Skoči na vsebino

Poraba olja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, zanima me, kolk (?e sploh kaj) vam va?e mazdice pokurjo olja.

Js mam 323f,l 97, 130kkm (po ?tevcu) :whatever: , pa lahk re?em,da mi kar dobro papca olje.

 

Aja, pa ?e eno vpra?anje; a imajo ti modeli mazd lu?ko za rezervo? Moja armaturka je ?e malo novej?a, ?e ima digitalni ?tevec za prevo?ene kilometre.

  • Odgovori 58
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

odvisno kako olje.Tam nekje 4 dcl na eno menjavo.?e je kako racing olje tudi do 1l, razumno saj ?e ga tera? v visoke obrate.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Olje je proton 15-w40.

Spije mi ga pa kak liter na 2000k. Avta niti ne teram kaj preve?.

Ja to je kr dost. Sploh pa ker je navaden olje. Moja 323F BG l.90 po ?tevcu 250kKm pokuri cca 1l (10W40) na 15kKm .

Dvomim da ma? ti realne km na ?tevcu :( ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Verjetno,da res niso realni kilometri,?eprav je bila kupljena od prvega lastnika. Lahk pa da mam notri ?e Wankela, :ne vem: ti motorji tud baje kar pijejo olje. :D

Sanja svinja kukuruz ;) ...

 

P.S:Al pa ne. Poglej not :blink: ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Olje je proton 15-w40.

Spije mi ga pa kak liter na 2000k. Avta niti ne teram kaj preve?.

Ti kr tankaj protona, pa dolivaj ga tudi, ?e bo? pa zamenjal zanmko, se bo poznalu v smilu na manj dolite koli?ine.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@YavarYe X6V6

Sem zamenjal olje pa dodal QMI ;) .

Zaenkrat motor bolj mirno in ti?e laufa :rolleyes: ...k da je bolj podmazan <_< ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kaj pa je to sploh za eno olje QMI? Js prvi? sli?im zanj. Se ga sploh dobi na ?rpalki?

To je samo dodatek......torej doda? ga kateremukoli olju.....ta preparat pa naj bi umiril motor, lep?e te?e...bla bla bla :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Aja, sam to pri men po moje nima smisla. Ker ma?ina mi itak lavfa bolj mirno, ko pa na atovem Cliotu, ki je nov.

Renojevi motorji se vsi po vrsti "zaganjajo", tako, da Clio ni realna primerjava... :P
Papa, Tomi
Napisano

Renojevi motorji se vsi po vrsti "zaganjajo", tako, da Clio ni realna primerjava... :P

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

Pri meni je ?e katrca od mojega psa....dela kot urca!!! :lol:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

Ja, prede kot urica ... vsak svojega konja hvali (mam kolega ki Renaulte prodaja ?e 10 let ali ve? - on pa vozi ... BMW) ... sicer je tudi mene nagnil, da sem kupil Megana pred 3-mi leti (osel gre samo enkrat na led) - pa je motor ?udno spreminjal (nihal) obrate v prostem teku - sodelavec ima Cliota 1,2 16V pa se ma?ina vidno zaganja ... na servisu izjava - to je vse v mejah normale po Renault-ovih standardih (o ostalih okvarah, ki so me stale kak?nih 10000 sivih las sploh ne bom govoril - kaj takega ?e ni svet videl :angry: ) ... tako, toliko o Reanultu! :ph34r:
Papa, Tomi
Napisano

Ima pa en moj kolega 15 let staro hondo civic. Js skor nisn mogo verjet,ko sn poslu?al kako tiho te?e.

 

 

Ka pa na tisto drugo vpra?anje,ki sem ga napisal v prvem postu mi ne zna nobeden odgovorit? :ne vem:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Olje je proton 15-w40.

Spije mi ga pa kak liter na 2000k. Avta niti ne teram kaj preve?.

Lahko ti povem sam tko kokr je men mehanik reku..15w 40 je za yugo avte varjante..Probaj vsaj 10w 40,?e ne 5w 40..
Napisano

ja vlij notri kako shell olje ali pa castrol txt,....pa ne kakih racing izvedb.

Zakaj pa ne racinga, razlog ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj pa ne racinga, razlog ?

Po moje zato, ker ?e je motor preve? zgonen je ve? lufta med obro?ki in valji pa pri ventilih... Racingi so ful viskozni pol bo pa ?e ve? olja uhajal mim obro?ka v zgorevalni prostor pa ?e? preparele dihtunge ven, ...pa ga bo ?e ve? papcu.

Po moje je najbolj?a re?itev za tak motor QMI pa en olje za motorje ?ez 150kKm.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja to?no tako, racing olja malo ve? papcajo mazde.Ta olja so super, samo ?e nima? kakega motorja z veliko konji ali kake turbo izvedenke, nima smisla dajati toliko denarja za isti u?inek kot ga ima sinteti?no olje 5W-40.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

YavarYe z vsem spo?tovanjem. Mislim, da tebi ni ?e nikoli papcal avto 1l na 2000 km. To pomeni, da Petru pokuri 5l protona 15W40 na 10 000km. Ta proton je kar gost olje. ?e bi dal noter racinga (ful viskoza) bi poraba olja zagotovo ?e narasla (po moje 1l na 1000 km). To pa ni tisto kar Peter ?eli. On bi rad zmanj?al porabo olja. To mu pa z racingom zagotovo ne bo uspelu.

Jaz imam kar nekaj izku?enj s starimi motorji. Do sedaj ?e nisem imel avta mlaj?ega od 10 let in noben ni imel manj kot 150 000Km. Vem pa, da kadar se vlil v motor polsintetiko (10W40) mi ga je ve? papcal kot mineralnega (15w40).

Po moje je najbolj?a re?itev za tak motor QMI (za la?je drsenje obro?ka po valju) pa en olje za motorje ?ez 150kKm. Po moje.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

Kaj bi pa ti svetoval za zni?anje porabe olja? Tudi mene zanima.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fantje hvala za odgovor!    DPF bo ostal v avtu, saj nočem da kadi kot dimnik hehe.   Kar se tiče blokade EGR, bom po vsej verjetnosti to naredil, ter brez kakršnegakoli tuninga. Kaj pa lahko pričakujem po blokadi (samo elektronsko zaprtje EGR ventila)?   Več moči, to že, ampak če to za sabo potegne menjavo 100 drugih delov, se enostavno ne splača.   Trenutna moč je recimo zadovoljiva, ampak bi želel le malce več  Mogoče vredno omembe imam na avtu tudi že čip.  
    • ja kak teden ali dva nazaj. sam nisem še nič objavljal  
    • Tale forum bo mogoče pravi za tole. Iščem rotor od Wankel motorja. Potrebujem ga za namene predstavitve. Super je, če je v dobrem stanju. Pozna kdo koga, ki bi se mu kaj podobnega "valjalo" naokrog in je pripravljen prodati?
    • Ja-po potrebi. Pač odvisno,kako bi rad vozil oz. "šaltal"...ali "na roke" ali na avtomatik. To je meni ena od "čokoladnih lastnosti pri mojem avtu. Lahko ga voziš umirjeno v avtomatskem načinu,lahko v avtomatskem načinu preklopiš na "sport" kjer je odzivnejše prestavljanje,in lahko komplet na roko (z obvolanskimi ali na ročici). Čisto po želji.   Sem pa pogruntal,da je "sport" modus super za prelaze in hribovja nasploh...tako navzgor,kot tudi navzdol (drži dalj v nižji prestavi in bolj oz. dalj zavira motor.)...poraba pa zna biti še manjša,ker se motor manj matra.   "Na roke" pa je brez veze omenjati-isto lahko po penzionersko ali na "pes-mater-koliko gre"
    • Vprašuje za cenejše gume in ne premium. Če premium, strogo Michelinke. Conti in kitajce ne vidijo moji avti.   Da se pa vrnem na temo. Hankook so zadnja leta najboljše gume pod premium segmentom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.