Skoči na vsebino

bodykit

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne morem najditi body kit za M6 GG kot od kolege: http://www.mazda-si.net/topic/12055-prodam-body-kit-za-mazdo-6/

Mazda mi je razbita in moram zamenjat odbija?, Be?im od stock varijante. Poljaci imaju, ampak je nemogo?e iz Srbije kupit ker imajo interni Paypall. ?e kdo dela te sport odbija?e v Sloveniji, bi mi veliko pomagala informacija. Prage imam in rabim samo odbija?e (oba al pa samo prednji). 

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

Daj kaki link iz poljske morda pa po?ljejo v Slovenijo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Mene pa zanima glede na to, da ima tazadnji odbijac ze use nastimano za meglenke, kako potem to deluje? ?e sedaj pri?ge? meglenke ti itq gorijo tiste katere so v lampi. Ali potem obojne gorijo (te v lampi in spodnje v odbijacu)? Ali pa? tiste v lampi odklopi? in ti gorijo samo spodnje v odbijacu ?

Napisano

Ja ja to itq to mi je jasno... sam kaj pa tisti originalni k imajo ze uspodi meglenke ? jih potem v lampi nimajo al kko ? :)

Napisano

Moja GG 6-ka je ima meglenke le spodaj v odbijacu :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Aha sepravi, ?e ima? spodi meglenke potem v lampi kabli za meglenke niso nic predpripravljeni al kko ? Jest recimo originalno sploh nisem imel meglenk , ampak sem kable imel ze use predpripravljene...samo parabole sem mogel dobiti pa rocko sem mogu zamenjat :). Ravno zaradi tega me zanima, ker ?e ima? spodi v odbija?u meglenke potem jih o?itno nima? v lampi oz. te kable za meglenke  katere sem jaz imel speljane v lampo so v tem primeru speljane pod odbijac in pri lampi ni nobenih kablov. Tista "parabola" oz. luknja za parabolo v lampi pa nima nobenega pomena (ostaja prazna-nefunkcionalna)? Usaj jest si tako razlagam al kko ?

Napisano

Diesli so imeli meglenke v lu?i, bencinarji pa lahko tudi v odbija?u.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Da ne boste ?reve? fantaziral, VSE so imele meglenke tovarni?ko v samem ?arometu, ?e niso imele xenona, ?e so imele xenon Meglenk ni bilo, razen ?e je bila uvoz iz italije.

Spodaj v odbija?u je serijsko imela meglenke samo mazda 6 MPS.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No to me je zanimalo :prstgor:. A ti yavarye k mas ze serijsko meglenke v spodnjem odbijacu potem nimas v lampi nic kablov ze predpripravljenih kao za meglenke, kot sem jih jaz imel ?

Ja skydriver sej to kontam, da imas dva tipa zarometa. Eni so imeli meglenke (parabolo) ze serijsko v lampi drugi pa ne. Jest jih recimo sploh nisem imel, ampak je bilo use ze predpripravljeno, sepravi samo parabole sem mogu montirat pa rocko zamenjat.. to je to. Zanimalo me pa je, ce te 6ke (mps ocitno) k majo serijsko meglenke v odbijacu ali imajo ravno tako ze use kable v lampi predpripravljene ali ne oz. ali imajo parabole? Vrjetno je lampa brez parabol (kot v mojem primeru), vendar kabli so pa ravno tako predpripravljeni al kko ? :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.