Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

a ve gdo za kako fermo al pa? kogarkol ki kromera?? rabu bi kromerat ventildekl in sesalni kolektor.

:D

 

Zdravo.

Poskusi v galvanika GALMA Radomlje, kjer kromirajo vse razen plastike (to kromira en drug v LJ), zraven tega pa zbrusijo, spolirajo,...

Meni so delali ?e kup stvari za motorje, tako ?elezne kakor tudi alu dele!

Pozdrav, Bo?tjan

Napisano

Ima? pa ?e Hartchrom Renduli?, v dupljah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdravo.

Poskusi v galvanika GALMA Radomlje, kjer kromirajo vse razen plastike (to kromira en drug v LJ), zraven tega pa zbrusijo, spolirajo,...

Meni so delali ?e kup stvari za motorje, tako ?elezne kakor tudi alu dele!

Pozdrav, Bo?tjan

 

kolk pa misli? da je kej cena za to kar mam jst? so to fejst drage zadeve? :blush:

concept.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

kolk pa misli? da je kej cena za to kar mam jst? so to fejst drage zadeve? :blush:

 

Sorry za pozni odgovor - sem se malo odpravil na dopust...

Jaz sem za motor dajal kromat v Galmo en kup raznih alu delov, pa je bilo vedno sme?no poceni. Za pokrov ventilov in kolektor bi bilo po mojem okoli 50 ? oba kosa - potrebno prebrusiti, polirati in kromirati. Meni so doslej zelo lepo kromali, brusil in poliral pa mi je eno lokalno mojster.

 

Bo?tjan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
    • https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/   (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)  
    • Ta, ki je to spisal, je tudi en "kojon" - Identificaion. 😁
    • Hitro ti to zradiraš, kako bi šele bilo če bi imel X motor namesto dinota, ene sezone ne bi preživele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.