Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni...

 

 

Leva xenon zarnica mi je "crknala" sveti vijoli?no... sedaj pa me zanima ali obstaja kak?en postopek kako zamenjati to ?arnico ne da bi razdl pol avta??? Namre? nimam niti 1cm placa da bi jo zamenjal... smatram da je potrebno vzet dol odbija? in lu?????? Ima kdo izku?nje z Mazdo 3 2.0 GTA 2004letnik.

 

 

lp. hvala za pomo?

Napisano

?e je narejeno tako kot pri ?estici je najla?je zamenjati skozi kolotek. Se pravi, da? dol kolo, odstrani? tisti nekaj ?epov na sprednjem delo zplasti?ne za??ite koloteka in bi moral z roko lepo priti zraven lu?i

33112_1.png

Napisano

Evole iz prve roke, menjano 2 tedna nazaj pri meni. Najla?je je da se na polovico sname dol odbija? (4 vijaki), po eden v kolotekih in tista dva pri maski, ga malo proti sebi butne?, nato pa ?e od?raufa? 2 vijaka za lu? da jo malo ven potegne?...dela max 20min. Prej smo ?arali z drobnimi rokami od na?ega ?lana Uklopkota kateri je potem imel vse porajsane roke tako da...to ti je najla?ji na?in, sem bil presene?en da se da pri Mazdi nekaj narediti kar ni zakomplicirano :) Aja pa menjaj obe ?arnici, ker ti bodo druga?e razli?no svetile...

Napisano

?e je narejeno tako kot pri ?estici je najla?je zamenjati skozi kolotek. Se pravi, da? dol kolo, odstrani? tisti nekaj ?epov na sprednjem delo zplasti?ne za??ite koloteka in bi moral z roko lepo priti zraven lu?i

 

nop ni primerjave!

 

Ostalo je grega povedal skratka po novem je 20 min. za menjavo obeh ?arnic in ne ve? 30 za eno ;)

kljub temu da imam bol drobno roko in izku?enj z ro?nimi spretnostmi (ja ja tud na drkanje mislim no sramezljiv:D )

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e ne pa pridi in zamenjamo ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sem mislil, da je ?estka drek za menjavo sam trojka je o?itno ?e ve?ji, ?eprav, ?e dobro vidim na sliki je tam obloga koloteka in bi se dalo skos pridet brez razstavljanja lu?i in odbija?a. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Sem mislil, da je ?estka drek za menjavo sam trojka je o?itno ?e ve?ji, ?eprav, ?e dobro vidim na sliki je tam obloga koloteka in bi se dalo skos pridet brez razstavljanja lu?i in odbija?a. :ne vem:

 

ni problem kolotek,problem je v tem da ?e sam pokrov?ek za lu?jo mora? odviti samo s prsti ker na eni strani je v napoto ?katla z varovalkami in kabli na drugi strani pa posoda za prat stekla.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sem mislil, da je ?estka drek za menjavo sam trojka je o?itno ?e ve?ji, ?eprav, ?e dobro vidim na sliki je tam obloga koloteka in bi se dalo skos pridet brez razstavljanja lu?i in odbija?a. :ne vem:

 

Sej pri ?estki je res enostavno.Notranji plasti?ni kolotek dol in je. :bravo:

 

 

Napisano

Problem so te fiksne ?katle za lu?mi ja, za levo so varovalke, za desno pa kangla za ?ipe prat in tole da se odbija? malo sname je res najenostavnej?e.

Napisano

jajca, v stoenki je sama ven padla :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jajca, v stoenki je sama ven padla :D

 

V bistvu sploh nisi rabu haube odpirat si samo lu? zagrabu za rob pa potegnil k sebi in si ?e zamenjal ?arnico. :danzoman:

33112_1.png

Napisano

V bistvu sploh nisi rabu haube odpirat si samo lu? zagrabu za rob pa potegnil k sebi in si ?e zamenjal ?arnico. :danzoman:

 

saj mislil sem lu?, ne ?arnice, je sama pri?la k tebi, v?asih ?e v avto padla :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri 6ki ni treba ni? podirat, samo havbo odpre? in zamenja?, ne vem zakaj sidelate delo in podirate pol avta. :ne vem:

Jaz sem zamenjal ?e cel regiment ?arnic pa ?e NIKOL nisem podiral avta zarad tega. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.