Skoči na vsebino

crd tuning box

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Stvar ni enaka, ker tebi ?e vedno ne vle?e pod 1800 obrati, s međix boxom pa ti vle?e ?e prej.

Pa dizla ima? pa te jes trah kajenja, pa ?lovek to dobi? zraven for fee. :D

 

Pa brez zajebancije, tud moj turbak "pokadi" ?rno ?e preve? zahtevam od njega, ampak komaj vidno, tako de ne moti tistih ki so tistih nekaj trenutkov za mano.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 63
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mogo?e sem slabo napisal, meni je pozimi avto tudi vlekel pri nmizkih obratih, samo ko se je ozra?je segrelo je za?el kadit in ni ve? vlekel kot prej....pa poraba mi je zrasla iz sedanjih 6.1 na 8.5...

Na tistih treh ?icah ki gredo na commorail, nima? mo?nosti regulirati ni? drugega kot da z uporom se motorju zla?e? vrednost in elektronikas posledi?no dvigne pritisk v commonrailu...zato je po moje u?inek enak

kolko bi me pri?u ta modul za mojo mazdo?

www.gistel.si

Napisano

Mogo?e sem slabo napisal, meni je pozimi avto tudi vlekel pri nmizkih obratih, samo ko se je ozra?je segrelo je za?el kadit in ni ve? vlekel kot prej....pa poraba mi je zrasla iz sedanjih 6.1 na 8.5...

Na tistih treh ?icah ki gredo na commorail, nima? mo?nosti regulirati ni? drugega kot da z uporom se motorju zla?e? vrednost in elektronikas posledi?no dvigne pritisk v commonrailu...zato je po moje u?inek enak

kolko bi me pri?u ta modul za mojo mazdo?

 

Moja poraba pri zadnjem tanku je bila 6,3.

Verjetno bi bila ?e manj?a, ?e bi ve? vozila najdra?ja, ker jaz jo kar ganjam po teh ovinkih. :hudicek:

Napisano

kolko bi me pri?u ta box za mojo Mazdo?

 

ma? zs

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja poraba pri zadnjem tanku je bila 6,3.

Verjetno bi bila ?e manj?a, ?e bi ve? vozila najdra?ja, ker jaz jo kar ganjam po teh ovinkih. :hudicek:

 

Ni re?eno,ker dizela?a mora? vozit v vi?jih prestavah z ni?jimi obrati.In to ponavadi ne?nej?emu spolu ne gre najbolj?e od rok. ;)

 

 

Napisano

Ni re?eno,ker dizela?a mora? vozit v vi?jih prestavah z ni?jimi obrati.In to ponavadi ne?nej?emu spolu ne gre najbolj?e od rok. ;)

 

Zgleda da je pri nas druga?e, ker ko se je dnevno vozila v GO je bla poraba 5,9

Napisano

Zgleda da je pri nas druga?e, ker ko se je dnevno vozila v GO je bla poraba 5,9

 

z ali brez powerboxa? Je pri tebi kaj razlike pri porabi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

z ali brez powerboxa? Je pri tebi kaj razlike pri porabi?

 

Tista poraba je bila ?e brez, ko se je vozila sama v GO, sedaj pa ne opazim kak?ne bistvene razlike, porabi tistih 6,3-6,5 l.

Napisano

Brez problema. Ce mas dpf je tole veliko bolj primerno ker ima 16 stopenj za nastavljati, tako lahko tudi pozimi downsizeas da ne kople ko nor ali unicuje gum

 

A, to pa nism vedu... zanimiva re? potem. Cene se pa gibljejo okoli?
ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

ne vem, ce bi dal se jaz tega...moram mal vprasat za mnenje na gama servisu

 

iceman mi je vse povedal...ne bomo to montiral

 

mal manjka moci pri prehitevanju ampak bo ze..za avtocestna kruzanja je dost moci

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem, ce bi dal se jaz tega...moram mal vprasat za mnenje na gama servisu

 

iceman mi je vse povedal...ne bomo to montiral

 

mal manjka moci pri prehitevanju ampak bo ze..za avtocestna kruzanja je dost moci

 

A boss-a si kj vpra?al ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

boss se ne vozi po makedoniji kosovu pa to...ne bom nc eksperimentiral, je cist ok tko kot je...zdaj sem se odlocu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

nikjer nisem zasledil odgovora ?e je tale nenastavljivi box KLIK kaj vreden ali mora biti nastavljiv. Ima mogo?e kdo tak?nega vgrajenega v svojem vozilu???

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav

Bo?tjan

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Obvezno mora bit nastavljiv... ker ?e ne bo? preklel vse ?ivo saj tisti, ki so nenastavljivi fliknejo do konca vbrizg in zarad premal zraka zadu?i motor. To je pri polnem pospe?evanju recimo v drugi ali tretji od 2000 -4500 obratov.

 

Zato vzame? nastavljivega, da najve?ji efekt doda v mal vi?jih obratih, kjer res potegne. Na?eloma je ?e fino ravno zarad tega, da 99,5% vo?nje p-box ne igra nobene vloge in ne vpliva na delovanje motorja, ?e pa rabi? mo? je pa vedno na voljo tiste parkrat, k je treba pri prehitevanju al pa kak?nemu olimpijcu pokazat pri pospe?evanju iz cestninske, da tisti ?tirje krogci le niso uber alles. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Obvezno mora bit nastavljiv... ker ?e ne bo? preklel vse ?ivo saj tisti, ki so nenastavljivi fliknejo do konca vbrizg in zarad premal zraka zadu?i motor. To je pri polnem pospe?evanju recimo v drugi ali tretji od 2000 -4500 obratov.

 

Zato vzame? nastavljivega, da najve?ji efekt doda v mal vi?jih obratih, kjer res potegne. Na?eloma je ?e fino ravno zarad tega, da 99,5% vo?nje p-box ne igra nobene vloge in ne vpliva na delovanje motorja, ?e pa rabi? mo? je pa vedno na voljo tiste parkrat, k je treba pri prehitevanju al pa kak?nemu olimpijcu pokazat pri pospe?evanju iz cestninske, da tisti ?tirje krogci le niso uber alles. :hudicek:

 

Koliko pa stane nastavljiv tuning box, nikjer nisem zasledil cene.

 

LP

Bo?tjan

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Da obodim mal tole temo...

 

Na moji mazdici mi manjka tista pikica na "i" pri pospe?evanju... pa me zanima, zdej ko se vsi ?e en lep ?as vozite z vgrajenim temle boxom naokol... a se izpla?a?

 

?e ja, mi zna kdo dat kak link, katerega moram vzet za svojo M6...

 

thenk juv

Napisano

Oooouh Yeah :)

 

Mi imamo Mal electronics, ki deluje odli?no in 'varuje' DPF ker je nastavljiv, lahko proba? mojega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mene tudi malo mika, da bi ga dal noter. Imam pa staro 6-ko brez PDF-ja :D Ima kdo kakega nastavljivega za probat? Ali pa ?e ima kdo rabljenega...?

Napisano

Mene tudi malo mika, da bi ga dal noter. Imam pa staro 6-ko brez PDF-ja :D Ima kdo kakega nastavljivega za probat? Ali pa ?e ima kdo rabljenega...?

 

se prodaja v malih oglasih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jep, ?e dobil ZS. Zdaj samo ?e ?tudiram, koliko se mi to spla?a glede na to, da sem ve?inoma uporabnik avtocest. Zvo?nega zidu tam (navadno) ne podiram, se pa prepucavamo med 100 in 170km/h, kar je itak klasika, ko se spravijo kamjonđije prehitevat s sendvi?em v eni roki, cajtngom v drugi ter avto?toparko nekje vmes. ?e bi se mi poraba zmanj?ala za kak liter (zdaj imam cca 7,3l), bi bil to recimo kar dober argument :jupiii: Jures, ti ima? to zadevo ?e dalj ?asa vgrajeno? So bile kake te?ave kdaj?

Napisano

Jep, ?e dobil ZS. Zdaj samo ?e ?tudiram, koliko se mi to spla?a glede na to, da sem ve?inoma uporabnik avtocest. Zvo?nega zidu tam (navadno) ne podiram, se pa prepucavamo med 100 in 170km/h, kar je itak klasika, ko se spravijo kamjonđije prehitevat s sendvi?em v eni roki, cajtngom v drugi ter avto?toparko nekje vmes. ?e bi se mi poraba zmanj?ala za kak liter (zdaj imam cca 7,3l), bi bil to recimo kar dober argument :jupiii: Jures, ti ima? to zadevo ?e dalj ?asa vgrajeno? So bile kake te?ave kdaj?

 

Nisem ?e sli?al pri 15ih za eno samo te?avo - le na novi Cd2.2 163, ki je o?itno ?e sw-ko nadgrajena s CD129..

 

moja CD129 dela b.p.

 

Spla?a se ti ?e se vozi? v situacijah, kjer potrebuje? trenutno mo? - prehitevanje, ve?je 'dru?inske' potovalne obremenitve....

 

Pozna se sunek in mo?, ter tudi v ?esti ali 5-i mirno prehiteva? ali pospe?uje? v najhuj?e klance

 

Poraba pri moji CD143 se ni spremenila - res da ne gledam na porabo in sem imel ve?inoma autobahne, je bila poraba povpre?no 7 - kar ni veliko za CD143 + dodatek - cca 165KM

 

Najbolj?i pridobitek, pa je da za?ne motor vle?i iz kleti - od 1100 rpm naprej, kjer je do sedaj luknja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

i Cd2.2 163, ki je o?itno ?e sw-ko nadgrajena s CD129..

 

nope, cd163 in 180 imata vecji turbo, poleg elektronike

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

nope, cd163 in 180 imata vecji turbo, poleg elektronike

 

?udno potem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.