

 

 

Tudi kasnej?i niso imuni. :angry2:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Tudi kasnej?i niso imuni. :angry2:

 

So ?e VELIKO huj?i in dra?ji problemi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ?e nekaj me zanima ?e it utrga zobati jermen ali se ventili in bati "sre?ajo" ali se razide?

 

Razide se samo denarnica :( , vse ostalo se nabije in zabije, da je veselje. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

forget mazda6

 

ja sam res - kup raj renaulta al pa peugeota, ker Mazde so en ?it :whatever:

33112_1.png

Napisano

ja sam res - kup raj renaulta al pa peugeota, ker Mazde so en ?it :whatever:

 

Pri mazdi ima? stro?ke v intervalih, pri francozih so manj?a nihanja-bolj konstantni stro?ki. :blush:

 

?vaba pa je itaq zakon. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri mazdi ima? stro?ke v intervalih, pri francozih so manj?a nihanja-bolj konstantni stro?ki. :blush:

 

?vaba pa je itaq zakon. :hudicek:

 

Jaz osebno francoza nikoli ve?,pa tudi ?vabi niso ve? tisto,kar so bili. ;)

Zadnji? sem bil pri?a pogovoru dveh bemwejistov.To,kar mi smatramo za okvare,oni lepo poimenujejo

potro?ni materijal.In seveda posledi?no se njihovi bwlji ne kvarijo skoraj ni?. :hudicek:

 

 

Napisano

Pri mazdi ima? stro?ke v intervalih, pri francozih so manj?a nihanja-bolj konstantni stro?ki. :blush:

 

?vaba pa je itaq zakon. :hudicek:

 

Ma kukr narajma?, jaz moram re?i za Seate TOK TOK, 10 avtov, niti 1? izrednega stro?ka razen nekaj ?arnic, to je neuni?ljivo, enako pravi hazard za njihove v familiji.

 

In tukaj pomislim spet na moj sistem finan?ni lizing na 3-5 let novega vozila kolikor je garancija - moj sistem. se spla?a, ob koncu ga proda? in vzame? razliko, ima? garancijo in novo vozilo...

 

suma sumarum izgubi? veliko manj kot rabljen, ker ko ga proda? po lizingu dobi? 1/3 nazaj.

 

Seveda velja to da ne kupuje? kake premium znamke ki ti ?e ob registraciji zgubi 30.000e :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem, sam meni se zdi, da vsi, ki smo kupili nove Mazde nismo imeli nekih izrednih stro?kov (?ele kasneje pri par 100kkm), vsaj kolikor se spomnim. ?e je bilo kaj narobe je blo po?timano v garanciji.

 

Kar se pa ti?e stro?kov pri avtomobilih iz druge roke pa je vedno stvar sre?e in ve?no vpra?anje realnosti podatkov oziroma kako je bil avto vo?en pri prej?njem lastniku. Nih?e ne ve al je bil avto teran mrzel, pregret uga?an, mogo?e je kdaj zakuhal, itd itd. Ampak to se ne ve pri nobeni znamki tako, da je nakup rabljenega vedno neka svojevrstna loterija. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

jo evo kupu sn mazdo 6 zdej sode? po nekaterih komentarjih avto ki veliko stane zdej ?e dobro pogledamo sej vsak avto nekaj stane nekateri ve? drugi manj pa? loterija pa naj si bo nov ali rabljen ?e vozilu da? tisto kar rabi in da ga redno vzdr?uje? potem mislim da si lahko brez skrbi je pa res da me ta moment ?aka nekaj stro?kov preventivno bom naredil glavni servis saj ne zaupam prej?nemu lastniku pa ?e tudi ima vozilo servisno knji?ico danes ti jo lahko potrdi vsak mehanik za enega six peka :P

Upam da mi bo stvarca delala ?e ne pa prodat!! :bravo::bravo:

Napisano

Pametno - v?asih se je bolj odlo?iti sam kot pa brat raznovrstna nabijanja po forumih. :bravo:

 

Dr?im pesti, da bo z avtom vse tako kot mora bit. :punk:

33112_1.png

Napisano

evo mazdico dobu nazaj servis me je stal 800 evrov z delom vred zamenjal sem vse filtre,napenjalce,oba jermena vred z garnituro,olje-servo in v motorju,hladilno teko?ino,desni le?aj in obe roki.je pa res da so deli zelo zelo dragi ampak mi ni ?al denarja sedaj vsaj vem da je vse ok in upam da bo stvarca ?pilala tako kot mora. :bravo::bravo:

Napisano

evo mazdico dobu nazaj servis me je stal 800 evrov z delom vred zamenjal sem vse filtre,napenjalce,oba jermena vred z garnituro,olje-servo in v motorju,hladilno teko?ino,desni le?aj in obe roki.je pa res da so deli zelo zelo dragi ampak mi ni ?al denarja sedaj vsaj vem da je vse ok in upam da bo stvarca ?pilala tako kot mora. :bravo::bravo:

 

Obvezno zamenjaj ?e bakrene podlo?ke, ?e ima ?e original.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.