Skoči na vsebino

Hudi avti in fotke nasploh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lepa k ps :)

Kaj je tukaj lepega, ne razumem ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tvoji manjka kak blatnik, ?aromet,...?  :ne vem:  :ne vem:

 

Druga? pa US model,17" original litke in zamenjani fedri, bv, pod haubo pa shirani hr?ki. :huh:  :huh:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tak aero body kit se je pred kratkim prodajal na forumu, zdj ga ima pa jo?t na svoji in v ?ivo je res strupen.Masko pa tud ni te?ko dobit,tko da tako kot je na fotki,tud sam hitr nardi? :bravo:

 

Motorizacija je pa potem druga stvar..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Men osebno je cist huda, ker ?e bi mela ?e kej dodatnega bi bla ?e preve? "ri?asta". Drga? pa itq na ta staro ?estko tele feltne najbl sedejo. Za odbijac se pa spomnem ja k je en prodaju komplet sprednji in zadnji odbijac in pragove, ker  mu je zaribala :). Nvem no men je to stokral leps kokr pa recimo tista slika par postov visje k je jost objavu eno trojko k ma feltne tko prevelke, da je vrjetn mogu kej blatnik rezat.. ugl. tist je men ogabn :D. Bohvet kko se tisto cudo sele vozi.

 

Drga? sm pa ?e razmi?lu v tej smeri viper sam je tak odbija? dost te?ko dobit, ?e ?e je pa $200 ali ve? in kje je ?e po?tnina. Maska se pa na ebaju prodaja za 100? tko da nej jo kr majo za ta denar :D

Napisano

Glede na to da je ameriska se bolj slabo vozi...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede na to da je ameriska se bolj slabo vozi...

A za ameri?ki trg nej bi ble slab?e narjene kot za EU ? :)

Napisano

A za ameri?ki trg nej bi ble slab?e narjene kot za EU ? :)

zakaj misli? da imajo oni svojo 6ko, ki je pol cenej?a, in zakaj se ne prodaja cx9 (stari model)v EU, da ti pomagam - se ne sme prodajati v EU?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zakaj misli? da imajo oni svojo 6ko, ki je pol cenej?a, in zakaj se ne prodaja cx9 (stari model)v EU, da ti pomagam - se ne sme prodajati v EU?

CX-9 se je prodajala v evropi, sam v dolocenih drzavih ne
Napisano

CX-9 se je prodajala v evropi, sam v dolocenih drzavih ne

Rusija in podobni niso eu. Ostalo je vse uvozeno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nemci so jih mel

uvo?eno!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Doch nun denken sie an etwas Gro?es, sie pr?fen den Import des Gel?ndewagens CX-9. Nachdem sie im letzten Jahr einige hundert urspr?nglich f?r Russland bestimmte Autos ?berraschend gut verkaufen konnten, wollen sie nun wom?glich die n?chste Charge des Allradlers ins Land holen.

 

?hrend man bei uns f?r einen BMW X5 54.900 und selbst f?r einen Nissan Murano 46.740 Euro bezahlen muss, kostet der CX-9 in Amerika umgerechnet rund 22.840 Euro. Nat?rlich l?sst sich dieser Tarif nicht direkt nach Deutschland ?bertragen. Doch als die Russland-Reste ohne Preisbindung angeboten wurden, gab es den CX-9 f?r gut 30.000 Euro

 

cx-9 nimajo samo nemci, imajo jih najve? ?ehi in poljaki - vse iz rusije

zato pa vsi nestrpno pri?akujejo novo

http://www.digitaltrends.com/cars/2015-mazda-cx-9-joyride/

 

ampak 3,7L ne bo, ker ne dosega Euro stanardov, pri stari pa to poleg aktivne varnosti, ki je ?e leta in leta zahtevana za evropski trg ni dopu??alo da se prodaja.

 

Res je imela nem?ija po salonih cx-9 a je bilo vse uvo?eno posebej iz rusije

 

tole ne gre ve? v eu poleg zahtevanih varnostnih standardov

Unfortunately, the six-speed automatic and decades-old Ford-sourced V6 ? despite being rated at 273-horsepower ? don?t do much to briskly move the CX-9. The big Mazda may be rated at a respectable 7.6 second 0-to-60 time, but the sensation is not overly pleasant. Worse, though, passing power is rather limited. It isn?t exactly terrible. But, when performance is the brand?s calling card, it is disappointing.

 

 

Zato tudi opu??ajo razvoj wankla, ne morejo ga spraviti v Euro5, s tem ne bo rx9ke, vsaj v evropi ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj so ble vse nove, sam z drugega kanala

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

men je bli glih zato ful vsec z tem marin camo folijo :D komi je na trajekt prlezu :D

Ej....Jo?t ?ta..bi mogel tvojo Mazdurino zraven parkirati in slikati..he he lp:-):-):-)

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.