Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

Sem lastnik mazde 6 letnik 2002 z dizel motorjem. 175 ooo km

 

Moj problem se je pojavil pred kratkim ko sem se zjutraj odpravil v slu?bo in je bilo za majski ?as izredno mrzlo. Ko sem speljal je avto za?elo tresti in butati. Ve?ina jih pravi da je sklopka in vztrajnik ampak mene zanima va?e mnenje. Vem tudi da je kar nekaj tem na ta naslov "trese" ampak niti ena ni dokon?ana in niti en na koncu ni povedal kako je re?il svoj problem.

 

Opis problema:

 

Torej zjutraj ko prvi? speljem mi za?ne avto tresti in na ?ase je ob?utek da tudi buta. Ampak najbol sme?no je pa to da ko se avto pogreje oz po nekaj casu se to butanje umiri in se tudi problem popolnoma umiri.

Nekaj amaterskih mehanikov je gledalo in eden izmed njih je rekel da mi ob v?igu avtomobila, zgornji nosilec motorja zelo "zaple?e".

 

Zanima me ali se vam kaj sanja kaj bi bilo, ali pa kaj bolj najtan?nega kot samo domneve.

 

sklopka pa naj bi bila dobra sam mi ob speljevanju takoj prime mi ne drsi.

 

 

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po mojem mnenju imajo amaterski mehaniki kar prav... :blush:

 

Na moji M6 imam trenutno enak problem.. samo da ne izgine s segretjem motorja. Si prepri?an, da se s ?asom ne samo navadi? na tresenje? Meni v ponedeljek mehanik menja vztrajnik in sklopko ( s samo sklopko ni (?e) ni? narobe .. ampak jo preventivno menjam sedaj, ko bo ?e vse razkopano in imam potem spet ve? kot 150k km mir..). Pelji k mehaniku - meni je domneve o okvari vztrajnika potrdil po 2. sekundah vo?nje :)

 

..je pa popravilo precej drago (zaradi materiala) - pripravi se na ?ok :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ?alost so "sodobne" sklopke tolk modrniziral da je samo sranje.

Vztrajnik je sedaj sestavljen iz najmanj treh delov srednji del ki je pritrjen na glavno gred, neka guma-bla?ilec sunkov in zunanjega dela kamor "prime" lamela ko jo stisne ko?ara. Zato se imenuje dvomasni vztrajnik in zato pa lamela nima ve? vzmeti(kot "stari" sistem), ki bi bla?ile sunke.

To imajo sedah vsi dizli in tudi CX7, bonus je problemi in cena vztrajnika.

 

Mazda hvala da je na MPS ostalo z klasi?no"staro" lamelo in navaden vztrajnik iz enega kosa. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji M6 imam trenutno enak problem.. samo da ne izgine s segretjem motorja. Si prepri?an, da se s ?asom ne samo navadi? na tresenje? Meni v ponedeljek mehanik menja vztrajnik in sklopko ( s samo sklopko ni (?e) ni? narobe .. ampak jo preventivno menjam sedaj, ko bo ?e vse razkopano in imam potem spet ve? kot 150k km mir..). Pelji k mehaniku - meni je domneve o okvari vztrajnika potrdil po 2. sekundah vo?nje :)

 

..je pa popravilo precej drago (zaradi materiala) - pripravi se na ?ok :glare:

 

kok pa je to drago?kako je ugotovil da je vztrajnik?njegova diagnoza?hvala za odgovor in lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji M6 imam trenutno enak problem.. samo da ne izgine s segretjem motorja. Si prepri?an, da se s ?asom ne samo navadi? na tresenje? Meni v ponedeljek mehanik menja vztrajnik in sklopko ( s samo sklopko ni (?e) ni? narobe .. ampak jo preventivno menjam sedaj, ko bo ?e vse razkopano in imam potem spet ve? kot 150k km mir..). Pelji k mehaniku - meni je domneve o okvari vztrajnika potrdil po 2. sekundah vo?nje :)

 

..je pa popravilo precej drago (zaradi materiala) - pripravi se na ?ok :glare:

 

 

 

in kak?en je rezultat? je bolje ko ti je zamenjal vztrajnik? in cena popravila?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem prevzel mojo mazdo 6 pri g. Peljkotu v Medvodah... po menjavi vztrajnika, sklopke, ?i??enju cedila v karterju, podlo?ke za ?obe, olje za menjalnik, mali servis in ?e par malenkosti .. Morem re?ti da je to sedaj drug avtomobil :bravo:. Tresenje v leru in pri pospe?evanju je popolnoma izginilo.. Pod 160km/h med ljubljano in NM ni ?lo .. od same sre?e :blush: . Za to popravilo sem po branju forumov dal na stran 1500?, vendar sem pri?el skozi z 1200?. Cene nisem niti zbijal (?eprav sem ponavadi kar trd pogajalec B) ), ker sem bil z delom in odnosom zelo zadovoljen. Brezpla?no mi je bil posojen tudi nadomestni avtomobil (za 2 dni in to ?isto novi kangoo :notworth: ) .. Sam sem mislil, da bi pri?el ceneje skozi, ?e bi sam nabavil material, vendar je bolje da ti mehanik nakupi material, ker ima veliko popusta pri dobaviteljih (on je dobil material za 680?, meni pod 850? ni ratalo nikjer).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha tvoja je bla na dvigalu v ponedeljek popoldne. :hudicek:

Vztrajneki je bil pa popolnoma zjeban, lamela in ko?ara sta bli ?e kukrtolk ok-ni bla potrebna menjava, ?e nebi vztrajnik sral.

Samo ima? pa kar dobro rjavo, kot pa tud vsi ostali. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha tvoja je bla na dvigalu v ponedeljek popoldne. :hudicek:

Vztrajneki je bil pa popolnoma zjeban, lamela in ko?ara sta bli ?e kukrtolk ok-ni bla potrebna menjava, ?e nebi vztrajnik sral.

Samo ima? pa kar dobro rjavo, kot pa tud vsi ostali. :angry:

 

Moja pa ?e ni...zaenkrat. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja je bla na dvigalu, ja :). Kakor sem ?e par postov vi?je napisal.. sklopka je ?e lepo prijela in sem domneval da ni ?e fu?, ampak ?e je ?e vse razkopano, je dobro da se zamenja, pa ima? potem skrb manj.

Je res kar rjava po podvozju.. sploh po pragovih ( blatniki pa niso problem). zdej bom dal rihtat par prask na avtu ( kasko :P ) ..pa bom vpra?al li?arja kaj lahko glede tega naredi(m). Najraje bi sam vse zbrusu, pa namazal z eno za??itno barvo..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem si pa vztrajnik pa sklopko dost poceni dobil?

 

Pele jo je. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sej to sem mislil ja :) Samo za pred FL je mislim, da vztrajnik malo cenej?i? Al se motim?

 

Pomoje je popolnoma isti. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

FL ima vecjo sklopko

 

Pomeni da ?e bolj trese kot pri navadni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem prevzel mojo mazdo 6 pri g. Peljkotu v Medvodah... po menjavi vztrajnika, sklopke, ?i??enju cedila v karterju, podlo?ke za ?obe, olje za menjalnik, mali servis in ?e par malenkosti .. Morem re?ti da je to sedaj drug avtomobil :bravo:. Tresenje v leru in pri pospe?evanju je popolnoma izginilo.. Pod 160km/h med ljubljano in NM ni ?lo .. od same sre?e :blush: . Za to popravilo sem po branju forumov dal na stran 1500?, vendar sem pri?el skozi z 1200?. Cene nisem niti zbijal (?eprav sem ponavadi kar trd pogajalec B) ), ker sem bil z delom in odnosom zelo zadovoljen. Brezpla?no mi je bil posojen tudi nadomestni avtomobil (za 2 dni in to ?isto novi kangoo :notworth: ) .. Sam sem mislil, da bi pri?el ceneje skozi, ?e bi sam nabavil material, vendar je bolje da ti mehanik nakupi material, ker ima veliko popusta pri dobaviteljih (on je dobil material za 680?, meni pod 850? ni ratalo nikjer).

 

 

To pomeni da ?e grem k temu mehaniku mi bo zamenjal skolpko in vstrajnik za 680? plus delo ??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem nekaj let nazaj tukaj gledal Denona-a pa KEF zvočnike, sam potem nisem šel v nakup.   AV Receiverji za premium hiši kino | specializirana trgovina | AV-PLANET.SI WWW.AV-PLANET.SI AV receiverji s sodobnimi mrežnimi funkcijami postajajo center naše avdio video zabave. Dolby Atmos, DTS-X, top zvok in 4K slika...  
    • Tuner...bi rekel tako-v bistvu ne rabiš,ker UKV radijske postaje v studijih na polno komprimirajo oz. predvajajo samo še MP-3...mogoče klasična glasba na prvem programu,da ne,ostalo je pa vse ista "mineštra",tako da tudi če bi kupil posebaj komponento UKV tuner,se nebi kaj veliko poznalo v primerjavi z aplikacijo na TV,telefonu ipd. Jaz imam 5 segmentno UKV Yagi anteno na strehi,pa radija preko UKVja praktično ne poslušam več. Zase pač moraš vedeti,ali nucaš,ali pa ne....k eni pa npr. obvezno hočejo DAB+....vsaj jaz npr. v avtu radija sploh ne poslušam,in ko sem primerjal,sem ugotovil,da je na DABju tako skomprimirano,da je pri UKVju lepši zven.   Za eARC pa še to. Moj TX-RZ900 ima tudi le ARC,a uporabljam TV praktično le kot monitor. Glavni vir sta mi Oppo BluRay player in zelo zmogljiv HTPC,tako da tega problema nimam. Kot rečeno-če pa želiš to,kar ti novejši TVji omogočajo-da je TV tisti glavni vir (IPTV-aplikacije npr. T-2 ipd...,D-SATtuner,predvajanje datotek z HDDja preko TVjevega USBja.....)...v tem primeru nikakor ne smeš vzeti "starejšega" modela če se nočeš odreči visokoločljivim formatom za zvok.   Sicer si pa najbrž že pogruntal,da novejši modeli vsi to že imajo,ker se to smatra kot nekaj samoumevnega.   5 vs. 7 ali večkanalna končna stopnja pa tudi ni neka velika razlika v cvenku...tudi v konstrukciji ne...si najbrž pogruntal,da je tvoj tastari bil v osnovi 7 kanalen...so samo izpustili nekaj elementov,drugače pa isti "šmorn". Jaz bi v vsakem primeru vzel 7 ali več kanalov,ker imam še staro izkušnjo,ko sem starega analognega (Dolby ProLogic) Onkyo 525R uporabil za multi-room tudi za kuhinjo...če si v stanju potegniti tista dva kabla-ti povem,ko to imaš,ne boš hotel pogrešati. Ali pa,če želiš kdaj "stopničko višje" na Dolby Atmos ali DTS-X...z vsaj dvema stropnima zvočnikoma...ne rabita biti ne vem kaj,ker pod 200Hz ne predvaja...razlika na navadni 5.1 pa je skoraj kot iz mono na stereo....z ustreznim materialom seveda. Torej če imaš suhomontažne stene-dva navadna vgradna avto-zvočnika sta že čist OK....   Če si kaj podrobneje pogledal Sony-ja....omogoča tudi wireless surround+Atmos z aktivnimi zvočniki (z vgrajeno baterijo) SA RS5...a stanejo 700€🙄...omogoča tudi Sonyjev wireless subwoofer....  
    • In potem bi bili radi Švica ... 🙃 😢   Podpiram strokovne rešitve v okviru veljavnih pravil igre, takih umazanih bližnjic pa ne. 
    • Se pozabil objavit    
    • Slovenski znanstveniki so ugotovili, da 1 deci Jegra na dan ne samo, da je zdravo ampak je tudi premalo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.