Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jest sem pri prvi generaciji menjal sprednje vzmeti s KYB in nimam pripomb :). Amortizerji so bili pa OEM.

Aless sepravi KYB ali bilstein vzmeti in pa eibachi amortizerji, ce ne zelis nizati. Se da dobiti eibachi vzmeti z oem visino ali samo sportne (znizane) prodajajo. Zej ce se ne motim je imela prva generacija KYB vzmeti ze serijsko notri (prva vgradnja). Kar se pa tice amortizerjev je pa Bilstein prva vgradnja pri nekaterih BMWjih :)

 

P.S. A nebi bilo bolj smiselno vzeti komplet vzmeti in amortizerje od ene firme ? Recimo vse Bilstein?

Napisano

Jest sem pri prvi generaciji menjal sprednje vzmeti s KYB in nimam pripomb :). Amortizerji so bili pa OEM.

Aless sepravi KYB ali bilstein vzmeti in pa eibachi amortizerji, ce ne zelis nizati. Se da dobiti eibachi vzmeti z oem visino ali samo sportne (znizane) prodajajo. Zej ce se ne motim je imela prva generacija KYB vzmeti ze serijsko notri (prva vgradnja). Kar se pa tice amortizerjev je pa Bilstein prva vgradnja pri nekaterih BMWjih :)

 

P.S. A nebi bilo bolj smiselno vzeti komplet vzmeti in amortizerje od ene firme ? Recimo vse Bilstein?

 

?e ne ?ili? ni?ati menja? samo amortizerje KYB ali Bilstein, Eibach dela samo fedre ne dela amortizerjev, kolikor se spomnim pa sodelujejo z Bilstein.

Eibache se dobi samo ?portne variante (zni?ane), mislim da je najmanj 3cm, samo za mojo M6 mi tudi to ne pride v po?tev ker se nas ve?krat 5ljudi vozi v avtu.

Ja japonci imajo dostikrat KYB amortizerje prvovgradnjo, razen moja biv?a Honda Accord je imela Showa amortizerje. BMW pa ima pa ponavadi Bilstein ali pa Sachs.

 

Smiselno je kupit komplet vse od ene firme, pod pogojem da dobi? vredu ceno za komplet in da ti ustreza tak komplet, vi?ina, trdota.... kot pa sem napisal sem pa bil s H&R gewindami razo?aran to je nastavljiv amortizer z fedro.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni! Glede na to da se moja 6ka bliža 300k in ima še original fedre in amortizerje sem se odločil za komplet menjavo. Na auto doc sem zasledil komplet fedre od eibach -3cm( ali pašejo normalno glede na to da krajši) in kaj vzeti od amortizerjev če bi se odločil za eibach fedre? Monroe,sachs,kyb

Napisano

@pickovEibach vzmeti seveda normalno pašejo na original amortizerje oziroma na vse amortizerje ki so ekvivalentni originalnim. 

Od znamk pa jst bi najraje vzel kake bilstein ali pa koni z nastavljivo trdoto. Drgač pa navadne bilstein, koni, kayaba, showa, sachs so vse ok.

Edino z monroe mam mal slabše izkušnje zato jih odsvetujem. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 11 minutami je Aless napisal:

@pickovEibach vzmeti seveda normalno pašejo na original amortizerje oziroma na vse amortizerje ki so ekvivalentni originalnim. 

Od znamk pa jst bi najraje vzel kake bilstein ali pa koni z nastavljivo trdoto. Drgač pa navadne bilstein, koni, kayaba, showa, sachs so vse ok.

Edino z monroe mam mal slabše izkušnje zato jih odsvetujem. 

Enako. Monroe amortizerje sem imel na Peugeotu GTI  in nisem bil zadovoljen z njimi. 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

Edina sprejemljiva roba od Monroe je Monroe Reflex. Te so še za imeti. 

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.