Skoči na vsebino

Aquaplanning in profil gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri aquaplaningu ne bo cela potopljena, ampak bo glisirala po povrsini vode, ce je vode prevec, da bi jo preko kanalo odvajalo... In pri tem sama visina gume nima prav nikakrsne zveze... Na teh linkih je vedno omenjena le globina vode... nikjer pa ni omenjeno, koliko je guma visoka ...

 

Profil oz. kanali itak ne gredo do roba feltne... ampak so samo po tekalni plasti in malo se po robu... ampak visja guma nima nic dalsjih kanalov kot nizja... Pri tem je najbolj mirodjna le sirina gume, kar pomeni, da je vecja povrsina, ki drsi po vodi in posledicno so tudi kanali, po kateri je treba vodo odvajati, daljsi ...

 

no evo prvi konkreten odgovor :)

Jaz sem mislil na de?ne profile kot na primer ki imajo kanale speljane na stran

http://i18.photobucket.com/albums/b135/mct...vision/r888.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

R888 nimajo ravno de?ni profil. Druga?e pa ja, saj pri aquaplaningu guma zaplava preko lu?e in se ne potopi. Vkolikor bi se potopila in se dotikala cesti??a to ne bi bil ve? aquaplaning.

Napisano

R888 nimajo ravno de?ni profil. Druga?e pa ja, saj pri aquaplaningu guma zaplava preko lu?e in se ne potopi. Vkolikor bi se potopila in se dotikala cesti??a to ne bi bil ve? aquaplaning.

 

Res je

pa slika je samo za vzor...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede na to, da se v vpra?anju omenja, da je guma v ovinkih dobro dr?ala, te?ave pa so se pojavljale pri "zahojanju" v hrib, bi mogo?e bilo za pomislit tudi o stanju podlage. ?e je asfalt gladek, bo guma la?je zdrsnila. ?e je ?e moker, toliko la?je. ?e je na cesti ?e ostala umazanija, pa ?e la?je. In ko preko gum spusti? 85 konjev (saj res, koliko jih sploh ima?), guma res zavrti v prazno. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema.

 

Ceste, po kateri si vozil, ne poznam. Samo ugibam, da je tam tudi ?e dotrajan in zglajen asfalt. Si bil mogo?e pozoren ?e na to?

Napisano

Glede na to, da se v vpra?anju omenja, da je guma v ovinkih dobro dr?ala, te?ave pa so se pojavljale pri "zahojanju" v hrib, bi mogo?e bilo za pomislit tudi o stanju podlage. ?e je asfalt gladek, bo guma la?je zdrsnila. ?e je ?e moker, toliko la?je. ?e je na cesti ?e ostala umazanija, pa ?e la?je. In ko preko gum spusti? 85 konjev (saj res, koliko jih sploh ima?), guma res zavrti v prazno. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema.

 

Ceste, po kateri si vozil, ne poznam. Samo ugibam, da je tam tudi ?e dotrajan in zglajen asfalt. Si bil mogo?e pozoren ?e na to?

 

Sem omenil to - stari klanec ?rni Kal mimo kamnoloma pa vse do vrha ko se cesta razcepi na dva pasova proti LJ, in ja so jame, kar konkretne, konji?ev je pa tam nekaj ?ez 160... :hudicek:

 

Ampak kot re?eno nisem mislil konkretno na moj primer, razmi?ljal sem o razlikah gum...to da je meni zdrsnilo je normalno ob teh razmerah in predvsem obratih, stanju ceste, nalivu...itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

. Podobni primeri so tudi na cesti Solkan - Grgar. Pri rahlem de?ju se zgodi, da vla?ilci s polpriklopnikom obti?ijo, ker se pogonska kolesa vrtijo v prazno. Potem jim pridejo s kak?nim ?tiriosovincem pomagati, da jih zvle?ejo do novega asfalta, ki je bolj grob in kolesa dobijo ve? oprijema.

 

 

Ja, pa si pozabil povedat, da je tam "apnenca" ki melje kamenje in je prahu kar ho?e?, ob prvem de?ju je pa prava "poledica"... :P
Napisano

Ja, pa si pozabil povedat, da je tam "apnenca" ki melje kamenje in je prahu kar ho?e?, ob prvem de?ju je pa prava "poledica"... :P

 

Moja Mazda ne pozna "poledice"... :hudicek: Vsaj zaenkrat ?e ne! :P Upam, da bo tako tudi ostalo. :blush:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.