Skoči na vsebino

?i??enje filtra v rezervoarju - mazda 6


Priporočeno sporočilo

kot sem na forumu zasledil je nekdo objavil slike filtra v rezervoarju in seveda, ker mi ni pustilo miru sem se lotil ?i??enja tudi na moji mazdi 6 .

Moram povedat da ima avto 160.000km in si nisem mislil da se nabere toliko umazanije v tem filtru za diesel.

Pred kratkim sem pa tud zamenjal filter za diesel, ki je pod haubo .

 

in tako sem se lotil dela:

 

1. odvijemo dva vijaka, s katerima je pritrjen sede? ,za voznikovim sede?em (uporabimo 12 klju? :bravo: )

Objavljena slika Objavljena slika

 

2. sede? obrnemo navzgor in ga z ne?im pritrdimo za vzglanik, da nebo lezel nazaj dol :D

Objavljena slika

 

3. odvijemo ?tiri vijake na "za??itnem plehu"

Objavljena slika

 

3. nato okoli mehanizma vse lepo o?istimo. Jaz sem kar prvi? vse s krpo pobrisal, pa tisto umazanijo spravil dol, nato pa vzel sesalec in lepo posesal vso umazanijo ven, da slu?ajno kaj ne pade v rezervoar, ker je druga?e kar nekaj svinjarije naokoli (kot se vidi na sliki). Seveda kasneje mehanizem ?e lepo po?istimo

Objavljena slika

 

4. Odklopimo "zeleno" in "oran?no" cevko, ki so narejene na principu hitre spojke ,ter kabel (zapomnimo si kako sta bile cevke priklopljene, da kasneje nebo kak?nih te?av :danzoman: )

Objavljena slika

 

5. odvijemo "veliko" ?rno matico ,jaz sem porabil kar 1h da sem jo dobil dol... pa previdno da ne po?kodujemo ali poteremo kak?ne plasti?ne del?ke <_< . Dobil sem jo pa dol s posebno "doma?o" pripravo, tako kar z roko ne gre....no vsaj meni ni ?lo, pa sem probal na vse mo?ne na?ine <_< .

Med tem kako odvijamo matico, bo mehanizem po?asi rivalo navzven, ker je vzmetno narejen (saj boste videli) . Ko stvar odvijemo ?e pazimo na "plovek", ki nam skrbi za prikaz goriva in seveda pazimo da nam tesnilo ne pade v gorivo. Priporo?am da si v avto daste najprej neko posodo v katero, polo?ite cel mehanizem ko ga odvijete, saj je v njem ?e kar nekaj goriva (in da vam avto nebo smrdel ?e cel teden po gorivu :D )

 

6. tukaj sedaj vidimo, kak?na umazanija se nabere v na?em rezervoarju,

Objavljena slika

?al dalje nisem slikal, ker sem imel vse zapacane roke :blush: . Vendar postopek je naslednji, to posodico previdno razstavimo (si zapomnimo ali poslikamo kako je bila sestavljena) in jo o?istimo in prav tako o?istimo (?e bolj?e, zamenjamo - seveda ?e ga imamo na zalogi) filter za gorivo.

Nato pa po obratnem vrstnem redu nazaj sestavimo in dobro zategnemo matico , da nam ob tankanju nebo uhajalo gorivo pod sede?

 

Upam da vam bo ?lanek v pomo?!

 

?lanek lahko premestite v DIY :)

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kot sem na forumu zasledil je nekdo objavil slike filtra v rezervoarju in seveda, ker mi ni pustilo miru sem se lotil ?i??enja tudi na moji mazdi 6 .

Moram povedat da ima avto 160.000km in si nisem mislil da se nabere toliko umazanije v tem filtru za diesel.

Pred kratkim sem pa tud zamenjal filter za diesel, ki je pod haubo .

 

in tako sem se lotil dela:

 

1. odvijemo dva vijaka, s katerima je pritrjen sede? ,za voznikovim sede?em (uporabimo 12 klju? :bravo: )

Objavljena slika Objavljena slika

 

2. sede? obrnemo navzgor in ga z ne?im pritrdimo za vzglanik, da nebo lezel nazaj dol :D

Objavljena slika

 

3. odvijemo ?tiri vijake na "za??itnem plehu"

Objavljena slika

 

3. nato okoli mehanizma vse lepo o?istimo. Jaz sem kar prvi? vse s krpo pobrisal, pa tisto umazanijo spravil dol, nato pa vzel sesalec in lepo posesal vso umazanijo ven, da slu?ajno kaj ne pade v rezervoar, ker je druga?e kar nekaj svinjarije naokoli (kot se vidi na sliki). Seveda kasneje mehanizem ?e lepo po?istimo

Objavljena slika

 

4. Odklopimo "zeleno" in "oran?no" cevko, ki so narejene na principu hitre spojke ,ter kabel (zapomnimo si kako sta bile cevke priklopljene, da kasneje nebo kak?nih te?av :danzoman: )

Objavljena slika

 

5. odvijemo "veliko" ?rno matico ,jaz sem porabil kar 1h da sem jo dobil dol... pa previdno da ne po?kodujemo ali poteremo kak?ne plasti?ne del?ke <_< . Dobil sem jo pa dol s posebno "doma?o" pripravo, tako kar z roko ne gre....no vsaj meni ni ?lo, pa sem probal na vse mo?ne na?ine <_< .

Med tem kako odvijamo matico, bo mehanizem po?asi rivalo navzven, ker je vzmetno narejen (saj boste videli) . Ko stvar odvijemo ?e pazimo na "plovek", ki nam skrbi za prikaz goriva in seveda pazimo da nam tesnilo ne pade v gorivo. Priporo?am da si v avto daste najprej neko posodo v katero, polo?ite cel mehanizem ko ga odvijete, saj je v njem ?e kar nekaj goriva (in da vam avto nebo smrdel ?e cel teden po gorivu :D )

 

6. tukaj sedaj vidimo, kak?na umazanija se nabere v na?em rezervoarju,

Objavljena slika

?al dalje nisem slikal, ker sem imel vse zapacane roke :blush: . Vendar postopek je naslednji, to posodico previdno razstavimo (si zapomnimo ali poslikamo kako je bila sestavljena) in jo o?istimo in prav tako o?istimo (?e bolj?e, zamenjamo - seveda ?e ga imamo na zalogi) filter za gorivo.

Nato pa po obratnem vrstnem redu nazaj sestavimo in dobro zategnemo matico , da nam ob tankanju nebo uhajalo gorivo pod sede?

 

Upam da vam bo ?lanek v pomo?!

 

?lanek lahko premestite v DIY :)

 

Opozorilo - posodica ima indikator - pu??ico, ki mora gledati v smeri vo?nje po vgradnji nazaj, druga?e lahko plovec narobe ka?e

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opozorilo - posodica ima indikator - pu??ico, ki mora gledati v smeri vo?nje po vgradnji nazaj, druga?e lahko plovec narobe ka?e

 

saj druga?e niti ne more? priklopit cevke, ker so ?e tak name??ene in cele trde, da morajo pasat na mero... posodica se pa druga?e tud neda skup dat, ker ima na eni strani feder?ek

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj druga?e niti ne more? priklopit cevke, ker so ?e tak name??ene in cele trde, da morajo pasat na mero... posodica se pa druga?e tud neda skup dat, ker ima na eni strani feder?ek

 

vse je mo?no...da se notri druga?e dat ?e skrivi? plovc :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

5. odvijemo "veliko" ?rno matico ,jaz sem porabil kar 1h da sem jo dobil dol... pa previdno da ne po?kodujemo ali poteremo kak?ne plasti?ne del?ke <_< . Dobil sem jo pa dol s posebno "doma?o" pripravo, tako kar z roko ne gre....no vsaj meni ni ?lo, pa sem probal na vse mo?ne na?ine <_< .

Med tem kako odvijamo matico, bo mehanizem po?asi rivalo navzven, ker je vzmetno narejen (saj boste videli) . Ko stvar odvijemo ?e pazimo na "plovek", ki nam skrbi za prikaz goriva in seveda pazimo da nam tesnilo ne pade v gorivo. Priporo?am da si v avto daste najprej neko posodo v katero, polo?ite cel mehanizem ko ga odvijete, saj je v njem ?e kar nekaj goriva (in da vam avto nebo smrdel ?e cel teden po gorivu :D )

 

 

Upam da vam bo ?lanek v pomo?!

 

?lanek lahko premestite v DIY :)

 

Pozdrav, mene pa zanima s kak?no napravo si odvil matico? Ker jaz dalje nisem pri?el, ker je na roke enostavno me more?.... :angry2:

Slikco mogo?e?

Thx, Roman

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav, mene pa zanima s kak?no napravo si odvil matico? Ker jaz dalje nisem pri?el, ker je na roke enostavno me more?.... :angry2:

Slikco mogo?e?

Thx, Roman

 

misli? plasti?no matico - mo?an ?ravfenciger pa z ob?utkom tok tok v stran :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

misli? plasti?no matico - mo?an ?ravfenciger pa z ob?utkom tok tok v stran :D

 

Sem probal, ma ne gre.... :ne vem: prej bi verjetno odbil tisti plasti?ni rob...verjetno je tesnilo res zatesnilo... :ne vem: Bi mogu res napravit neke vrste kju?, da bi prijel na obeh straneh... :zvizga:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem probal, ma ne gre.... :ne vem: prej bi verjetno odbil tisti plasti?ni rob...verjetno je tesnilo res zatesnilo... :ne vem: Bi mogu res napravit neke vrste kju?, da bi prijel na obeh straneh... :zvizga:

 

ne zahaklat vstrani, ampak na vrhu kjer je mali a trden rob. pa prej probaj parkrat v kontra smer - za?ravfat udart potem pa nazaj - pa pomaga da odpre? tank - prisitk ven gre, priporo?eno je tudi da ma? manj kot pol tanka not.....nisem prepri?an a lahko pri polnem ven te?e ker je tank zadaj vi?ji se mi zdi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne zahaklat vstrani, ampak na vrhu kjer je mali a trden rob. pa prej probaj parkrat v kontra smer - za?ravfat udart potem pa nazaj - pa pomaga da odpre? tank - prisitk ven gre, priporo?eno je tudi da ma? manj kot pol tanka not.....nisem prepri?an a lahko pri polnem ven te?e ker je tank zadaj vi?ji se mi zdi

 

Goriva imam manj kot pol tanka,hm, mogo?e bi pa res bilo dobro odpreti tank, bom probal naslednji?, ker sem zdaj ?e sestavil- rabim namre? avto popoldan :P
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem matico odvil na naslednji na?in...

Vmes med tiste "zobce" na matici sem po konci postavil po doma?e povedano "rolcange", vmes pa sem dal "pajser" ali lako uporabimo tud kak?no kraj?o cev....

Nato je prijatelj dr?al skupaj "rolcange" jaz pa sem po?asi s pomo?jo "pajserja" obra?al matico...

Probal sem to uprizorit na sliki :) ...mal sme?no ampak, pa? ?e druga?e ni ?lo :) ....in prav tako sem matico nazaj privil na isti na?in...

Ker pomoje ?e tol?e? po matici se lahko tud zgodi da kaj stere? <_<

Objavljena slika

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem matico odvil na naslednji na?in...

Vmes med tiste "zobce" na matici sem po konci postavil po doma?e povedano "rolcange", vmes pa sem dal "pajser" ali lako uporabimo tud kak?no kraj?o cev....

Nato je prijatelj dr?al skupaj "rolcange" jaz pa sem po?asi s pomo?jo "pajserja" obra?al matico...

Probal sem to uprizorit na sliki :) ...mal sme?no ampak, pa? ?e druga?e ni ?lo :) ....in prav tako sem matico nazaj privil na isti na?in...

Ker pomoje ?e tol?e? po matici se lahko tud zgodi da kaj stere? <_<

Objavljena slika

 

Jaz sem ?e ?tudiral da bi za?vajsal eno orodje na podoben princip.... bom videl drugi?, ko bom spet razdrl.. Ideja je vsekakor dobra, Thx :bravo:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem ?e ?tudiral da bi za?vajsal eno orodje na podoben princip.... bom videl drugi?, ko bom spet razdrl.. Ideja je vsekakor dobra, Thx :bravo:

 

saj jaz sem tud htel za?vasat, vendar se mi ni dalo ?e igrat s tem :) ...zato sem kar tak probal in zadeva je delovala :)

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj jaz sem tud htel za?vasat, vendar se mi ni dalo ?e igrat s tem :) ...zato sem kar tak probal in zadeva je delovala :)

 

Ufa, danes se kon?no od?raufal matico, pa pogledal kaj je not...

post-278-1316102955_thumb.jpg

 

 

 

Mater je skoraj 2/3 filtra zapacanga....To ti je kvalitetna nafta! :angry: po 105kKm!

Zdej pa res vle?e motor ko nor, pa tudi kadi ne ve?.. :bravo:

Priporo?am vsem, da o?istijo ta filter,aja novega se dobi menda smo v kompletu....??? da te kap! :vskalo:

Thx vsem za nasvete, ob priliki :mi pijemoo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj druga?e niti ne more? priklopit cevke, ker so ?e tak name??ene in cele trde, da morajo pasat na mero... posodica se pa druga?e tud neda skup dat, ker ima na eni strani feder?ek

 

A si opazil kaj druga?no delovanje motorja?

 

Ne razumem. Vsi pravite, da ne kadi, da bolj vle?e potem? Se pravi, motor ni dobival dovolj goriva do sedaj? OD sedaj naprej vam bo ve? kurilo :D :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si opazil kaj druga?no delovanje motorja?

 

Ne razumem. Vsi pravite, da ne kadi, da bolj vle?e potem? Se pravi, motor ni dobival dovolj goriva do sedaj? OD sedaj naprej vam bo ve? kurilo :D :-)

 

Ja, pa naj, samo gasssssssssssaaaaaaaaaa :harhar:

Sicer pa probaj spucat tud ti, pa bo? vidu razliko.... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pizda ?e bi meu dizla, bi meu ?e mn cajta kot ga mam zdej. :glare:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pizda ?e bi meu dizla, bi meu ?e mn cajta kot ga mam zdej. :glare:

 

narobe razmi?lja?, ostal bi ti ?as ki ga sedaj pre?ivi? na pumpi :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

narobe razmi?lja?, ostal bi ti ?as ki ga sedaj pre?ivi? na pumpi :hohoho:

 

O tem bi se dalo, pa na dolgo......

Samo ?e primerjam kolk so dizli po servisih in kolk je te?av mi tud z ve?kratnim tankanjem ostane ve? ?asa. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O tem bi se dalo, pa na dolgo......

Samo ?e primerjam kolk so dizli po servisih in kolk je te?av mi tud z ve?kratnim tankanjem ostane ve? ?asa. :hudicek:

 

?as je relativna stvar, ki ?al nima ve? veze z avtom........................................ <_<

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.