Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

POZDRAVLJENI

SEM NOV NA FORUMU IN VSAKA VAM ?AST O OPISANIH ZADEVAH KI JIH DAJETE...

MOJA ZADEVA PA JE TAKA:

SAM POZIMI KO JE HLADNO IN AVTO PRI?GEM SE TRESE,KO SE SEGREJE PA NEHA(SEM NATO?IL ?ISTILO V TANK,PA NI KAJ BOLJ?E).SMO POSKUSLI VEBASTO ODKLOPIT PA JE BLA MAL RAZLIKA SAM NE DOST.MEHANIK JE REK DA TUD KO DA GAS PRI HLADNEM DA ?UTI TRESENJE DO 2.000obratv,KO JE PA TOPEL TAKOJ PO V?IGU PA NI ?UTIT TEGA.Z V?IGOM NI PROBLEMA PA TUDI UGA?A NE.

PROBLEM SEM PA ZASLEDIL TUDI KO PRESTAVIM V VZRATNO IN SPELJEM OZI.KO VOZIM NA SKLOPKI SE TAK NEK ?UDEN ZVOK POJAVLJA KOT BI BILA MA?INA ODTEGNJENA AL PA DA MA ZOBNIK ZRAK????

PROSIM ZA NASVETE??

 

LP IZ KORO?KE JANI

:ne vem:

Napisano

Jani, samo pro?nja - ?e izklopi? CAPS LOCK (velike ?rke)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

POZDRAVLJENI

SEM NOV NA FORUMU IN VSAKA VAM ?AST O OPISANIH ZADEVAH KI JIH DAJETE...

MOJA ZADEVA PA JE TAKA:

SAM POZIMI KO JE HLADNO IN AVTO PRI?GEM SE TRESE,KO SE SEGREJE PA NEHA(SEM NATO?IL ?ISTILO V TANK,PA NI KAJ BOLJ?E).SMO POSKUSLI VEBASTO ODKLOPIT PA JE BLA MAL RAZLIKA SAM NE DOST.MEHANIK JE REK DA TUD KO DA GAS PRI HLADNEM DA ?UTI TRESENJE DO 2.000obratv,KO JE PA TOPEL TAKOJ PO V?IGU PA NI ?UTIT TEGA.Z V?IGOM NI PROBLEMA PA TUDI UGA?A NE.

PROBLEM SEM PA ZASLEDIL TUDI KO PRESTAVIM V VZRATNO IN SPELJEM OZI.KO VOZIM NA SKLOPKI SE TAK NEK ?UDEN ZVOK POJAVLJA KOT BI BILA MA?INA ODTEGNJENA AL PA DA MA ZOBNIK ZRAK????

PROSIM ZA NASVETE??

 

LP IZ KORO?KE JANI

:ne vem:

 

luftmesser?

 

med voznjo kaj cuka? ma manj mo?i?

Samo da to kar ti pravi? - se ?udno trese ni sklopka ki drsi ali vztrajnik?

 

Pa ne kri?i - velike ?rke pomenijo da si razburjen <_<

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

luftmesser?

 

med voznjo kaj cuka? ma manj mo?i?

Samo da to kar ti pravi? - se ?udno trese ni sklopka ki drsi ali vztrajnik?

 

Pa ne kri?i - velike ?rke pomenijo da si razburjen <_<

 

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

Napisano

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

 

 

Mogoce zato, ker je zunaj hladno... in so vsi sklopi malo bolj trdi... :(

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

sory

 

med vo?njo ne cuka in tudi mo?i ne uzgubi

-to se dogaja sam na zimo sedaj ?e 3 leta

 

 

Teraj dokler dela, ne jo spu??at pod 1k obratov, pa bo ok. :D

 

Shodil ti bo vztrajnik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogoce zato, ker je zunaj hladno... in so vsi sklopi malo bolj trdi... :(

 

Ho?e? re?t, da jo zebe pa dregeta? :ne vem:

 

 

 

Kolk ?asa pa se to ?e dogaja. Mogo?e bi bilo treba preverit nivo olja ali pa ga celo zamenjat, dat kak aditiv za bolj?e mazanje.

 

S kolk obrati pa vozi?, ko je avto hladen? ?e so obrati prenizki ni dobro, saj je mazanja slabo.

33112_1.png

Napisano

Teraj dokler dela, ne jo spu??at pod 1k obratov, pa bo ok. :D

 

Shodil ti bo vztrajnik.

 

na to sem ciljal, ker nekateri vozniki tudi speljujejo do 2000 in verjetno zato trese

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Od mojih dveh avtodom 07 letnik dela isto... Ko hladn lavfa se ful zaganja na ?tandgasu... Podobno ko BRM BRM BRM .... se zaletava...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ne ni nekaj BRM BRM... pa? trese jo, dokler je hladna pa tja do 1500 obratov-ko miruje,ko pa pritisne? ?ez pa tega ni ?utit,ko se pa peljem pa tega tresenja sploh ne zaznam.To sam na zimo sedaj ze 3.leto,olje menjam redno na 10.000km shela5w-40,porabe sploh ni na ?ipki na tolk kilometrov ......???

Napisano

ne ni nekaj BRM BRM... pa? trese jo, dokler je hladna pa tja do 1500 obratov-ko miruje,ko pa pritisne? ?ez pa tega ni ?utit,ko se pa peljem pa tega tresenja sploh ne zaznam.To sam na zimo sedaj ze 3.leto,olje menjam redno na 10.000km shela5w-40,porabe sploh ni na ?ipki na tolk kilometrov ......???

 

probaj ko se pelje? na 1500 stisniti sklopko ?e je kaj razlike, vsaj malo v zvoku...?e je, je to to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

probaj ko se pelje? na 1500 stisniti sklopko ?e je kaj razlike, vsaj malo v zvoku...?e je, je to to

 

bom poskusil in javim

lp

Napisano

ni? od tega ,ko stisnem sklopko je vse ok,danes ko je blo mal topleje pa ko sem jo za?tartal jo je mal zatreslo potem pa ni? ve?......kot da bi blo kaj z elektroniko narobe,kak senzor itd..??? ali bi blo pametno it na servis in ga dat na ra?unalnik....,pozna ozi.priporo?a kdo koga kje v bli?ini Koro?ke,poznam sam v Velnju Mazda servis...

lp

Napisano

ni? od tega ,ko stisnem sklopko je vse ok,danes ko je blo mal topleje pa ko sem jo za?tartal jo je mal zatreslo potem pa ni? ve?......kot da bi blo kaj z elektroniko narobe,kak senzor itd..??? ali bi blo pametno it na servis in ga dat na ra?unalnik....,pozna ozi.priporo?a kdo koga kje v bli?ini Koro?ke,poznam sam v Velnju Mazda servis...

lp

 

ja saj to je to....vztrajnik te zajebava, pazi da na cesti ne ostane?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja saj to je to....vztrajnik te zajebava, pazi da na cesti ne ostane?

 

kolk bo me to stal,kaj bi blo pametno(cekotno sklopko) ?e zamenjat - kje najdit dobrega mehnika.....
Napisano

vztrajnik po vsej verjetnosti

 

To je prvo, kar mi je padlo na pamet. Cene se pa gibljejo okoli 500?.

Napisano

kako naj zdaj ugotovim al je res vztrajnik al ne? bil pri mehaniku pa ni vedu kaj bi bilo to tresenje???

 

Na moji Mazdi ko je bil vztrajnik na koncu, se mi je poznalo na tempomatu. Ko sem vozil po klancu navzdol in sem imel vklopljen tempomat se je a avto rahlo zaletaval. Po menjavi vztrajnika je to nihanje prenehalo. to bi bilo mogo?e za provati.

www.gistel.si

Napisano

To pa ne vem ?e je ravno vztrajnik. To je nasploh problem s tempomatom..ne samo pri tebi :)

 

Pa ja, saj tempomat zmeraj po malo cuka... :zvizga:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.