Skoči na vsebino

Nakup m6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav.

Sem nov na forumu in imam nekaj vprasanj? Odlocil sem se za nakup m6 diesel. Vem da je bilo ?e o tem precej napisanega,vendar pravih odgovorov nisem na?el. Zanima me za kak?en motor se naj odlo?im in seveda letnik?

Letnik bi se naj gibal od 2005 navzgor in seveda brez dpf, ker sem o njem prebral same nev?e?nosti. Z avtom bom delal dalj?e relacije cca 2500km na mesec. Torej najbolj me skrbi ta dpf ker no?em imet po nakupu avta ?e dodatne stro?ke.

?e vnaprej se opravi?ujem za novo odprto temo. lp

Napisano

Lep pozdrav.

Sem nov na forumu in imam nekaj vprasanj? Odlocil sem se za nakup m6 diesel. Vem da je bilo ?e o tem precej napisanega,vendar pravih odgovorov nisem na?el. Zanima me za kak?en motor se naj odlo?im in seveda letnik?

Letnik bi se naj gibal od 2005 navzgor in seveda brez dpf, ker sem o njem prebral same nev?e?nosti. Z avtom bom delal dalj?e relacije cca 2500km na mesec. Torej najbolj me skrbi ta dpf ker no?em imet po nakupu avta ?e dodatne stro?ke.

?e vnaprej se opravi?ujem za novo odprto temo. lp

 

najprej dobrodosel

 

 

kr se tice dpf naj te ne skrbi,js mam letnik 2008 narejenih 90 000 km pa nisem imel problemov edino kr je jo zabase je to da se dolgo casa vozis po mestu in delas kratke relacije...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Zadnje ?ase pa se res ne spomnim, da bi kdo imel te?ave z DPF. So jih imeli taprvi na za?etku pol so pa SW porihal inje zdaj situacija kr OK tko, d ane vidim vzroka za strah. No ja,edin ?ese bo Ajvar pojavu, ta pa spluva diesla vsaki? tko mal za ?port.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljen!

 

Zadeva bo dokaj te?ko zdru?ljiva (letnik in da bo brez DPF). Kakor vem, ima? mo?nost dobiti sicer letnik 2005, vendar samo za?etne mesece tega leta, ker nekje (ne vem kater mesec to?no) se je zgodil lepotni lifting 1.gen. 6-ke in z liftingom so Dizlce dobile tudi DPF! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen!

 

Zadeva bo dokaj te?ko zdru?ljiva (letnik in da bo brez DPF). Kakor vem, ima? mo?nost dobiti sicer letnik 2005, vendar samo za?etne mesece tega leta, ker nekje (ne vem kater mesec to?no) se je zgodil lepotni lifting 1.gen. 6-ke in z liftingom so Dizlce dobile tudi DPF! <_<

 

Oktober

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Torej ?e prav razumem, lahko vzamem letnik 06-07 in nebi smelo bit problemov. Pa kupit ga mislim v avtohi?i. Moram pa gledat kao na slovensko poreklo in potrjeno servisno?

Kako pa glede motorjev (120, 136, 143), nevem za katerega se odlocit? A so vsi v istem rangu za zavarovanje?

Hvala za odgovore

Napisano

?e gleda? letnik po omenjenem oktobru 2005, tistega 136KM oz. 100KW lahko kar pozabi? ker ga je nadomestil 143-konjski (ki ma pa seveda na?alost dra?jo registracijo, nad 100 KW)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bo? delal 2.5 kkm na mesec se ti DPF sigurno ne bo imel ?asa zabasat. Imam 104 kkm, pa se ni niti enkrat.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

?e gleda? letnik po omenjenem oktobru 2005, tistega 136KM oz. 100KW lahko kar pozabi? ker ga je nadomestil 143-konjski (ki ma pa seveda na?alost dra?jo registracijo, nad 100 KW)! :P

 

A da pa se ?e dobit 136 konjskega 2006 letnik, ker sem tako zasledil na avto.netu.?

In kateri se bolj priporo?a 120 ali 136?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.