Skoči na vsebino

Elektri?ni problem MX-3


Priporočeno sporočilo

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

 

a ma? original alternator?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jp, ?e nikoli menjan iz moje strani.

 

sem spregledal da si napisal med vo?njo...zanimivo....

 

prebija masa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem spregledal da si napisal med vo?njo...zanimivo....

 

prebija masa?

 

 

mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.

 

masa med motorjem in karoserijo potegni kabel med minus poljem na akumulatorju in ga priklemaj na en vijak na motorju pa pojdi na probo ni ziher je pa mo?no. zgubit nima? kaj.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam eno zanimivo te?avo, ?e posebej zdej ko je de? je ?e posebej mote?a. Gre pa takole: se vozim z nekimi normalni obrati (cca 2500 rpm) in priklopim enega ve?jega porabnika (ventilator na max, gretje zadnjega stekla, .....) avto crkne. Kakor da bi ga ugasnil, ko pa porabnika izklopim pa normalno deluje. Ne pri?ge se nobena lu?ka za altenator ali kaj podobnega.

 

Se komu kaj sanja kaj bi bilo?

 

men obrati pod ?tantgasom rahlo padejo, ?e sam volan namotam :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

isti problem sm jst meu na moji v6. ko se stemni odpri haubo , pri?gi auto in glej kable sve?k negdo naj pa notri rahko dodaja gas in hitr spu??a. ?e se bo svetl koda bi ble kresni?ke not pol ve? kje je te?ava.... druga? pa a ma? ?e original v?ig?

 

 

Kabli in v?ig niso krivi, ker se napaka pojavi samo ob velikem porabniku, najve?krat ventilacija na ful.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kabli in v?ig niso krivi, ker se napaka pojavi samo ob velikem porabniku, najve?krat ventilacija na ful.

 

da teb slu?ajno kej premal ne fila akumolatorja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ternator-regler-akumulator-kabli med motorjem in karoserijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hja to so bile le začetne serije, kjer so še iskali in prepričevali trg, da baterije zdržijo. Zelo hitro so ugotovili, da bodo šli v minus, tko, da danes je garancija na baterijo od 150.000km do 250.000km.   Drugače pa ja, če je s prvo baterijo res naredil tolk km samo kapo dol. Verjetno pa je kakšen motor al pa dva pa je vseeno zamenjal.
    • Heh, kake hude debate o porabi... @Slivkazih ne racuna koliko porabi z bt-jko....ampak pride na cilj.. .nekako tako tudi jaz gledam na voznjo z ICE....lahko se cijazim 130km/h ali pa 180km/h v nobenem primeru pa ne gledam na porabo ker mi je vseeno....vem pa nekaj (imam tudi kolege,ki hodijo na dopust in furajo 100km/h) , da bi se mi v tem primeru odtrgalo....da se bom zaradi porabe cijazil po ac 100na uro....ne hvala😉🤣, sem raje doma  , ccc
    • Tako že dlje časa iščem 350Z in zdej mam nekaj nagledanga in me zanima,  če ima kdo kakšen kontakt na mehankarja, ki se z njimi ukvarja? Oz. če poznate koga, ki je že lastnik tega avtomobila in imate njegov kontakt? Hvala v naprej.
    • Sorry 2.0 in 120km je no go....pa pišite kar hočte...pol je bolje vzet 0.99 turbaka , vsaj pri vseh dajatvah in zavarovanju prisparas....celo EV bi bil bolj primeren...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.