Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam slede?i problem in sicer se oboja zadnja vrata ne zakljenejo. Prva se zaklenejo zadnja pa ostanejo odklenjena. ?e ponovno na daljincu stisnem gumb lock se zaklenejo tudi zadnja. Mogo?e kak?na ideja kaj bi bilo narobe?

Hvala za odgovore.

Napisano

Imam slede?i problem in sicer se oboja zadnja vrata ne zakljenejo. Prva se zaklenejo zadnja pa ostanejo odklenjena. ?e ponovno na daljincu stisnem gumb lock se zaklenejo tudi zadnja. Mogo?e kak?na ideja kaj bi bilo narobe?

Hvala za odgovore.

 

preprogramiraj pa bo.....mislim da je celo v navodilih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem imel to?no tak problem s svoznikovimi vrati. Potem sva z ajvarjem zadevi pri?la do dna. Tam kjer pride na klju?avnico konektor, je bil 'zavihan' pin za to 'normalno' zaklepanje. Za tisto dvojno je bilo pa potem v redu.

 

O?itno je vsaj pri meni nekdo to po ?alabajzersko dal nazaj, ko so menjali ?ipo...

Napisano

balki kup 20 let staro hondo od mojga bratranca ..ti garantiram da ne bo problemov z centralcem :)

Napisano

Ali res noben ne ve kako se to programira. Prosil bi ?e lahko nekdo pogleda v navodila saj kot sem ?e napisal imam samo italijanska navodila.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.