Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Z mojo mazdico (jo mam ?ele 2 mesca) imava nekaj neraz?i??enih zanimivosti ?e, ena od njih je to, da ko avto zjutraj zalaufam (oz. kadarkoli, ko je motor hladen), v motorju nekaj klenka oz. zvok je zelo te?no podoben zaribanemu ventilu. Najbolj se pojavlja nekje v obmo?ju 1000-1500 obrati ob pospe?evanju, je popolnoma sorazmeren z obrati motorja. Ko se avto ogreje, zvok po?asi pojenja oz. ?e res napeto poslu?a?, se ga nekako ?e sli?i (al pa mam jest prisluhe, ne vem).

Uglavnem, na motorju se je nekaj 100km nazaj delal velik servis, kjer sem tud pojamral glede tega klenkanja in so rekli da so vsi mehankarji v delavnici poslu?al zadevo in da pri?li do sklepa da se sli?i ena termi?na za??ita okoli turbine, ki resonira in da so zadevo za silo pripel, samo dejstvo je, da motor ropota ?e kr in ni? manj kot je prej (da bi lahko rekel, da se karkoli pozna "vlo?en trud").

Je to kej znanega na tem motorju al pa? ?e na kakem drugem servisu vpra?am za mal bolj "poslu?no" mnenje? =)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Mogo?e bo kaka ?oba po?asi oddelala svoje.

 

Ja, to tud mene skrbi, ker "moj" osebni mehankar, je rekel, da je mel en primer, ko je ?oba strelala prebogato me?anco in se je cilinder pregreval, posledi?no je zaribal vse skup.

Tega si pa ne ?elim glih...

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Sej lahko hitro vidi? ?e je ?oba. Zalaufa? pa odklopi? konektor iz ?obe pa vidi?, ?e neha klenkat :) A ?e AC pri?ge?, kaj bolj klenka?

Napisano

Sej lahko hitro vidi? ?e je ?oba. Zalaufa? pa odklopi? konektor iz ?obe pa vidi?, ?e neha klenkat :) A ?e AC pri?ge?, kaj bolj klenka?

 

ni razlike, sm probal dans... s klimo ali brez, isto je. Bom se poigral ?e jutri mal, ?eprov je problem ker se dejansko zadeva sli?i samo med vo?njo, u ?tantgasu je miren tek, ni? ne ropota, ni?esar ni sli?at. Ko pa speljem in pospe?ujem, pa ropota. S tem da ?e mal bolj agresivno na gas stopim, se bolj sli?, ko ?e peresno narahlo obrate dodajam... :)
ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Zdravo!

 

Z mojo mazdico (jo mam ?ele 2 mesca) imava nekaj neraz?i??enih zanimivosti ?e, ena od njih je to, da ko avto zjutraj zalaufam (oz. kadarkoli, ko je motor hladen), v motorju nekaj klenka oz. zvok je zelo te?no podoben zaribanemu ventilu. Najbolj se pojavlja nekje v obmo?ju 1000-1500 obrati ob pospe?evanju, je popolnoma sorazmeren z obrati motorja. Ko se avto ogreje, zvok po?asi pojenja oz. ?e res napeto poslu?a?, se ga nekako ?e sli?i (al pa mam jest prisluhe, ne vem).

Uglavnem, na motorju se je nekaj 100km nazaj delal velik servis, kjer sem tud pojamral glede tega klenkanja in so rekli da so vsi mehankarji v delavnici poslu?al zadevo in da pri?li do sklepa da se sli?i ena termi?na za??ita okoli turbine, ki resonira in da so zadevo za silo pripel, samo dejstvo je, da motor ropota ?e kr in ni? manj kot je prej (da bi lahko rekel, da se karkoli pozna "vlo?en trud").

Je to kej znanega na tem motorju al pa? ?e na kakem drugem servisu vpra?am za mal bolj "poslu?no" mnenje? =)

 

POPOLNOMA ISTI PRIMER sem mel na moji 6-tki!

vrzi mikro jermen z altenatorja pa ti mora zadeva utihniti in bo? ugotovil, da se ti sli?i napenjalec mikro jermena!

99%

Napisano

Ja, to tud mene skrbi, ker "moj" osebni mehankar, je rekel, da je mel en primer, ko je ?oba strelala prebogato me?anco in se je cilinder pregreval, posledi?no je zaribal vse skup.

Tega si pa ne ?elim glih...

 

Sva?ta.

 

?oba samo dozira nafto in ne zraka in ?e je nafte preve? je manj ?kodljivo kot ?e jo je premalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sej menda se je soba "uscala" in je blo prevec vsega not.

 

Uglavnem, zadevo smo resil, na Gami so mi na novo skalibriral sobe pa nek cistilni program skoz dal za sobe pucat. zdej avto zjutrej se mal ropoce, samo to je tipicno dizelsko ropotanje, tistga zvoka ni vec.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No, ker nisem sre?en, ?e ne bi imel problemov na isto temo...

Hladen zdej laufa lepo, tudi ko se ogreje, je uredu, se mi pa dogaja, ko toplega spet v?gem, da se zdej isti zvok pojavlja pri vro?em motorju... Nekje v prostem teku (ko se priklop kompresor za klimo in mal zajambra masina) in pa ko speljujem... Ne vem, kako da nimam enkrat sre?e s temi avti jest nikakor :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Pa sej to se sli?i pri vseh, k vklopi klimo, da se zvok motorja spremeni, ker se pove?a obremenitev motorja. Je pa zoprno ugibat, ker bi bilo treba ta zvok pa? sli?at v ?ivo, da bi se lahko reklo, da je nekaj narobe.

33112_1.png

Napisano

No, ker nisem sre?en, ?e ne bi imel problemov na isto temo...

Hladen zdej laufa lepo, tudi ko se ogreje, je uredu, se mi pa dogaja, ko toplega spet v?gem, da se zdej isti zvok pojavlja pri vro?em motorju... Nekje v prostem teku (ko se priklop kompresor za klimo in mal zajambra masina) in pa ko speljujem... Ne vem, kako da nimam enkrat sre?e s temi avti jest nikakor :)

 

To?no tako je bilo pri meni. Zamenjal sem ?obo in zvok je izginil. Meni je ?e kar fejst tolklo ko se je kompresor vklopil, pa tudi ob spreljevanju. ?obo imam doma, moram ?e poslat na diagnozo, ?e se da kaj obnoviti...

Napisano

Pa sej to se sli?i pri vseh, k vklopi klimo, da se zvok motorja spremeni, ker se pove?a obremenitev motorja. Je pa zoprno ugibat, ker bi bilo treba ta zvok pa? sli?at v ?ivo, da bi se lahko reklo, da je nekaj narobe.

 

Ajvar jo je sli?al... Ne vem, se mi zdi v?asih da res prov nemarko kleplje...Se bojim da bo ?oba kaka res, ker pokanje se najbolj sli? gor pod tisto plastiko okrasno...

SpEkTr, a ?obe lahk kr med tekom odklaplja?? Bi res rad probal, da vsaj vidm, ktera je tista 'taprava'...

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Ajvar jo je sli?al... Ne vem, se mi zdi v?asih da res prov nemarko kleplje...Se bojim da bo ?oba kaka res, ker pokanje se najbolj sli? gor pod tisto plastiko okrasno...

SpEkTr, a ?obe lahk kr med tekom odklaplja?? Bi res rad probal, da vsaj vidm, ktera je tista 'taprava'...

 

Daj zlij se aditiv v tank za sobe prej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Daj zlij se aditiv v tank za sobe prej

 

Mi? da bo kej koristlo? To je tista zadeva za ?i??enje, right?
ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Meni ni nucalo. Zgleda je bla ?e preve? zdrta. Ko enkrat onrk klenka vpra?anje, kolk aditiv lahko naredi. Pomoje je aditiv bolj kot ne preventiva.

 

Ja lahko odklopi?. Zgleda :) Tako se hitro vidi katera je..ali pa pa? tester. ?eprav takrat je tester kazal ?isto drugo ?obo, kot smo jo potem menjali.

Napisano

Meni ni nucalo. Zgleda je bla ?e preve? zdrta. Ko enkrat onrk klenka vpra?anje, kolk aditiv lahko naredi. Pomoje je aditiv bolj kot ne preventiva.

 

Ja lahko odklopi?. Zgleda :) Tako se hitro vidi katera je..ali pa pa? tester. ?eprav takrat je tester kazal ?isto drugo ?obo, kot smo jo potem menjali.

 

 

cena ?obe? si vzel novo ali kak?o drugo varianto?

  • 5 let kasneje...
Napisano

No, sicer je to tema stara ampak sem ?ele pred kratkim re?il zadevo oz. na?el te?avo.

Nosilci motorja so po?asi zgubili nosilnost (hidravli?ni) in se je v levem ovinku motor usedel prakti?no na karoserijo oz. stisnil nosilec skup, zato so se vse vibracije prenesle na karoserijo. To je tudi upravi?ilo ropotanje samo pod gasom, ker v prostem teku v isti situaciji zadeva ni ropotala.

 

?e bo komu pomagalo, preden bo tako resno razmi?ljal o novem vztrajniku in ostalih dra?jih posegih, ki niso ba? potrebni :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

To je pri menjalniku nosilec?

 

Ker jaz pa imam ?uden zvok ko se peljem in popustim gas se pravi, ko ni obremenitve oz min., in avto poganja motor.

 

Tipi?nih vibracij za vztrajnik pri dolo?enih vrtljajih ?e ni sli?ati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ja pa saj ja ves kdaj ti gre nosilec motorja ? Cel avto klocka...

Nja, nisem lih stru?ko, tako da sem bl lahko ugibal. Pa zadeva ni bila konstantna, samo v ovinkih in ko sem bil na gasu, zato so mi na vsakem koncu dobil drugo ugibanje. Eni so rekl vztrajnik, drugi so obto?eval polosovine, tudi kolesni le?aji so ?e bili razlog...

 

Potem sem avto pustil na poobla??enem za 14 dni (smo ?li z drugim na morje ;)) in so od tam javili, da sumijo nosilec pa tudi niso garantiral 100%, da je to to. Ker je zadeva bila cenovno sprejemljiva za "ugibanje" sem se odlo?il zamenat in je stvar OK. Ni ?ist odpravljen zvok, tako da sklepam, da je treba ?e kakega zamenat, ampak vsaj vem na ?em smo

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.