Skoči na vsebino

100 oktanov ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes zjutraj sem po radiju sli?al reklamo, da imajo na nekaterih OMW ?rpalkah tudi 100 oktanski bencin :D . Je kdo ?e testiral to?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Napisano

Ce je kaksen starinski motor pol je lahko problem...sam mene realno zanima kok oktanov ma ta benz v resnici? Nekaj mi pravi da 100 jih sigurno nima...no sej bos povedal yavarye ce si opazil kako razliko

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Poznat je tudi pr ?voh motorjih.....tako da lahko mirne du?e nalije? noter..... :D

 

 

No ko kdo zvce kje to?no to tankajo nej sporo?i da grem sprovat..... :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Guest BrainLess
Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Lahko nalije? brez problema - lahko ti edino ventile malo spuca :P

 

Samo skoz pa jaz tega nebi tankal!

Napisano

Thnx, grem zdele na en OMV pa bomo vidl..?e sploh ?e majo "tanovga", k po enih virih ne nekaterih OMV ?rpalkah za to prvi? sli?jo, ?eprav je po tv reklama k ga jereb nalije u en avto in njemu ful sede (avtu namre?) :D:D:D

Napisano

No sm ?u na OMV na litijsko pa gledam,pa nikjer ne pi?e 100..Pa sm natanku 98oktanov, noter sm pa upra?u ?e kej vejo kaj je kej stem 100oktancem,pa mi je lepo razlo?ila,da sm ga ravnokar tanku,da mi tut na ra?unu pi?e,sam da ?e niso zamenjal nalepk :)

Tko,da je ?e,?e koga zanima. Aja pa ko sm ?el,mi je ?e rekla nej opazujem,ker mi bo baje manj tro?il :lol: heh unih par deci pa res dvomm,da bom opazu..

Drga? mam pa ob?utk,da avto res mal bl potegne..lahko se mi pa samo zdi :ne vem:

Napisano

Natankamo in stestirano, u?inek zagotovljen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OMV se je za to potezo odlo?il predvsem zaradi tega da "odtegne" nekaj petrolovih strank.......

 

 

En znanec je reku da bo dal u analizo ta 100 oktanski benzin da vidimo kolk je tega dejansko noter.......

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Lahko nalije? brez problema - lahko ti edino ventile malo spuca :P

 

Samo skoz pa jaz tega nebi tankal!

Hmm.zakaj pa ne? Zanima me tko informativno..A lahko kej ?kodi motorju, al gre kej prej adijo,?e bi ves ?as tanku tega,kot pa 95?

Ker sem ?isti laik glede tega, bi biu vesel,?e kdo,ki obvlada to malo razlo?i :D

LP

Napisano

Gorivo, ki se me?a z zrakom in to dvoje potem ustvari kompresijo, mora v cilindru v drugem taktu zgoreti. Za kvaliteto gorenja poskrbi gorivo z dolo?eno oktansko vrednostjo. Medtem ko eksplozije v cilindru niso za?elene, ?tevilo oktanov zvi?uje kvaliteto zgorevanja. Ve? oktanov pomeni bolj?e zgorevanje, manj pa slab?e in mo?nost eksplozije.

 

V primeru, da bi motor tekel na izjemno slabo oktansko vrednost (recimo 80 oktanov), bi nepravilno zgorevanje (eksplozije) zraka in goriva po?kodovalo bate, glavo in cilinder.

 

100-oktanski bencin se v?ge kasneje kot 95-oktanski, obenem pa je zgorevanje bolj vro?e, s tem pa sprosti ve? energije.

 

V kolikor motor ne ka?e nobenih posebnih znakov, da mu 95-oktanski bencin ne ustreza - torej te?e normalno, brez nihanja v taktih -, uporaba ve?oktanskega bencina (v tem primeru nad 95) ne izbolj?a lastnosti motorja.

Ve?ina novej?ih motorjev ima ra?unalni?ko vodeni vbrizg goriva, ki to?no odmerja koli?ino bencina in zraka in prepre?uje zatikanje med takti. Tak vbrizg je tovarni?ko nastavljen na dolo?eno oktansko vrednost goriva in ne zazna vi?je gorljivosti vi?jeoktanskega bencina. Naprimer, v cilinder vbrizga enako koli?ino 100-oktanskega bencina kot 95-oktanskega. Ker pa je izkoristek 100-oktanskega bencina ve?ji, je potrebna manj?a koli?ina, vendar ra?unalnik le-te ne more odmeriti, ker zmeraj deluje na principu 95-oktanskega bencina.

 

Sicer pa, z motorjem po pravem ne bi smelo biti ni? narobe, ?e doliva? 100-oktanski bencin namesto 95.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
    • To je bilo zjutraj, popoldan je že bilo 2,4 😀.   Sicer pa gredo kmalu dol.   Dokler je ris v clear coat (prozoren lak), potem se da spolirati.   Na sliki izgleda kot da se to da spolirati.    
    • Kar dolgi kabli. Precej izgube visokih tonov na zvoku. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.