Skoči na vsebino

Tole je pa kr smeh


Boss

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 13,6k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

kaj se zgodi ko mx3 na?ge skyline-a :hohoho:

 

http://www.youtube.com/watch?v=l5RThoggxeM...feature=related

 

Komentarji:

This are not stock cars I think..

 

But you are right. My brother had 2 used Nissans, both got heavy Motorproblems. Now he has a Toyota Aygo and it stays alive, really much better.

My MX3 also never got a motordamage.

Nissan really build some crappy and expensive cars..

 

I know I used to have a 86 nissan z with turbo it was a nice car until something breaks on it than you better plan on getting a bank loan to fix it

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj da ne, reno je sinonim za kvaliteto

 

mogo? nekje ko druga ko reno ne poznajo :hohoho: mi pa vemo da je mazda ?ber alles :rispekt:

 

 

p.s.: no offense... v ulici ma en nissan navaro pa mu v petek zjutraj verglala v prazno :whatever: na koncu se odlo?il in poklical taxi :ph34r::ph34r:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam ti si tale nisan cist smrtno resno vzel...si pravi nissan ambasador

na en nacin je kar hvale vredno

 

jaz pac nikol ne bom postekal branjenje znamk, ker mi je cist vseen a je mazda, hyndai, bmw, wartburg, whatever...

 

crn pa mora bit to je ze res :)

 

tko, da mal vseen chill out ker ves da te zajebavam

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam ti si tale nisan cist smrtno resno vzel...si pravi nissan ambasador

na en nacin je kar hvale vredno

 

jaz pac nikol ne bom postekal branjenje znamk, ker mi je cist vseen a je mazda, hyndai, bmw, wartburg, whatever...

 

crn pa mora bit to je ze res :)

 

tko, da mal vseen chill out ker ves da te zajebavam

 

?rn trabi :ouje:

 

 

labijeva izjava na BMW prek msn: Brot Mit W?rstchen :rispekt::ouje::hohoho:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo zdaj pa ?e Nisdeja zajebava? pa niti Hyundai ne napi?e? pravilno! <_<

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:hohoho:

Ej saj ni panike sam na kito mi pa gre ko ljudje pljuvajo nekaj na splo?no ?eprav znamke sploh ne poznajo ali pa sklepajo po ene parih primerih. Kot sem ?e napisal, bi po ene parih primerih lahko sklepal tudi o Mazdi kaj slabega pa je zato vseeno ne pljuvam in se posmehujem Mazda?em. ;)

 

Edit:

labijeva izjava na BMW prek msn: Brot Mit W?rstchen :rispekt::ouje::hohoho:

 

Lahko bi vedel. :hohoho:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce mislis, da se posmehujem pol res zalostno in me nic (0) ne poznas...

 

s hyundaiem (sorry denis za spelling) sem mel izkusnje, in so ble slabe moram rec.

Imel sem neko mikrovalovno pecico in najrprej so odpadli gumbi pol je nehala delat in posledicno se mi je mocno zmanjsal repertoar na meniju :(

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prosim banajte me ker sem spoznal, da enostavno nisem vreden tega foruma pa grem raje na :pepsi::)

 

Sam rec kdaj, bo danes zve?er prepozno ? :D

 

kaj se zgodi ko mx3 na?ge skyline-a :hohoho:

 

http://www.youtube.com/watch?v=l5RThoggxeM...feature=related

 

 

Pomoje ga je vozil en amater. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.