Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi pri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

Gorita pa ob?asno: v?asih po 3 dni ne gorita, potem pa se ?etrti dan zopet pri?geta itd... V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem?

 

Ne bi rad, da bi mi po vrstnem redu menjavali dele, ki jih pla?uje?, a napaka pa ti ne odpravijo!!! kak?ne izku?nje imate s tem? A je mo?no, da ti dajo posami?en del samo za poskusit, da se sku?a odpravit napaka?

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.

 

Na armaturni plo??i sta se mi pri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:

 

1. check lu?ka

 

2. dsc/tsc lu?ka

 

Gorita pa ob?asno: v?asih po 3 dni ne gorita, potem pa se ?etrti dan zopet pri?geta itd... V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.

 

Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem?

 

Ne bi rad, da bi mi po vrstnem redu menjavali dele, ki jih pla?uje?, a napaka pa ti ne odpravijo!!! kak?ne izku?nje imate s tem? A je mo?no, da ti dajo posami?en del samo za poskusit, da se sku?a odpravit napaka?

 

Hvala vsem za pomo? oz. odgovore!

 

Lepo se imejte, pa sre?no vo?njo!

 

Lp, Boris

Napisano

?ivjo,

 

Pelji enmu ka ma ra?unalnik pa preveri kodo napake. Ne menjaj kosov kar na pamet, bo predrago.

 

Te lu?ke ti lahko za?nejo goret zaradi 100000 razlogov.

 

Potem pa naprej.

 

Lp

Napisano

Meni recimo so ugotovili(pred 3 leti),da je kriv EGR ventil. :ne vem:

 

 

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pr dizlu je to najve?krat EGR ventil, ki se zatika, lahko se ga spuca in lahko se ga blindira pol bo? videl kaj bo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...

Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo

Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...

 

A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.

 

Jures, a tebi se tut to zgodi, ko kalibrira? potovalni ra?unalnik? Sem mislil, da sem jaz 'blesav' in se samo meni to dogaja :-)

Napisano

Pr dizlu je to najve?krat EGR ventil, ki se zatika, lahko se ga spuca in lahko se ga blindira pol bo? videl kaj bo.

 

da ne odpiram nove teme bi kar tukaj vpra?al. Zanima me, ?e je to normalno, da je po ekspanziski posodi in okol EGRja vse popikano ?rno. EGR sem s?istil iz preventive.

 

Lp

Napisano

Jures, a tebi se tut to zgodi, ko kalibrira? potovalni ra?unalnik? Sem mislil, da sem jaz 'blesav' in se samo meni to dogaja :-)

 

Yep....prepametno je tole vse skupi

 

off topic - kam ti kalibrira?, ?e ho?e? na primer da ka?e porabo manj? -5,-10...al v plus?

 

 

Meni se zdi da se to nastavlja zgolj range - domet in je treba potem kontra, manj?a kot je poraba ve?ji je domet...ker sedaj mi Bc ka?e ok, ampak remaining 50km ko mi ?e lu?ka ne sveti sploh....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prepametno ja. Jaz sem 2x kalibriral in 2x fasal te lu?ke. Ni? mi ni blo jasno. Pol sem odklopil akumulator in je bil mir :-)

 

V spominu imam ko sem dal -10, mi je trenutno porabo kazal precej manj kot je pa pravilno. Nekaj mora bit na temu. :)

Napisano

Dej pel avto k enmu ka ima ra?unalnik in poglej kodo napake.

 

Bo vse skupi 1000x la?je.

 

Lp

 

Itq in bo pokazalo kaj ?

Sem ?e preve?krat imel take primere, ne poka?e NI? uporabnega, celo ko resetira?, je brez napak in te lu?ke svetijo dalje.

 

Lahko samo zalaufa? log in gleda? kaj ne miga, mam ?e v osnovi nstavljeno, da mi spremlaj %EGR-ja, in ?e miga manj kot 5% med vo?njo pol je to to, ?e pa miga ve? pa je druga fora.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kljub vsemu je bolj smiselno vsaj pogledat, ?e kaj napi?e, kot menjat stvari po spisku.

lp

 

Za za?etek se samo spuca zadevo in je ve?inom pol mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri meni se je vsake toliko ?asa pojavljala podobna te?ava. Vedno mi je izpisalo, da je problem na senzorji temp. zraka v intercoolerju. V bistvu pa sploh ni te?ava v senzorju ampak o?i?enju. Tam je en ?op kablov in ene ?ice so ble po?kodovana. Pa to ne od temp. senzorja, ampak od ABS in smerokaza. Ne vem kako je to vse skupi zvezano. To sem u?timal in zej je mir.

 

Enkarat mi je javlalo te?ave z ABS-om, drugi? te lu?ke,.... Sploh ni pravila.

Napisano

Novega 'elektronskega' egr ventila se kao ne puca?

 

Ta NI problemati?en(vsaj zaenkrat) in je druga?e narajen in montiran.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha, no saj neki dobrega za nas :D :-)

 

glih v?eraj je ajvar gledu mojga....

aja ohi?ja filtra ni treba dat ven, nipel cilindra sklopke je takoj za killerjem v sredini tega avta - tako da sem ?e tam notri spumpal in zamenjal olje. se dobro da ma nasa dolge noge za asistentko :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

glih v?eraj je ajvar gledu mojga....

aja ohi?ja filtra ni treba dat ven, nipel cilindra sklopke je takoj za killerjem v sredini tega avta - tako da sem ?e tam notri spumpal in zamenjal olje. se dobro da ma nasa dolge noge za asistentko :D

 

A je pol v zahvalo kaj spro??ala noge z dvigovanjem v zrak ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ka?n filter to?

 

ta glavni zra?ni za levo lu?jo, pod njim je povratni cilinder sklopke, ki uporablja DOT zavorno olje...sem zamenjal olje preko vseh 4 zavornih cilindrov, sam ?e tukaj v sklopki ne, ker sem mislil da je na dnu motorja kot v MX5

 

A je pol v zahvalo kaj spro??ala noge z dvigovanjem v zrak ?

 

Sem se jaz preve? sprostil na kav?u in so me otroc na njem zbudil ob 07:30....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Sem se jaz preve? sprostil na kav?u in so me otroc na njem zbudil ob 07:30....

 

Ker ?alabajzar. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.