Skoči na vsebino

Kadar macke ni doma misi plesejo


LabiGT

Priporočeno sporočilo

?e bomo vsi banani, se bo pa mal z boti pomenil - vsaj tistimi, ki so ?e ostali gor pa redno praznujejo rd-je.!!!!?????!!!!????!!!??!?!?!?!?!

 

Diesel rules-plin sucks :bravo:

 

 

Ne, to pomeni, da ?e sam LOJZ ostane :harhar:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridm zan? na pumpo, pa pra?am ?e majo avtoplin, pa mi un re?e kaj a ma? faracajh prazn ? Kb sak meunem?kega dizla, to n? ne ?re pa ve?no dela, ne pa jajca japonska, nezanesljive max. 2 tedna, tok da na trg pride ! Pa ?e sevajo full!

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jebem vam sunac! :harhar::P

 

Nazdravljam :pepsi: na dolgolasega (zajebanega) gorenjca ! :punk:

 

P.S. - A ga gremo deca opit pa postri?t na nulo? :vesel:

 

Swap nardimo na MPS-ki ko bo mrtvo pijan, (damo od golfa II dizla not) pa mu bojo zjutraj lasje sami odpadli! :hudicek:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AJVAR NAM BO NA PIKNIKU VSEM SPUSTU GUME :D

 

JS MAM KOMPRESOR ZMEREJ U AVTO. TKO DA SI BOMO SPET NAPUMPALI GUME. SAM JE RES ZAKONA TEMA PISES KR HOCES POPAS GOR KR HOCES PA NIHCE NC. MAJKA JE TO.

 

 

SAM SKODA K NE MORES PREK JABUKA SLIKE GOR NALOZIT. TA NAS SEF GA MAL SERJE.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JS MAM KOMPRESOR ZMEREJ U AVTO. TKO DA SI BOMO SPET NAPUMPALI GUME. SAM JE RES ZAKONA TEMA PISES KR HOCES POPAS GOR KR HOCES PA NIHCE NC. MAJKA JE TO.

SAM SKODA K NE MORES PREK JABUKA SLIKE GOR NALOZIT. TA NAS SEF GA MAL SERJE.

 

UREDU ?E MA? KOMPRESOR DOKLER GA NE BOMO POGNAL DO SKRAJNE MEJE IN BO ZA?EL REZAT.... TAKI SPAM TRENUTKI BREZ ?EFA SO SUPER...?E V SLU?BI JE PONAVAD CELA ?TALA KO JE NA DOPUSTU :danzoman:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

NO SEJ PI?E SE VEDNO LAHKO SVA?TA, NAS "NA? ?EF" NE DR?I TOK NA KRATK. NA ENMU FORUMU MAJO TOK NA KRATK, SE KOS ODGOVORI PRESTAVLJAJO, BRI?EJO, EDITIRAJO, DA NA KONC SPLOH NE VEM A SEM SPLOH KAJ PISAL IN ?E SEM TO PISAL JAZ.

 

DRUGA?E PA THUMBS UP ZA IDEJO Z JEKLENKO IN PE?ENEJM ?EVAPOV!! BOM ?EL ZDEJLE NA ENE :D.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.