Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pred 20 minutami je Alex napisal:

Večkrat, ko tu napišemo, katero olje je dobro za mazde dizel skayactiv , več je napačnih olj v Mazdah. 😉

@Alex, ti bi moral biti moderator, da bi malo pobrisal, kadar kakšno stvar drugič ali tretjič debatiramo in packamo teme. Začel pa bi lahko kar pri sebi in bi imel veliko dela. 😁

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

@Alex, ti bi moral biti moderator, da bi malo pobrisal, kadar kakšno stvar drugič ali tretjič debatiramo in packamo teme. Začel pa bi lahko kar pri sebi in bi imel veliko dela. 😁

Mogoče... A nekateri ne delamo istih napak  večkrat. 

Pa prišparano kak €. 🤣

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne vem, jaz iz neke logike težko verjamem, da olje maši DPF, ker tiste saje so zaradi izgorevanje nafte in ne olja. Tud ne vem kako bi olje v večjih količinah sploh prispelo v filter. Da pa so predpisana določena olja za DPF filtre je pa verjetno zgolj v tem, da morajo držati mazalne sposobnosti ljub temu, da se nekaj nafte meša v olje in ga s tem redči.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale članek pravi, da več kot 90% pepela, ki gre v DPF, izvira iz maziva.

 

shutterstock_607485953.6033fdc022eff.png
WWW.CCJDIGITAL.COM

Get the most out of your fleet's aftertreatment systems by understanding the role engine oil plays in diesel particulate filter...

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Janez007 napisal:

Recimo preventivno pucate DPF pri 50k prevoženih km ... :) 

Ne bo pucanja dpf, ne se veselit.Čipiral ga itak ne bom za normalno vožnjo je pa proti tvojemu, ki dela regeneracijo vsako pot do trgovine in drugo nazaj  kot nov. Zadnji dve regeneraciji je naredil na 235 in  240 kilometrih. 🤗

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Alex napisal:

Ne bo pucanja dpf, ne se veselit.Čipiral ga itak ne bom za normalno vožnjo je pa proti tvojemu, ki dela regeneracijo vsako pot do trgovine in drugo nazaj  kot nov. Zadnji dve regeneraciji je naredil na 235 in  240 kilometrih. 🤗

 

Kateri Motul točno, da sprobam?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Kateri Motul točno, da sprobam?

Ta teden gre not Ravenol. 

Motul je v redu, to olje je boljše.

Ah, kaj bo Alex govoril. 

Itak samo naklada. 😉 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Boss napisal:

Ma ne vem, jaz iz neke logike težko verjamem, da olje maši DPF, ker tiste saje so zaradi izgorevanje nafte in ne olja. Tud ne vem kako bi olje v večjih količinah sploh prispelo v filter. Da pa so predpisana določena olja za DPF filtre je pa verjetno zgolj v tem, da morajo držati mazalne sposobnosti ljub temu, da se nekaj nafte meša v olje in ga s tem redči.

 

Žal je tako da je olje oziroma njegovi aditivi glavni krivec za mašenje DPFa, gre se zato da določeni aditivi v olju ki se uporabljajo za izboljšanje lastnosti olja enostavno ne zgorijo in se počasi nabirajo na satovju DPFa. Eden o teh aditivov je Fosfor ki se uporablja kot aditiv za zmanjšanje obrabe. Drugi "zloben" aditiv pa je Žveplo, ki je antioksidant in preprečuje da se ustvarjajo usedline v olju.

V vsakem motorju prihaja do določenega zgorevanja olja, že na stenah samih valjev pokurimo nekaj olja, temu se ne moremo izogniti, je pa to zelo majhna količina. Druga stvar kako prihaja do zgorevanja olja pa je preko odduška na bloku ki je pri novejših zaprtega sistema (spet zaradi ekologije), to pomeni da oljni hlapi spet grejo nazaj v sesalni kolektor in nazaj v zgorevalno komoro, posledično ti oljni hlapi zgorijo  in grejo v DPF.

Čeprav je količina pokurjenega olja relativno majhna, vseeno zelo vpliva na samo mašenje DPFa, če imamo v olju večjo količino fosforja in žvepla, to so ugotovili tudi proizvajalci avtomobilov in olj, zato so ustvarili LOW SAPS olja.

 

Več informacij si lahko prebereš na linku

7180ebed-bf6c-4f79-9623-e2793488400f_Art
WWW.MACHINERYLUBRICATION.COM

What are Low SAPS engine oils?

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aless, čeprav se še tako trudiš, da dopoveš in razložiš  dočene stvari glede olj, lahko sam vidiš, da nekateri še vedno terajo svoje. 🤗 In potem se čudijo, da takoj, ko štartajo, jim že dela regeneracija na polno. 😬

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 22. 6. 2021 ob 22:20 je Alex napisal:

Aless, čeprav se še tako trudiš, da dopoveš in razložiš  dočene stvari glede olj, lahko sam vidiš, da nekateri še vedno terajo svoje. 🤗 In potem se čudijo, da takoj, ko štartajo, jim že dela regeneracija na polno. 😬

@Alex, na tem forumu nisi ti Boss :) , še manj pa Jest 😂

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

@Alex, še vedno ne razumeš, težava je predvsem v tvojem pokroviteljskem odnosu! Na tem forumu nisi ti Boss :) 

Ne... Boss je samo eden. Alex pa, tudi. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Alex napisal:

🤗 In potem se čudijo, da takoj, ko štartajo, jim že dela regeneracija na polno. 😬

Čak mal, kdo ma zamašen filter kot prav Tunerc? Ti al jaz? :nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Boss napisal:

Čak mal, kdo ma zamašen filter kot prav Tunerc? Ti al jaz? :nevem:

Verjetno ga imaš malo tudi ti. 

Ne se veselit preveč. 😉

Ni neke velike razlike med našima avtoma.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Janez bi moral to teorijo podpreti tako ,da bi šel takoj na ponovno menjavo olja, se pravi da da ven zvarek od dexelie, in notri olje ki ga hvalite na forumu, in interval bi moral prit nazaj na 400km. 

 

To bi bil ta prav test. Vse ostalo tukaj gor so samo domneve in klevete.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Janez bi moral to teorijo podpreti tako ,da bi šel takoj na ponovno menjavo olja, se pravi da da ven zvarek od dexelie, in notri olje ki ga hvalite na forumu, in interval bi moral prit nazaj na 400km. 

 

To bi bil ta prav test. Vse ostalo tukaj gor so samo domneve in klevete.

Še prej pa bi moral obvezno  spucati dpf. In, če bi bilo potrebno še sesalni kolektor. 

Nato novo kvitetbo olje natočit in na test. Samo olje mu ne bo delalo čudežev.

To je podobno, kot da bi se malo bolj močna mladenka oblekla tesno elastično oblekco in bi pričakovala, da bo pa naenkrat zaradi tega imela manekensko postavo. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Alex napisal:

Še prej pa bi moral obvezno  spucati dpf. In, če bi bilo potrebno še sesalni kolektor. 

Nato novo kvitetbo olje natočit in na test. Samo olje mu ne bo delalo čudežev.

To je podobno, kot da bi se malo bolj močna mladenka oblekla tesno elastično oblekco in bi pričakovala, da bo pa naenkrat zaradi tega imela manekensko postavo. 😉

Hvala @Alex, vseeno mislim, da ima @SpEkTr bolj prav, saj če želimo primerjati le učinek olja, se ostalih stvari ne dotika in spreminja. 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

10 minutes ago, Alex said:

Še prej pa bi moral obvezno  spucati dpf. In, če bi bilo potrebno še sesalni kolektor. 

Nato novo kvitetbo olje natočit in na test. Samo olje mu ne bo delalo čudežev.

To je podobno, kot da bi se malo bolj močna mladenka oblekla tesno elastično oblekco in bi pričakovala, da bo pa naenkrat zaradi tega imela manekensko postavo. 😉

 

Ja, kaj sem pa jaz nekaj časa nazan na to temo povedal. Da samo olje definitivno ni in ne more biti krivo za tako drastično razliko v intervalih. Nekaj pa sigurno doprinese...na dolgi rok. Takoj po menjavi olja pa možno dvomim, da je krivec zgolj olje.

 

Potemtakem so zelo vprašljivi tudi dodatki , ala metabond itd..

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

 

Ja, kaj sem pa jaz nekaj časa nazan na to temo povedal. Da samo olje definitivno ni in ne more biti krivo za tako drastično razliko v intervalih. Nekaj pa sigurno doprinese...na dolgi rok. Takoj po menjavi olja pa možno dvomim, da je krivec zgolj olje.

 

Potemtakem so zelo vprašljivi tudi dodatki , ala metabond itd..

Prva stvar, ki jo bom naredil, je tankanje dražjega in kao bolj kakovostnega diesla. In opazoval morebitno razliko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Janez007 napisal:

Hvala @Alex, vseeno mislim, da ima @SpEkTr bolj prav, saj če želimo primerjati le učinek olja, se ostalih stvari ne dotika in spreminja. 

Tudi ti imaš delno prav. Škoda, ker nisi tega že naredil in dal noter kvalitetno olje, pa bi takoj videli učinek olja na regeneracije. 

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Janez007 napisal:

@Alex, ti pa imaš samozavest ... po moji oceni celo nekoliko preveliko. 🤪 To me spominja na našega velikega vodjo, ki je rektorju univerze po njegovem govoru rekel, da ima prav 90%.

 

Mogoče je pa novo olje zelo kakovostno (veliko vprašanje je, kaj je kakovostno olje, isto za verigo, turbino, odmično gred, bate in cilindre, dpf filter). Zaupal sem mehaniku Pelkotu, tako kot prej Mazda servisu, zaupam tudi svojemu zobozdravniku in se ne vtikam, kakšne materiale mi vgrajujejo. Zobnih zalivk ne kupujem preko spleta in jih prinesem k zobozdravniku,  ... me pač enkrat na leto tista plomba stane 100€ 😁.

Samo smo pa doktorirali iz tega olja. Kaj čmo, ljudje smo si različni. Eni tudi potrču zaupajo, pa tip ne ve, kaj strelja. 🤣 Je treba uporabljati kmečko pamet, tudi nam, ki smo iz mesta, ostalim pa to ne bi smelo delati problemov. 😉

Eni ste trmasti, drugi nismo.

Eni poslušamo strokovnjake, drugi plavate v kalnem. Na napakah se učite. 🤗

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.