Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni sem lastnik mazde mpv letnik 2003 z 100kw motorjem po menjavi turbine in ?i??enju cedila v karterju in menjavi imv ventila spet problem poraba olja je velika cca 1 liter na 1000km. Sumim podlo?ke pod injektorji ker niso bile ?e nikoli zamenjane pa malo bolj kadi klenkanja ni motor lepo lavfa rad v?iga in dobro vle?e. Me pa zanima kdo bi mi te podlo?ke zamenjal za realno ceno ker sam se tega ne upam in ne znam pa ?eprav sem vse na tem avtu popravil sam. Hvala za nasvete. lp

Napisano

Avto Pelko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljeni sem lastnik mazde mpv letnik 2003 z 100kw motorjem po menjavi turbine in ?i??enju cedila v karterju in menjavi imv ventila spet problem poraba olja je velika cca 1 liter na 1000km. Sumim podlo?ke pod injektorji ker niso bile ?e nikoli zamenjane pa malo bolj kadi klenkanja ni motor lepo lavfa rad v?iga in dobro vle?e. Me pa zanima kdo bi mi te podlo?ke zamenjal za realno ceno ker sam se tega ne upam in ne znam pa ?eprav sem vse na tem avtu popravil sam. Hvala za nasvete. lp

 

Pozdravljen,

 

jaz sem podlo?ke pred dvema tednoma menjal na na?i Mazdi 6 prav tako 100kW. Pri meni se je v olju, na ?ipki ali na ?epu vonjala nafta, ki se je ?e me?ala z oljem, to je pomojem ?e eden pokazateljev, da je menjava podlo?k zelo nujna + kajenje baje da je lahko tudi posledica "po?rtih" podlo?k ja.

 

Pri meni se je potem malo zadeva zalomila, in sicer na ?etrtem cilindru smo naleteli na problem ker ?oba ni ?la ven, ker se je zapekla, posledica pu??anja podlo?ke, ostale tri so ?le ven brez problemov in sile. Ker smo morali ?obo na silo izvle?i je ?la v ve?na lovi??a, tako da sem moral nabaviti novo ?obo.

 

Sama menjava podlo?k ni zahtevna, vendar problem nastane ?e se ti kaj zalomi tako kot se je meni. Jaz upam da ti bo ?lo vse kot po maslu. ?e bo? pa rabu kak?no ?obo, me pa lahko kontaktira?, jih ima kolega tovarni?ko obnovljene na zalogi. Ampak upajmo da ne bo treba. Baje pa da je dobro ?e se ?e ?obe ven vle?ejo, da se jih da pregledat oz. ??istit, kar pa zopet terja svoje ?????.

 

Menjava + podlo?ke (18?) ne sme biti pomoje ve? kot 40? vse skupaj, ?e gre vse kot po maslu.

 

Veliko sre?e.

 

LP Bo?tjan

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Po menjavi podlozk si moral menjat tesnilo na zgornji glavi motorja,kjer so ?obe???ali si pustil kar staro tesnilo?

 

Verjetno misli? tesnilo pokrova ventilov?? Nisem, ker ni bilo potrebno in dihta.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

ja to?no to sem mislil :) ....

 

Mislim pa da je mehanik z nekak?no tesnilno maso namazal dihtungo.

 

ja to?no to sem mislil :) ....

 

Mislim pa da je mehanik z nekak?no tesnilno maso namazal dihtungo.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

v kratkem bom tud jaz dal menjat te podlo?ke in bom pol prilepil kak?ne slikce, kako to vse skupaj zgleda in poteka :)

 

zadeva sploh ni tako komplicirana samo problem je ?e katera od ?ob no?e ven druga? pa ?e si natan?en in ima? orodje to lahko zamenja? sam.
Napisano

kako orodje to misli?? mora? met kako specialno orodje? al kar normalno orodje, ki se najde v malo bolj zale?eni delavnici :) ...jaz tako ali tako ve? ali manj sam popravljam dolo?ene stvari na avtu...mogo?e ?e je kaj kompleksnega se pa odlo?im za prijatelja,ki je mehanik in mi pol pomaga :)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

kako orodje to misli?? mora? met kako specialno orodje? al kar normalno orodje, ki se najde v malo bolj zale?eni delavnici :) ...jaz tako ali tako ve? ali manj sam popravljam dolo?ene stvari na avtu...mogo?e ?e je kaj kompleksnega se pa odlo?im za prijatelja,ki je mehanik in mi pol pomaga :)

 

Ne rabi? specialnega orodja.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

in pri?el je ?as da sem jaz tud menjal te bakrene podlo?ke na injektorjih (Mazda 6 diesel, 100KW (136PS), letnik 2003, prevo?enih 168 000 km). Vedno servisiran na mazdinem servisu pred mojim nakupom!

Ker ve?inoma stvari popravljam kar sam, sem se odlo?il te podlo?ke menjat kar sam doma, ker sem se pogovarjal z mehanikom in mi je rekel, da ni to nevem kak zahtevno delo, le precizen in pazljiv mora? bit.

Tako sem se v?eraj odlo?il da to menjam!

Je pa res da mora? bit pazljiv, saj en injektor stane kar nekaj denarja in se s tem ni za igrat!

Prav tako moramo pazit da nam kak?na malenkost ne pade med ventile!

Tako da ?e boste kaj poizku?ali podobnega doma, delate na lastno odgovornost in ne odgovarjam za posledice :P

 

spodaj bom opisal postopek:

1. odstranimo za??itni pokrov (plastiko) motorja . (uporabimo nastavek velikosti 10 - gedoro)

Objavljena slika

 

2. odstranimo vse "?laufeke" in elektroniko z injektorjev, ki so na glavi motorja!

Objavljena slika

 

3. odvijemo ?raufe s katerimi je glava pritrjena (na sliki so ozna?ena mesta).

Odvit moramo tud za??itno plastiko, za katerim se nahaja zobat jermen, da la?je dobimo ven glavo na levi strani. Na plastiki odvijemo samo dva ?raufa!

Objavljena slika

 

4.Tako izgleda ko vzamemo dol pokrov ventilov

Objavljena slika

 

5. odvijemo tisto "re?" :P , ki ti??i dva injektor notri v motor in prav tako lahko odvijemo obe cevki, po katerih s commonraila prihaja diesel na injektor. Prav tako vzamemo ven obro?ke (gumijaste) z zunanje strani injektora, kjer pride gor cevka s commonraila, saj druga?e ne moremo vzet ven injektora (ozna?eno na sliki, glej prvi injektor), pomagamo si z majhnim izvija?em .

Objavljena slika

 

6. injektor vzamemo ven tako, da ga najprej malo zrahljamo z obra?anjem levo-desno, nato ga pa potegnemo pazljivo ven iz bloka motorja! in tako zgleda, ko dobimo ven prvi injektor!

Objavljena slika

 

7. tako izgleda injektor, na katerem je stara podlo?ka in skoraj ni opazna. podlo?ko zamenjamo in vstavimo injektor pazljivo nazaj na mesto. Prav tako storimo z drugim (sosednjim) injektorom, ga vstavimo in lahko pritrdimo nazaj tisto re?, ki ti??i injektor v blok motorja! Nato postopek ponovimo pri 3. in 4. injektorju.

Objavljena slika

 

8. Ko smo vse zamenjali ?e pritrdimo nazaj cevke ,ki grejo s common raili in tiste gumijaste "obro?ke".

 

 

Pazimo, pri zategovanju vseh delov da kaj slu?ajno ne pretegnemo ali spoteremo!!! Zategujemo z ob?utom, saj s kak?no gedoro hitro pretegnemo kak vijak!

 

Na pokrov glave ventilov, vstavimo nazaj novo tesnilo ali ?e je ?e uporabno staro tesnilo, ga nama?emo z motornim oljem in pazljivo namestimo nazaj! Prav tako pri zategovanju pazimo da kaj ne pretegnemo.

 

?e primerjava stare in nove podlo?ke:

Objavljena slika

 

moram povedat da se motor dosti bolj?e odziva, in upam da nebo ve? potro?nje motornega olja!

 

Za 3000km me ?e ?aka menjava motornega olja in potem bom tudi s?istil karter in cedilo! Prav tako bom tudi tisto komentiral s slikami :)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Odli?no si to podokumentiral!! Ja tako to izgleda, nobeden bavbav. Va?no je samo da ti je ?lo vse kot po maslu brez nepotrebnih dodatnih stro?kov!!!

 

LP B

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Dobr si se tole lotu in naredu. :rispekt:

 

 

 

Hvala bogu da nimam navornika, ups dizla. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala bogu da nimam navornika, ups dizla. :blush:

 

a je blo treba :ne vem:

33112_1.png

Napisano

a je blo treba :ne vem:

 

bravo mojster mislim da si eden prvih foruma?ev ki se je tega upal. a mogo?e avto kaj bolj gre in lep?e lavfa?
Napisano

bravo mojster mislim da si eden prvih foruma?ev ki se je tega upal. a mogo?e avto kaj bolj gre in lep?e lavfa?

 

Jaz sem to zamenjal pred dvema letoma in nisem opazil nobene razlike v vo?nji (mo?,kajenje) edino porabe olja ni ve? spljoh. :P

 

 

Napisano

Hvala... Res pa sem bil vesel ko sem vse sestavil in obrnil kjuc,da je avto vzgal in zapel "zoom-zoom" ;) ... Drugace se mi pa zdi da avto kar bolj vlece,mogoce je to sam v glavi :) ... Pa sem vsaj prisparal nekaj denarja in se nau?il nekaj novega... Moram pa povedat da me je blo kar malo "strah" ko sem zacel ?raufat,vendar sem si na koncu oddahnil :) ...

 

Sedaj ?e o?istim karter in cedilo in pol je to to...Seveda bom tudi tisto opisal ;):)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Hvala... Res pa sem bil vesel ko sem vse sestavil in obrnil kjuc,da je avto vzgal in zapel "zoom-zoom" ;) ... Drugace se mi pa zdi da avto kar bolj vlece,mogoce je to sam v glavi :) ... Pa sem vsaj prisparal nekaj denarja in se nau?il nekaj novega... Moram pa povedat da me je blo kar malo "strah" ko sem zacel ?raufat,vendar sem si na koncu oddahnil :) ...

 

Sedaj ?e o?istim karter in cedilo in pol je to to...Seveda bom tudi tisto opisal ;):)

 

?e ni? drugega si pri?paral kak?no "presene?enje" v stilu zaribane ma?ine. ;)

Mislim,da ne vle?e bolj?e je pa verjetnofiling,da si zrihtal stvar bolj?i. ;)

 

 

Napisano

Well done.. :bravo:

Samo nekaj me ?e zanima, ko si imel injektorje dol, a si jih dal tudi kaj spucat; ali bolje kako se sploh dajo s?istit ? :ne vem:

Napisano

Nisem jih dal s?istit... Sem pa ?e razmi?ljal o tem tud...vendar se ?e nisem pozanimal kje se dajo s?istit in koliko je cena... Meni je pokuril 0,5l olja na slabih 5000km <_< ...bomo videli kako bo zdaj

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Meni ga pokuri ?voh liter na 20000 km, pa me zanima ali je ?e potreba po menjavi podlo?k ?

 

"?voh liter" je pribl.od max na min na pal?ki.Bolj to?n-ko ti ga skuri 1,2 litra si na min in takrat je ?e kriza. :whatever:

 

 

Napisano

evo 3 ?obe ?le ven brez problema 1 pa nikakor ne po dolgem ?asu matranja popustila podlo?ke vse 4 nove sedaj pa tista ?oba ki se je upirala ne dela. Zmaga :bravo: pa bodo spet ?li evr?ki za avto namesto da bi otrokom nedeljski izlet privo??il. Druga? pa kupim ?obo za 100kw motor let. 03

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.