Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Jaz sem to rešil z redline mtl oljem. Od takrat imam mir.

Enako. Sedaj je menjalnik čisti užitek. 🤗 Velikokrat grem kar tako en krog po obali, da lahko uživam v menjavanju in vožnji na sploh. In seveda v sončnem in toplem vremenu, ki je prevladovalo cel ta teden pri nas. 😊

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je scania napisal:

Jaz sem to rešil z redline mtl oljem. Od takrat imam mir.

 

pred 59 minutami je Alex napisal:

Enako. Sedaj je menjalnik čisti užitek. 🤗 Velikokrat grem kar tako en krog po obali, da lahko uživam v menjavanju in vožnji na sploh. In seveda v sončnem in toplem vremenu, ki je prevladovalo cel ta teden pri nas. 😊

 

Sedaj mi je jasno. Vedno manj mažejo, da dosegajo nižjo porabo, tako pri motornem olju, kot pri olju menjalnika. Pol pa zobnike pobere pri 130.000 km ...

 

Katero Redline mtl točno sta uporabila?

 

slika.png.e2bf07d9b95e170c54bb8a64e8ef9f72.png

slika.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

 

Sedaj mi je jasno. Vedno manj mažejo, da dosegajo nižjo porabo, tako pri motornem olju, kot pri olju menjalnika. Pol pa zobnike pobere pri 130.000 km ...

 

Katero Redline mtl točno sta uporabila?

 

slika.png.e2bf07d9b95e170c54bb8a64e8ef9f72.png

slika.png

Olje v menjalniku za majhno porabo goriva? 🤔Oni to resno ali se samo hecajo?? 

 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Olje v menjalniku za majhno porabo goriva? 🤔Oni to resno ali se samo hecajo?? 

Z žlico mešaj 1 minuto v litrskem kozarcu vodo in nato še 1 minuto med in ti bo takoj jasno. 😁

Napisano

Tako je, kot je že @Janez007napisal vsi proizvajalci avtomobilov stremijo k nižji porabi goriva in eden od načinov je tudi optimiranje porabe z olji.

V menjalniku pravtako pride do trenja med zobniki zato so tudi menjalniško olje priredili Eco standardom. Kar pa včasih ni najbolje za samo dolgotrajnost komponent. 

Zdaj za Mazdin menjalnik glih ne morem rečt da ni vzdržljiv, kar se tiče samega prestavljanja pa bi lahko bilo boljše. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

@Aless, danes sem pri menjavi koles opazil veliko rje na srednjem delu kolesa (malo manj sicer kot na spodnji simbolični sliki). Rjo sem s krpo očistil in površino na tanko namazal z navadno mastjo, ki sem jo imel pri roki in ki naj bi imela tudi protokorozijske učinke. Je to pametno ali še slabše, kot če bi pustil pri miru?

 

slika.png.a235145712267f28719abc92d6fb8bcb.png

 

slika.png.9d60029b3376f2d5d10c90fa9a2b621f.png

 

http://trgovina.evt.si/si/izdelek/393/mast-olma-lis-ep-2/

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 43 minutami je Janez007 napisal:

@Aless, danes sem pri menjavi koles opazil veliko rje na srednjem delu kolesa (malo manj sicer kot na spodnji simbolični sliki). Rjo sem s krpo očistil in površino na tanko namazal z navadno mastjo, ki sem jo imel pri roki in ki naj bi imela tudi protokorozijske učinke. Je to pametno ali še slabše, kot če bi pustil pri miru?

 

slika.png.a235145712267f28719abc92d6fb8bcb.png

 

slika.png.9d60029b3376f2d5d10c90fa9a2b621f.png

 

http://trgovina.evt.si/si/izdelek/393/mast-olma-lis-ep-2/

 

 

To pri vseh rosta in je normalno,lahko pa namastiš kot si ti a ne preveč,da ne boš poleti imel vse mastno naokoli.....👍

Napisano

@Janez007 namesto navadne masti priporočam bakreno mast zaščiti pred rjo, bakrena mast zdrži višje temperature in ne bo raztekla ob morebitni višji temperaturi, ki lahko nastane na pestu sprednjih zavor. 

Jaz vedno uporabljam bakreno, z njo tudi namažem vodila zavornih čeljusti tam ko nalega zavorna ploščica. Tako ploščica lepo drsi po vozilu in nič ne more zarostat, posledično ne morejo zaštekat zavorne ploščice. 

Aja tudi za vijake koles uporabljam bakreno mast v spreju. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 minuto je Aless napisal:

@Janez007 namesto navadne masti priporočam bakreno mast zaščiti pred rjo, bakrena mast zdrži višje temperature in ne bo raztekla ob morebitni višji temperaturi, ki lahko nastane na pestu sprednjih zavor. 

Jaz vedno uporabljam bakreno, z njo tudi namažem vodila zavornih čeljusti tam ko nalega zavorna ploščica. Tako ploščica lepo drsi po vozilu in nič ne more zarostat, posledično ne morejo zaštekat zavorne ploščice. 

Aja tudi za vijake koles uporabljam bakreno mast v spreju. 

Aless, hvala. 😊
Bom nabavil do naslednje menjave. 

Napisano (urejeno)

Na Mazdi 3 G120 imam od zadnje menjave prevoženih 11.400 km (skupaj 51.500 km), olje pa je na šibki skoraj na minimumu.

 

Ker nimam doma originalnega Mazda 5W-30 olja, bo verjetno čisto OK tole GM dexos2, ki ga je še nekaj v kanglici??? Kaj praviš @Aless, naj dolijem originalno Mazdino ali bo tole OK?

 

Kaj narediti, če sploh kaj, saj bo redni servis že čez dober mesec?

 

slika.png.9e83a284fdeb884bd8607a17a91a1aac.png

 

slika.png.402d9049e8716ae75512f65b3701b5db.png

 

 

slika.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Jaz nebi mešal, kupiš original mazda 5w30 ultra in to je to, pa se imas potem za naprej ce bos rabil za dolivanje. Koliko pa imas prevozenih na m3?

Al pa naredis servis 1mesec prej, skodit nemore 🙂

Popravljeno od scania
Napisano
pred 25 minutami je scania napisal:

Jaz nebi mešal, kupiš original mazda 5w30 ultra in to je to, pa se imas potem za naprej ce bos rabil za dolivanje. Koliko pa imas prevozenih na m3?

Al pa naredis servis 1mesec prej, skodit nemore 🙂

Se popolnoma strinjam z napisanim. Jaz bi naredil servis takoj, ne bi čakal še en mesec. Me pa malo skrbi ta nizek nivo olja pri prevoženih samo 11Kkm.🤔

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je scania napisal:

Jaz nebi mešal, kupiš original mazda 5w30 ultra in to je to, pa se imas potem za naprej ce bos rabil za dolivanje. Koliko pa imas prevozenih na m3?

Al pa naredis servis 1mesec prej, skodit nemore 🙂

Evo rešeno, tegale sem pravkar nabavil in jutri bom vlil ene 2 dcl. Kot rečeno, od zadnje menjave prevoženih 11.400 km (skupaj 51.500 km). Danes sem tudi spustil eno kapljico na papir in jutri objavim vzorec. 🙂

 

slika.thumb.png.f45a785cbc8e4e97bce530119af342b6.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

@Janez007če je M3 G120 še v garanciji, pol ne bi mešal drugega olja zraven.

Kot drugo Dexos2 je bolj namenjen dizlom, ampak načeloma ne bi bilo nič narobe če bi vlil zraven, ni pa optimalno. 

Nvm kaj si mislil s tisto drugo slikico Mazdinega olja, za G120 mora biti olje Mazda Ultra 5w30. 

P. S. Mazda Ultra DPF 5w30 je za dizle. 

P. S. S: glede na sliko šipke olja, še ni panike, imaš cca pol centimetra nad minimumom. Jaz bi pustil zako kot je pa spremljal če še kaj olja požere, bi pač pol prej naredil servis. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Se popolnoma strinjam z napisanim. Jaz bi naredil servis takoj, ne bi čakal še en mesec. Me pa malo skrbi ta nizek nivo olja pri prevoženih samo 11Kkm.🤔

Meni se očitno ne meša z bencinom, da bi ga bilo potem vedno več. 😉

 

Ja, ga očitno tale G120 malo pije. ?zmeden? Kaj bo šele pri G165, ki ima notri 0W-20.🤔

Napisano
pred 4 minutami je Aless napisal:

@Janez007če je M3 G120 še v garanciji, pol ne bi mešal drugega olja zraven.

Kot drugo Dexos2 je bolj namenjen dizlom, ampak načeloma ne bi bilo nič narobe če bi vlil zraven, ni pa optimalno. 

Nvm kaj si mislil s tisto drugo slikico Mazdinega olja, za G120 mora biti olje Mazda Ultra 5w30. 

P. S. Mazda Ultra DPF 5w30 je za dizle. 

P. S. S: glede na sliko šipke olja, še ni panike, imaš cca pol centimetra nad minimumom. Jaz bi pustil zako kot je pa spremljal če še kaj olja požere, bi pač pol prej naredil servis. 

Sploh ne bi opazil nizkega nivoja, če ne bi želel vzeti vzorca za analizo. Sem čakal celo minuto, tresel šibko, da je padla dol ena kapljica.  🤪

Napisano
pred 4 minutami je scania napisal:

Lahko das 5w30 v g165, bo bolje za ta motor. 

Ja to itak, ker pri nas dajejo notri samo Ultro 5W-30 (za isto ceno kot v Belgiji 0W-20).

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Meni se očitno ne meša z bencinom, da bi ga bilo potem vedno več. 😉

 

Ja, ga očitno tale G120 malo pije. ?zmeden? Kaj bo šele pri G165, ki ima notri 0W-20.🤔

Vseeno je boljše, da nivo olja narašča, kot da se nevarno zniža. :harhar: Sicer pa se na moji 6-ki nivo olja od servisa do servisa dvigne mogoče za kak milimeter ali dva. Samo regeneracij ne smeš preklinjati. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 52 minutami je Alex napisal:

Vseeno je boljše, da nivo olja narašča, kot da se nevarno zniža:harhar: Sicer pa se na moji 6-ki nivo olja od servisa do servisa dvigne mogoče za kak milimeter ali dva. Samo regeneracij ne smeš preklinjati. 

S tem se pa ne strinjam, dokler nivo olja ne pade pod minimum. 😁

 

Olje, ki ga še ni požrlo, ima še vedno podobne mazalne lastnosti kot novo, ker ni razredčeno. Na drugi strani se olju z dodajanem goriva mazalne lastnosti znižajo - se razredči.

 

Sem prepričan, da tudi dizli požirajo olje, vendar se požrto olje v vsej količini ali še več kompenzira z nafto. 

 

Imaš raje olje na minimumu, ali z nafto razredčeno olje (cca 20%) na max? 😉

 

image.png.f6116c620b896355b01232dd34ffb981.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Mogoče pa sploh ne pije olja.....

Kaj pa če so ti ga nalili samo 4litre....🤔si pogledal po servisu koliko ga je bilo na šipki po menjavi?🤔

 

 

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 51 minutami je Bini napisal:

Mogoče pa sploh ne pije olja.....

Kaj pa če so ti ga nalili samo 4litre....🤔si pogledal po servisu koliko ga je bilo na šipki po menjavi?🤔

Morda sem samo preveč vzorčil. 😂

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.