Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ojej, pa sem mislil da so sedaj te?ave pri novi 6-ki re?ene :(

 

Upam da se stvar re?i in da bo mazdica spet lepo predla :)

 

Samo po tej temi sem ?e bolj prepri?an da moja naslednja mazda ne bo dizel, ampak bencinar :P

  • Odgovori 142
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ko sem js to hotel naredit, mi je v avtohi?i rekel da pri prenosu lastni?tva to ni ve? mogo?e... pa je avto imel ?e dva meseca do izteka garancije :whatever:

+1... brez pomisleka :cheers:

 

Mislim da lprenos lastni?tva ni problem. Moraq pa bit redno serisiran na poobla??enem servisu. O?itno so ti to napa?no razlo?ili ali pa niso imeli pravih informacij.

Meni so na servisu dali celo zlo?enko o podalj?anju garancije.

Pozdrav

Napisano

Mislim da lprenos lastni?tva ni problem. Moraq pa bit redno serisiran na poobla??enem servisu. O?itno so ti to napa?no razlo?ili ali pa niso imeli pravih informacij.

Meni so na servisu dali celo zlo?enko o podalj?anju garancije.

 

V drugi avtohi?i (velenju) mi je trgovec sam predlagal, da ?e kupim ?e ne tri lete star avto, naj podalj?am garancijo... ko sem to omenil v avtohi?i v LJ, kjer sem avto kupil, so rekli da to ni ve? mo?no. :ne vem:

Napisano

V drugi avtohi?i (velenju) mi je trgovec sam predlagal, da ?e kupim ?e ne tri lete star avto, naj podalj?am garancijo... ko sem to omenil v avtohi?i v LJ, kjer sem avto kupil, so rekli da to ni ve? mo?no. :ne vem:

 

Jaz sem kupil M6 2 meseca po preteku 3 letne garancije in sem lahko podalj?al na 5 let. Je pa res, da je avto imel vse servise ve? kot redno opravljane.

Napisano

tudi moja mazdica ima lepo delane servise <_<

 

Namenoma bom kontaktiral par avtohi? in povpra?al ?e se da podalj?at garancijo, kjub temu da sem zdej dva meseca ?ez redno... junci presneti! :angry:

Napisano

tudi moja mazdica ima lepo delane servise <_<

 

Namenoma bom kontaktiral par avtohi? in povpra?al ?e se da podalj?at garancijo, kjub temu da sem zdej dva meseca ?ez redno... junci presneti! :angry:

 

Jaz sem se najprej dogovoril direktno z uvoznikom, potem pa samo ?el do avtohi?e in povedal da je vse ?e dogovorjeno. V avtohi?i so samo dali avto na ra?unalnik in ga malo pregledali, dali svoj ?egenj in sem imel re?eno garancijo.
Napisano

Jest bi takoj podalj?al garancijo zdej dva mesca pa 5 dni ?ez. ?e se da takoj podalj?am. ?e pravilno razumem moram kontaktirat direktno z generalnim uvoznikom.

Pozdrav

Napisano

Jest bi takoj podalj?al garancijo zdej dva mesca pa 5 dni ?ez. ?e se da takoj podalj?am. ?e pravilno razumem moram kontaktirat direktno z generalnim uvoznikom.

 

Jaz sem tako naredil, ker sem bil pred nakupom rabljenega avtomobila in sem se o podalj?anju garancije pozanimal direktno pri uvozniku. Govoril pa sem z Tadejem.

Napisano

Kot sem bral podalj?anje garancije ne krije (ni omenjeno) turbine, injektorjev in visokotla?ne pumpe. Tudi EGR ventila in IMV ni bilo omenjenega tako, da sem mo?no skepti?en da ni pol to tisti drobni tisk, ko se kaj zgodi :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Kot sem bral podalj?anje garancije ne krije (ni omenjeno) turbine, injektorjev in visokotla?ne pumpe. Tudi EGR ventila in IMV ni bilo omenjenega tako, da sem mo?no skepti?en da ni pol to tisti drobni tisk, ko se kaj zgodi :ne vem:

 

js nisem vzel garancije..ker kr neki stvari ne upostevajo..zato hvala lepa...

 

 

sm se pa odlocu da bom delal servis na 15.000 km.. odlocam pa se se ali naj na uradnega ali ne..?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Kot sem bral podalj?anje garancije ne krije (ni omenjeno) turbine, injektorjev in visokotla?ne pumpe. Tudi EGR ventila in IMV ni bilo omenjenega tako, da sem mo?no skepti?en da ni pol to tisti drobni tisk, ko se kaj zgodi :ne vem:

 

na?tel si vse, v ?em js vidim smisel podalj?anja garancije... potemtakem nima smisla <_<

Napisano

Pozdravljeni,

 

Zanimam se za podalj?anje garancije na moji M6 in me zanima predvsem ali je v podalj?anju zajeta tudi turbina, egr in injektorji?

 

Hvala za odgovor,

 

Lp. Dejan

 

Spo?tovani g. Dejan.

 

Podalj?ana garancija krije tudi turbinski polnilnik, egr ventil in injektorje. Pogoji so le, da va?a Mazda6 nima prevo?enih ve? kot 100.000 km, ni starej?a od treh let in da je servisirana na poobla??enem Mazdinem servisu.

?e mi posredujete naslov, vam po po?ti po?ljem bro?uro o podal?ani garanciji, kjer je vse razlo?eno.

 

Z odli?nimi pozdravi.

 

Ampak js padem skozi (109k prevo?enih, ?ez tri lete star :glare: ... vsej servis je bil delan pri njih)

 

EDIT: dobil ?e drugi odgovor... turbine, egr-ja in injektorjev naj ne bi bilo podanih ekstra, ker so zajeti v sklopu sistema za oskrbo z gorivom in spadajo seveda pod podalj?ano garancijo... podatek direkt s tehni?ne slu?be mazda slovenija B)

Napisano

No potem si pa ta mail spravi, da ne bo te?av v primeru morebitne potrebe po uveljavljanu garancije. :bravo:

 

Mene je ravno to odvrnilo, ker ni eksplicitno navedeno kaj ta garancija nudi. Namre? a ni veliko bolj logi?no, da napi?e?, da krije vse razen to?no dolo?enih zadev, ki jih ne. Na?teli bi to?no te, ki jih ne krijejo in potem ni nikoli dileme kaj ja in kaj ne. tko pa je vedno prostor za manipulacijo in sprenevedanje :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Zdaj pri novi dobi? 5 let garancije gratis tako, da si na?eloma brez skrbi. B)

 

Sicer pa, a je znan ?e kak podoben primer za motor 2.2, ki ima izbolj?ano verzijo DPF filtra (?e ima to kaj veze), da bi crknila turbina? Motor je zunaj od leta 2009, s faceliftom (2010) pa so ?e posodobili turbine, tako da so jih zmanj?ali za kao bolj?o odzivnost - prakti?no ni ve? turbo luknje (upam, da ne na ra?un vzdr?ljivosti).

12360_1.png
Napisano

na racun zmogljivosti zagotovo....ta nova slabs vlece kot starejsa, kljub teoreticnim 8KM vec

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

na racun zmogljivosti zagotovo....ta nova slabs vlece kot starejsa, kljub teoreticnim 8KM vec

 

Zamena? in je mir. :hudicek:

 

 

 

Sej govorimo o babah ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

na racun zmogljivosti zagotovo....ta nova slabs vlece kot starejsa, kljub teoreticnim 8KM vec

 

lah da se motim ampak mislim da ima manj navora ob istih konjih z mk1

 

CD129 =340nm

prej CD120= 310nm

 

CD163 = 360nm

moja CD143= 360nm

 

medtem ko ima Cd180 samo 400nm - z boxom jih mam (po papirjih) toliko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.