Skoči na vsebino

Nakup Mazde6 CD129 TE (5 vrat)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 72
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

A mogo?e kupuje? tukaj:

http://www.jantrade-motornoolje.si/produkt...lia-dpf-5w30-1l

 

Torej Dexelia ali Motul C1 (oboje 5W-30), nekaj izmed tega bom vzel... Moram jutri poklicat na servis in vpra?at, ?e lahko prinesem olje s sabo.

 

tocno tukaj sm vzel in glih dons sm dobu..

www.trziskisladoled.si

Napisano

tocno tukaj sm vzel in glih dons sm dobu..

 

Pa je to olje pravo za novej?i 2.2 motor oz. ima standard ACEA C1? Ker sem klical tega tipa za Dexelio pa mi ni znal to?no povedat, rekel je le, da je za motorje z DPF filtri, te pa je imela Mazda ?e pri stari faceliftani M6 pa ne vem a je za vse eno in isto olje... :ne vem:

12360_1.png
Napisano

Evo nabavil omenjeno Dexelio 5W-30 za motorje z DPF filtrom za 9? / liter. Edino kar me bega je to, da nikjer na embala?i ne pi?e, da gre za standard C1. Pi?e le JAS0 DL-1, a je to to? Ker zasledil sem, da naj bi bilo to enako kot ACEA C1, nisem pa siguren. :unsure:

 

Dajte mi znalci ?e povedat, ali je za vse mazdine dizel motorje z DPF-jem (se pravi od prvih primerkov v stari faceliftani M6 in do najnovej?ih z 2.2 motorjem) eno samo olje od Dexelie ali so razli?na? Upam, da ne vpra?am preve?... sramezljiv

12360_1.png
Napisano

Evo nabavil omenjeno Dexelio 5W-30 za motorje z DPF filtrom za 9? / liter. Edino kar me bega je to, da nikjer na embala?i ne pi?e, da gre za standard C1. Pi?e le JAS0 DL-1, a je to to? Ker zasledil sem, da naj bi bilo to enako kot ACEA C1, nisem pa siguren. :unsure:

 

Dajte mi znalci ?e povedat, ali je za vse mazdine dizel motorje z DPF-jem (se pravi od prvih primerkov v stari faceliftani M6 in do najnovej?ih z 2.2 motorjem) eno samo olje od Dexelie ali so razli?na? Upam, da ne vpra?am preve?... sramezljiv

 

eno je ja in je pravo (mislim da ti na pokrovu motorja piseta oba standarda - vsaj na stari je)

so pa ?e motul c1 (uporabljam jaz) za 11?

in pa ne vem fucsh al ker ze tudi c1

 

pa na omv pumpah OMV c1 za 28?/L :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala @jures. :)

 

jaz vem, da dexelie ne dam nikol vec v mojo mazdo...

enkrat se je blo bliz, nocem, da se ponovi

 

Zakaj ne? ?e je olje narejeno konkretno za to znamko, potem ne more biti slabo ali pa?? Oziroma v ?em je npr. Motul toliko bolj?i? :ne vem: Pa ponekod imajo ?e napisano, da ti druge znamke olj lahko izni?ijo garancijo, ?e do ?esa pride... Sej vem, da je to 'blablabla', ampak vseeno nikoli ne ve? na kateri drobni tisk se ti bodo obesili ob morebitni okvari.

12360_1.png
Napisano

Nimajo veze znamke, veze ima gradacija (sestava olja oz. lastnosti olja), katera mora biti po standardu ki ga je proizvajalec predpisal za tvoj avto.

Napisano

Nimajo veze znamke, veze ima gradacija (sestava olja oz. lastnosti olja), katera mora biti po standardu ki ga je proizvajalec predpisal za tvoj avto.

 

To?no tako in ?e so po standardu nekih ve?jih razlik pri oljih ne bi smelo biti tko, da ne vem zakaj skoz ta fama proti Dexeliji al pa proti Castrolu :ne vem:

33112_1.png

Napisano

mogoce, ker mi je na prejsnji 6-ki zaribal motor zaradi slabega olja...zato pac jaz osebno dexelie ne dam vec noter

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mogoce, ker mi je na prejsnji 6-ki zaribal motor zaradi slabega olja...zato pac jaz osebno dexelie ne dam vec noter

 

?ak, to je pa neki novga... kdaj ti je zaribal motor? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

To?no tako in ?e so po standardu nekih ve?jih razlik pri oljih ne bi smelo biti tko, da ne vem zakaj skoz ta fama proti Dexeliji al pa proti Castrolu :ne vem:

 

Dexelija ima eno zelo slabo lastnost in sicer namesto da bi saje, ki pa? pridejo v olje, "razbila-stopila", le te saje zdru?uje v grude, ki zama?ijo cedilo v karterju, kar posledi?no pripelje do zaribanja oljne ?rpalke in potem ?e komplet motorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tisto mre?ico je dobro pregledat na vsake toliko. Jaz sem imel ?e ostanke kita noter :ne vem:

Napisano

Dexelija ima eno zelo slabo lastnost in sicer namesto da bi saje, ki pa? pridejo v olje, "razbila-stopila", le te saje zdru?uje v grude, ki zama?ijo cedilo v karterju, kar posledi?no pripelje do zaribanja oljne ?rpalke in potem ?e komplet motorja.

 

To govorimo o konkretni Dexeliji za DPF motorje ali nasplo?no? Ker skoraj ne verjamem, da bi si pri olju, ki je kao prilagojen Mazdam in za katere vemo, da slovijo po nekvarljivosti (na kar tudi sama tovarna veliko da), privo??ili tako ?alabajzerstvo. :ne vem:

 

O oljih sem povpra?al tudi g. Majesa, ki je rekel, da nekih bistvenih razlik in s tem odstopanj kvalitete med njimi naj ne bi bilo. Bili pa so problemi s prvimi DPF filtri ?e pri starih M6 in M5, kjer se je ob neizvedeni regeneraciji nafta me?ala z oljem in s tem verjetno tudi saje, ki jih filter ni skuril. Sicer ne bom oporekal zgornji trditvi, da Dexelija ne raztaplja saj, vseeno pa se lahko to 100% potrdi le v laboratoriju.

12360_1.png
Napisano

To govorimo o konkretni Dexeliji za DPF motorje ali nasplo?no? Ker skoraj ne verjamem, da bi si pri olju, ki je kao prilagojen Mazdam in za katere vemo, da slovijo po nekvarljivosti (na kar tudi sama tovarna veliko da), privo??ili tako ?alabajzerstvo. :ne vem:

 

O oljih sem povpra?al tudi g. Majesa, ki je rekel, da nekih bistvenih razlik in s tem odstopanj kvalitete med njimi naj ne bi bilo. Bili pa so problemi s prvimi DPF filtri ?e pri starih M6 in M5, kjer se je ob neizvedeni regeneraciji nafta me?ala z oljem in s tem verjetno tudi saje, ki jih filter ni skuril. Sicer ne bom oporekal zgornji trditvi, da Dexelija ne raztaplja saj, vseeno pa se lahko to 100% potrdi le v laboratoriju.

 

Verjemi kar ho?e?, samo zaribale so samo tiste ki so ble vo?ene na poobla??enega in v katere se je tankala dexelija, pri teh z DPF pa se zato obrabi pogon oljne ?rpalke in rezultat je zelo podoben zaribanju.

 

V tiste v katere je stranka olje prinesla sabo pa BP.

 

Pa ni to rekla-kazala, to so dejstva ki sem jih videl na lastne o?i.

 

Servisi pa mislim da je vsem jasno, da ne bodo pluval v lasten ?eber, ne za delo ne za materijal.

 

Sej GNITJA vrat si tud ne morjo privo??it pa so si ga vseen. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Verjemi kar ho?e?, samo zaribale so samo tiste ki so ble vo?ene na poobla??enega in v katere se je tankala dexelija, pri teh z DPF pa se zato obrabi pogon oljne ?rpalke in rezultat je zelo podoben zaribanju.

 

Po moje so ribale bolj tiste, ki so bile vo?ene tako, da motor ni niti dobro zadihal in da je prej prihajalo, do pomanjkanja mazanja zaradi prenizkih obratov in seveda posledi?no ali pa vzro?no tudi zaradi ma?enja filtra, ki pa se je ma?il ravno zaradi tega, ker avto ni videl ve? kot 2.500 obratov.

 

Sej lahko, da se motim ampak nikjer drugje (raze na tem forumu) niso povezovali ma?enje filtra z uporabo to?no dolo?ene znamke olja.

 

Da pa so to najve?krat avtomobili, ki so servisirani pri poobla??encih tudi precej ka?e na prej?njo trditev. kdor ne zna vozit avto in ne ve, da konstantno nizki obrati ne delajo avtomobilu ni? koristnega tudi ne zna najti drugega servisa kot poobla??enskega, kjer pa pa? niso dobil navodil (niti to ni zapisano v servisni tabeli za redne servise), da naj na vsake tolk km odpirajo karter motorja in pregledujejo cedilo saj to ni obi?ajen postopek, da bi se izvajal - ?eprav v tem primeru bi to bilo potrebno.

33112_1.png

Napisano

Ti nisi imel DPF tako da te lahko takoj izlocimo. ;)

 

Alo jebote, sej pred DPF so ribale(in ?e vedno ribajo), te z DPF manj in NISO imune na to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Alo jebote, sej pred DPF so ribale(in ?e vedno ribajo), te z DPF manj in NISO imune na to.

 

Ribne lahko vsak avto. ;)Tudi ce je cist nov.

www.trziskisladoled.si

Napisano

sam jaz ne vozim z nizkimi vrtljaji?

 

Zdej pa res ne razumem ni? ve? - pravi?, da ne daje? notri Dexelie sploh, za katero pravi Ajvar, da paca filter pa si ravno tako imel zapacan filter? A sem prav razumel tvoj stavek?

 

Zdaj se namre? postavlja vpra?anje a Dexelia paca filter ali mogo?e na?in vo?nje, da so nekateri imeli pri 100kkm filter zama?en. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

ok bom probal bolj natancno opisat kaj je blo pri meni:

(ajvar me bos popravu, ce sem se motil)

 

-izgleda da je tak problem znan, ker se zamasi tista stvar na dnu karterja (cep al cedilo neki tazga) tam je vhod v cev, ki pol gre do oljne pumpe. Tist je blo umazan...(pomoje je razlog tudi slabo olje, tko da naslednjic bom raje svoje prinesel)

mehanik mi je tud napol sarkasticno rekel "a vids, tist aditiv, k si zadnjic dal, nc ne pomaga)

 

tle se je zacel...pol se lahko bere naprej v tisti temi...

sej mogoce ni zarad dexelie, ampak jaz imam izbiro da ne dam dexelie, in je ne bom dal...vsaj psiholosko se bom boljs pocutu :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.