Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes mi je med vo?njo nehalo hladiti po kaki uri in pol vo?nje do dveh, nekje na Kne?aku. Ne bom govoril, da smo bili do Trojan vsi kuhani kot juhca v avtu. Torej:

- Ko klimo pri?gem se takoj vklopi ventilator.

- cev, ki navadno crkuje pri teh avtih je bila ?e menjana.

- plin je v sistemu (preveril s kratkim pritiskom na oba ventila za izpust)

- Rele pomojem deluje, saj sem ga med delovanjem menjal z onim od meglenk in je meglenka delala, ko sem pa rele od meglenk dal h klimi ni bilo ni? od ni?.

- cevi klime niso hladne morale bi biti ledene.

- ob vklopu klime se ne sli?i tisti klik oziroma pk ki se sli?i sicer ob vklopu, na enih avtih ?ez nekaj sekund na mazdah pa takoj.

 

Evo sedaj pa zbiram predloge kaj je crknilo. Spet.

 

Aja: M6, 2007 FL CD120 DPF.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Danes mi je med vo?njo nehalo hladiti po kaki uri in pol vo?nje do dveh, nekje na Kne?aku. Ne bom govoril, da smo bili do Trojan vsi kuhani kot juhca v avtu. Torej:

- Ko klimo pri?gem se takoj vklopi ventilator.

- cev, ki navadno crkuje pri teh avtih je bila ?e menjana.

- plin je v sistemu (preveril s kratkim pritiskom na oba ventila za izpust)

- Rele pomojem deluje, saj sem ga med delovanjem menjal z onim od meglenk in je meglenka delala, ko sem pa rele od meglenk dal h klimi ni bilo ni? od ni?.

- cevi klime niso hladne morale bi biti ledene.

- ob vklopu klime se ne sli?i tisti klik oziroma pk ki se sli?i sicer ob vklopu, na enih avtih ?ez nekaj sekund na mazdah pa takoj.

 

Evo sedaj pa zbiram predloge kaj je crknilo. Spet.

 

Aja: M6, 2007 FL CD120 DPF.

 

?e da je v sistemu, a kdaj je bil nazadnje menjan? Jaz sem menjal eno leto 'nov' plin, pa mam sedaj ?eljen rezultat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e da je v sistemu, a kdaj je bil nazadnje menjan? Jaz sem menjal eno leto 'nov' plin, pa mam sedaj ?eljen rezultat

 

Menjan je bil lani ali max predlani ko mi je spustila cev, ki spusti vsem M6, to je tista pod akumulatorjem in ko?ta 180?.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Sej lahko da ga ima? samo premalo - plina mislim. Da je ven pihnilo ?e ni? ne pomeni saj je lahko koli?ina plina prenizka oziroma prenizek tlak v sistemu. Mislim, da je edina re?itev, da odpelje? tja kjer ga filajo pa naj samo priklopi gor pa pogleda kolk je vrednost.

 

Po moje ti ?e kje drugje po?as spu??a... recimo ravno na ventilu za polnjenje.

33112_1.png

Napisano

Ponavadi je tako, da ?e je premalo plina oz prenizek tlak ti tla?no stikalo ne vklopi kompresorja.

 

ima kdo napravo za iskanje plina ( torej ne barvilo UV lu? in o?ala, ampak detektor plina)?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Evo postavljena diagnoza. Odletela je sklopka kompresorja. Sam bog mi je ni izgubil ampak je bila na plasti?nem pokrovu motorja in je ?akala da jo poberem. Celo vijak s podlo?kami je bil ?e tam. Sestavili smo nazaj in zadeva ?pila.

 

Ne mor? verjet kaka sre?a, da je nisem zgubil. Bojda stane okol 700?.

post-3203-1373486782_thumb.png

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Da malo obnovim temo.

Tudi mene heca omenjeni rele. Sem ga ?e spucal in je malo bolje, ampak ?e vedno ne vklopi vedno kompresorja. Kje se da kupiti novega razen na mazda servisu, ker v BTC-ju so mi rekli, da stane 61??!? Hvala!

 

LP M

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Lani sem pri peletu rihtal klimo in je odkril poceno cev. Zadevo mi je nato zamenjal in klima je delala par mesecev. Ze pozimi sem opazil da ne hladi vec. Zdaj pa se blizajo vroci dnevi in sem spet brez klime...Kaj bi lahko bilo poleg salabajzerske menjave? se mi zdi da pele ni odkril vseh napak, glede na to da je klima hladila cca 4 mesece ali pa je slo kaj na novo. Ima kdo kak kontakt v LJ da na hitro zrihtam? muci me da bom spet placeval za odkrivanje napake ceprav sem ze lani, a madezi od barvila ostanejo in jih lahko sam odkrijem z ocali?? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.